garanti

antalya1147
01-01-2009, 17:45   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

 

selam yaklaşık bir ay önce samsung u900 aldım kullanmaya başlamamın daha ilk haftasında ekran problem yapmaya arayan olduğu zaman kararmaya ekranda hiçbir görüntünün görülmemesine başladı hiç görüntü yoktu satıcısına gittim satıcı telefonu servise gönderebileceğini söyledi hatta garanti şartlarından bahsetti bende kendisine telefonu itina ile kullandığımı hatta kendisinin vermediği halde kılıf kullandığımı belirterek telefonu değiştirmesini istedim. Olmaz dediği içinde telefonu kendisine vererek servise göndermek zorunda kaldım. yeni satın alınan telefonun böyle problemler vermesi normalmi,değilse telefonumu yenisiyle değiştirebilirmiyim yoksa kaderime ve verdiğim paranın üstüne bir bardak su içip tamir görmüş bir telefonu kullanacakmıyım

PsK_Pc_06
02-01-2009, 00:01   |  #2  
PsK_Pc_06 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
753 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

aslında garanti şartlarına göre aldığın malzemenin bir parçası kullanıcı hatasından kaynaklanmayan bir hata ise 3 defadan sonra ya paranı iade ediyorlar yada yenisi ile değiştiriyorlar .... satıcı ile telefon şirketi arasında bir sözleşme olmasımı ne gerekli tam bilemiyorum ... ama yinede servisten gelmesini bekle .... bazen fabrika hatasından kaynaklanıyor ...

sen yinede bu konuyu internette kapsamlı bir şekilde araştır ve garanti belgeni sakınlıkla kaybetme ...

kaptanilaz
02-04-2009, 23:36   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

aynı sorunla bende karsılastım ve benden baska ılk kez sende rasladım bu soruna. 2 kere kvk ya gonderdımm ama bır kerede basarı ya yoladım ama bı turlu sorunu bulamıyolar benden baskası gormuyor sorunu.4 subatta aldım telefonu ogunden berı 3 kere servıse gıttı bugun geldı servısten tekrar yarın gonderecem sorun devam edıyoo cunkuuu...tuketıucı mahkemesıne kadar goturecem  bu olayııı degısmezlerse tabıı

ultimate501
03-04-2009, 13:19   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
128 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
kaptanilaz
aynı sorunla bende karsılastım ve benden baska ılk kez sende rasladım bu soruna. 2 kere kvk ya gonderdımm ama bır kerede basarı ya yoladım ama bı turlu sorunu bulamıyolar benden baskası gormuyor sorunu.4 subatta aldım telefonu ogunden berı 3 kere servıse gıttı bugun geldı servısten tekrar yarın gonderecem sorun devam edıyoo cunkuuu...tuketıucı mahkemesıne kadar goturecem  bu olayııı degısmezlerse tabıı
bozuk mal satıyolar benceDeli