GMail Davet

LeThAl_wEaPoN
04-08-2005, 13:10   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2005

 

Birini davet işi nası oluo?

hasansancar
04-08-2005, 18:51   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
417 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2004

bak gmail sayfasında sol altta Give Gmail to diye bir bölüm var orda göndermek istediğin kişinin adresine yollayacaksın bu kadar arkdaşında forumu dolduracak olay bitmiştir.

theironman
04-08-2005, 20:23   |  #3  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

o seçeneğe sahip olabilmek için GMAIL kullanıcıs olduktan sonra belli bir süre geçmesi gerekiyor; 1 haftayı aşmayacak bu süreden itibaren istediğin kişiye 50 ile sınırlı davetiye gönderme hakkın var.

computerdelisi
20-11-2005, 17:00   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2005
alıntı:
Gönderen : elvis32

o seçeneğe sahip olabilmek için GMAIL kullanıcıs olduktan sonra belli bir süre geçmesi gerekiyor; 1 haftayı aşmayacak bu süreden itibaren istediğin kişiye 50 ile sınırlı davetiye gönderme hakkın var.


Arkadaşım ben üye olduğum gün bana 10 adet gmail davetiyesi gönderme hakkı verdi. Yani ben 1 hafta falan beklemedim. bu birincisiydi..
ikincisi ise şu anda üye oluşumunun 2. ayını doldurmak üzzereyim ve şu anda 94 adet davetiye gönderme hakkım var. isteyene göndereyim..

theironman
06-12-2005, 10:43   |  #5  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

----->

Arkadaşım ben üye olduğum gün bana 10 adet gmail davetiyesi gönderme hakkı verdi. Yani ben 1 hafta falan beklemedim. bu birincisiydi..
ikincisi ise şu anda üye oluşumunun 2. ayını doldurmak üzzereyim ve şu anda 94 adet davetiye gönderme hakkım var. isteyene göndereyim..

<-----

Arkadaşım ben bu son mesajı attığım zaman Ağustos ayıymış! O zamanlar dediğim ekilde işliyordu GMAIL ve Davetiye Sistemi. Şimdi daha ilk günden veriyorlar, olabilir; ayrıca 100 davetiye olduğu da doğru. Ağustos'tan beri her şey aynı kalacak değil ya? Bilmeden yorum yapmasak arkadaşlar artık.

ihsanca
24-08-2006, 17:44   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

banada bi davet lütfen mail adresim istanbulucuzgiyim@ttnet.net.tr

mmtopkaya1991
24-08-2006, 17:50   |  #7  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
77 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

Ağalar benim gmail var ama 3 tane davetiye alabilirmiyim. Adresim ******e-posta adresimi spama karşı buradan sildim*****

Son Düzenleme: mmtopkaya1991 ~ 29 Ağustos 2006 22:23
TuncaBozkurt
25-08-2006, 14:55   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

ikinize de yolladım davetiye.ama ihsanca isimli arkadaşın alttaki mesajını görmediğim için onun msn adresine yolladım.ayrıca şunu söyliyim artık davetiye sayısı haftada bir 100 e tamamlanmıyor.gittikçe azalıyor.

shaimans
25-08-2006, 17:36   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2005

bitane de ben alabilirmiyim
shaimans@hotmail.com

TuncaBozkurt
25-08-2006, 22:00   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

davetiyeni yolladım.

mrc_1984
25-08-2006, 22:16   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
147 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2006

recai_01032005@hotmail.com
bende istiyorum mümkünse....

TuncaBozkurt
27-08-2006, 16:10   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

sizin davetiyenizi de yolladım.

mmtopkaya1991
27-08-2006, 16:15   |  #13  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
77 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

Sağol arkadaşım... Aldım davetiyeni... Allah razı olsun...

TuncaBozkurt
27-08-2006, 16:34   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

her zaman.başka davetiye isteyen varsa buraya yazabilir veya bana özel mesaj atabilir.bu arada mailinizin güvenliği açısından davetiye alan arkadaşlar mail adreslerini mesajlarından silsinler.

haciculcu
30-08-2006, 16:14   |  #15  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

banada gmail daveti gönderebilir misiniz?

adresim
haci4305@hotmail.com

turksoftware
30-08-2006, 16:31   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,015 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

bende ısterım tunca benım gmail adresım war ama kardese lazım benımkıler de bıtınce kaldım ole...sımdıden tesekkurler

Son Düzenleme: turksoftware ~ 09 Eylül 2006 00:50
ibsuweb
01-09-2006, 14:20   |  #17  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

selam banada davetiye yollar mısınız!?


djsukut.tk@hotmail.com

TuncaBozkurt
01-09-2006, 14:23   |  #18  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

davetiyelerinizi yolladım

E.Angel
05-09-2006, 08:38   |  #19  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

gmail davetiyesi bana da gönderirmisiniz?

mail adresim = melek_iscen@hotmail.com

kupas
07-09-2006, 16:54   |  #20  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

Kaanate@mynet.com

Ben de İstiyorum...
Gülümseme

turksoftware
09-09-2006, 00:59   |  #21  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,015 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

Davetiyelerinizi yolladım Tuncab'a da tesekkur edın o attı saolsun bana davetiye! saygılar...

TuncaBozkurt
10-09-2006, 15:30   |  #22  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

noolcak ya.paylaşım ortamında paylaşım yapıyoruz yani.gayet normal:D

ilhan79
10-09-2006, 23:37   |  #23  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

slm arkadaşlar hala gmail davetiyeniz varsa gönderir misiniz?şimdiden teşekkürler

turksoftware
10-09-2006, 23:51   |  #24  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,015 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

Mail adresını belirtirsen iyi olur...

W.A.S.P
11-09-2006, 14:33   |  #25  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

Slm Beyler nasılsınız Sizden bi ricam olucak zahmet olmazsa tabi banada bi GMail davetiyesi gönderebilirmisiniz acaba eğer zaman ayırırsanız çok makbule geçer şimdiden çok saolun

mr_klez@hotmail.com  buda adresim