..::::::::Gizli Kamera:::::::::::..

07BENER07
02-09-2008, 13:46   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,699 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

KahkahaKahkaha

sah1n
02-09-2008, 13:50   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,758 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

ehueuehuvauhvuahauaha Kahkaha

I Love GS
02-09-2008, 13:58   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
448 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

 

puahahah:D

SaGoPa KaJMeR.
02-09-2008, 14:18   |  #4  
SaGoPa KaJMeR. avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,547 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

Kameraya bak. yazıya bak kim soymaya cesaret ederki bu müesseseyi KahkahaDil çıkarıyorCool   

Reborn91
02-09-2008, 14:46   |  #5  
Reborn91 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,307 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

kameraya bak acayip gizli olmuş :D

Borga-x
02-09-2008, 14:53   |  #6  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 1
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Ben burda değilim diye bağırıyo...

Hiper£l£v£nKids
02-09-2008, 17:14   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,311 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

(:

DaRWeLL
02-09-2008, 17:16   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,851 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

bnce bu bi taktik.belki o kamera çekim bile yapmıyodur sadece görüntü yazıylada korkutuyorlar..iyi yazdım ha :)

gözyaşı
02-09-2008, 21:48   |  #9  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

:)

qazx
02-09-2008, 21:53   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
560 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

evet evet süper bi koruma yöntemi olmuş Kahkaha

ersinbakar
02-09-2008, 22:40   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,253 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

kardeşim gene koymuşsun resmi :) paylaşım için sağol...

E.D.
02-09-2008, 23:13   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
493 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

Arkadaşlar şimdi şu da varIslık Şimdi hiç yazı asmasa hırsızlar tırsmaz. Gizli olanada tabelayı asamayacağına göre. Koymuş bi tane en açığından olayı çözmüşKahkaha

Herhandi bir duvara da asabilirdi. Açıkta bir kameraya gerek yoktu ama buda işin ayrı bir boyutu tabiiKahkaha

Son Düzenleme: E.D. ~ 02 Eylül 2008 23:15
omergulcicek
02-09-2008, 23:34   |  #13  
omergulcicek avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,858 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007
Borga-x
Ben burda değilim diye bağırıyo...
BeğendimBeğendim

viking20
03-09-2008, 00:08   |  #14  
viking20 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 141
7,681 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

hiç gülmeyin, aynı yazılar(birden çok)burda yazlıkta tapu dairesine asılmış.Çünkü yolsuzluktan,dönen dolaplardan gına gelmiş, ne yapsanız kamera kayıt ediyor.

Son Düzenleme: viking20 ~ 03 Eylül 2008 03:21
Recep Baltaş
03-09-2008, 10:59   |  #15  
Recep Baltaş avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 7
9,635 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

Bir de şöyle bir şey var. Adam öyle bir yazmış ki, sanki mağazanın her noktasında kameralar var.

Olsa bile Donatılmıştır kelimesi bana acayip geldi.

letias
03-09-2008, 12:10   |  #16  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

hehe.Süper

DarkHellKnightX
13-09-2008, 20:39   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
1,663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

kameranın nerde olduğunu bilen varsa haber versin orayı soyacamda KahkahaKahkaha

onlineTR
13-09-2008, 20:42   |  #18  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,947 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007
DaRWeLL
bnce bu bi taktik.belki o kamera çekim bile yapmıyodur sadece görüntü yazıylada korkutuyorlar..iyi yazdım ha :)
Evet darwell haklısın bı ara hatırlat gıdıp soyalımm:::)))BeğendimKahkahaKahkaha

titi_boss_14
19-09-2008, 17:04   |  #19  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
892 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

turkısh job ne olabilirki böle bir akıl yoğ yaw

07BENER07
20-09-2008, 11:38   |  #20  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,699 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
titi_boss_14
turkısh job ne olabilirki böle bir akıl yoğ
aynen  öyleGöz kırpmaKahkahaKahkaha

69 PC 69
20-09-2008, 15:51   |  #21  
69 PC 69 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
242 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Çooooook komik kamera hiç görünmüyorAlkış Beğendim

ShoLesLoT
27-11-2008, 17:43   |  #22  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
354 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

Kamera nerede bir türlü bulamadım zuhahaha

Alparslananadolu
27-11-2008, 19:46   |  #23  
Alparslananadolu avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
641 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Kamerayı öyle saklamışlar ki, bulana ödül veriyorlar. :)

ReFeRaNSs
27-11-2008, 19:49   |  #24  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,225 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

o gördüğümüz kamera değil olamaz yanılıyoruzzz :D asıl kamera arkamızda :D

mertebe
27-11-2008, 20:22   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
122 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Beğendim