Geri Dönüşümden Silemediğim Dosyalar YARDIM !

ozan3942
08-05-2012, 17:06   |  #1  
ozan3942 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

 

Arkadaşlar ben mediavel 2 total war oyununu yükleyip ek paketlerini kurdum daha sonra oyunu sildim kalıntıları bi türlü silinmiyordu başka dosya tarafından kullanılıyor olabilir gibi bi ileti çıkıyodu, ben de unlocker diye bir program ile sildim ve geri dönüşüm kutusunda bazı dosyalar kaldı o dosyaları ne ordan silebiliyorum ne de geri yükleyebiliyorum

ozan3942
08-05-2012, 17:12   |  #2  
ozan3942 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

Çok özür dileyerek konuyu yanlış yere açmışım taşıyabilirmisiniz ??

okinkurt
08-05-2012, 17:53   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 307
4,897 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

advanced system care 4 programını kur kurunca geri dönüşüm kutusuna bi secenek daha eklenicek gizliliği süpür ve temizle diye bu programla pc ye bakımda yapa bilirsiniz.

Kapalı Hesap (101323)
09-05-2012, 20:40   |  #4  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
3,337 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

birde  iobit unlocker ı dene

ozan3942
02-06-2012, 15:39   |  #5  
ozan3942 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

denedim zaten ben onları ama o dosyalar yokmuş gibi bişey yani görüntü olarak var ama gitmiyolar

İzmirlifare
02-06-2012, 16:27   |  #6  
İzmirlifare avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 37
1,385 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

geri dönüşüm kutusu basit bir yazılım. basit derken programcıların pek kafa yormadıkları bir bölüm. İOBİT Gibi yazılımlarda bile mevcut silme programları. clear ile kayıt defterini temizle. silinmezse silinmez. format atana kadar onlarla yaşamaya katlanacaksın Kahkaha

ozan3942
02-06-2012, 17:26   |  #7  
ozan3942 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

valla inanırmısın bilmem ama sistem yedek yaptım klasörler aynen duruyor :D

Kapalı Hesap (230936)
02-06-2012, 17:32   |  #8  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 12
771 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

Eğer oyunu sanal sürücü oluşturarak yüklediyseniz geri dönüşümdeki dosyaların gitmeme nedenlerinden biri de şudur :

Daemon Tools, Bilgisayarım penceresinde Yerel disklerin altında bir sanal sürücü oluşturur.. O sanal sürücünün içindeki dosyayı sanal sürücü simgesine sağ tıklayarak çıkar seçeneğine tıklayın ve geri dönüşümden silmeyi deneyin birde..

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (217397) ~ 02 Haziran 2012 17:34
ozan3942
03-06-2012, 04:50   |  #9  
ozan3942 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

hayır öyle değil bu ya okadarını da akıl ederdim :D hatta ona gerek kalmadan unlocker bi dosya ya da klasörü herhangi bir program varken kaldırıyo fakat bunlarda işe yaramıyor :S boyutları 0 bayt sanki bilgisayarda hiç yokmuş gibi bişeyler ama silmeye kalkınca hata çıkıyo namuzsuzlarda

M.G.G
03-06-2012, 12:57   |  #10  
M.G.G avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

komut satırından del komutuyla silmeyi deneyin birde 
Kolay gelsin :)