Gigabyte Ekran Kartı Garanti Süreci

abdulkermatmc61
10-06-2020, 23:25   |  #1  
abdulkermatmc61 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 1
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2015

İyi günler elimde Gigabyte GTX1060 Windforce OC 6G (GV-N1060WF2OC-6GD) ekran kartı var. 
2 Yıl garanti sürem devam etmekte. Kart yük altındayken (oyun oynarken) ısındığında fanlar otomatik olarak devreye giriyor. Fan hızı %50-%60 arasına geldiğinde ekran kartından rahatsız edici bir ses çıkıyor. Ekran kartını temiz kullandım hiçbir şekilde yormadım. Üzerinde O.C işlemi yapmadım. Ama aldıktan 1 ay sonra bu sesi yapmaya başladı. İlk başlarda ses seviyesi azdı duymuyordum bile. Sonralarda giderek arttı. Şu an dayanılmaz bir düzeyde. Ürünümün garantisi devam etmekte. Arena bilgisayar garantisi var. Ürün Hepsiburada'da alınma. Gigabyte ekran kartı ile sorun yaşayıp garanti ile uğraşan deneyimi olan arkadaşlar varsa bana yardımcı olabilirseler çok memnun olurum. Şimdi bu süreç nasıl işleyecek? Ürün whine coil ya da fan tireşimi hatası durumunda yenisi ile değişimi yapılıyor mu ya da gönderirken neler yapmalıyım? Yani kullanıcı hatası değil ama ola ki kullanıcı hatası deyip olayı bana yıkarlarsa diye soruyorum. Gönderirken neler yapmalıyım? Şimdiden teşekkürler. 

Not= ürünü yaklaşık 8 ay bu şekilde kullandım ama artık ses dayanılmaz bir düzeye ulaştı. 1 yıldan fazla garanti sürem var.

excel_mustafa
11-06-2020, 13:58   |  #2  
excel_mustafa avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 545
4,443 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

Garantiye verirken coilover olduğunu söyle fan titreşimi dersen direk sana yıkmaya çalışırlar. Yan çizerlerse tüketici mahkemesine başvuracağını söyle.