gigabayte ürün

HPQ-User
02-11-2008, 15:51   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 26
30,997 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

 

kılıç sormuş:
slm arkadaşlar ben gigabyte hd 400 xt ekran kartı alıcam ama  kartın üzerinde atininde simgesi var gigabyteninde nasıl oluyor bu yani bu atinin kartı mı yani

Soru Türü: Yazılım
İşletim Sistemi: Windows XP
Sistem Özellikleri:
ss

İnternet Tarayıcı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)

Ahmet_79
02-11-2008, 16:02   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

(gigabyte hd 400 xt)  kartın modelinin bu olduğundan eminmisin?  böyle bi model ben göremedim:)

murat nevzat
02-11-2008, 16:18   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

prdon hd 2400 xt olacaktı

Ahmet_79
02-11-2008, 16:39   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

ati bu kartın gpu'sunu yapıp gıgabyte,sapphire,power color,gecube ve his gibi şirketlere (markalara) dağıtıyor onlarda kendi bünyelerinde bu kartları bize sunulacak hale getirip (fan,soğutucu vs)satıyorlar yani hem ati hem gıgabyte diyebilirsin,

yanlız bu kart giriş seviyesi düşük bi kart eğer bütçen elveriyorsa daha iyi bi şeyler bakmanı tavsiye ederim.

Son Düzenleme: Ahmet_79 ~ 02 Kasım 2008 16:46
Batıkan Doğan
02-11-2008, 16:40   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,366 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Alacağın ekran kartının grafik işlemcisi (GPU) ATI Radeon HD 2400 XT. Gigabyte ise GPU'yu kullanarak ekran kartını üretir. Yani ATI ve nVidia sadece GPU üretir. Ekran kartı üretmez.

Düzenleme: Ahmet Abi benden önce davranmış. Beğendim

Son Düzenleme: Batıkan Doğan ~ 02 Kasım 2008 16:42
murat nevzat
02-11-2008, 16:59   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

bu kart shadermodel 3.0 ı destekliyor mu

MicrosoftGenci
02-11-2008, 17:38   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
304 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

arkadaşım ekran kartının chipseti ati üretmiş olabilir bu firmalar arasındaki alışverişi sağlarlar bunun için en tanındık markalar alman iyi olur "asus, nVidia.."

murat nevzat
02-11-2008, 17:43   |  #8  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

gigabyte hd 2400 xt ya arkadaşlar bilen yok mu bu kart shader model 3.0 desteliyor mu kimse bilmiyor mu?

man on the moon
02-11-2008, 18:47   |  #9  
man on the moon avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,153 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

shader model 4.0 destekliyor.
bunun yerine 3650 alsan daha iyi olmaz mı.

man on the moon
02-11-2008, 18:49   |  #10  
man on the moon avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,153 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

http://www.pclabs.com.tr/2007/07 ... 400xt-incelemesi/4/

Turhost