GTA 4 için yeni ekran kartı

arasad
08-11-2008, 22:29   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

 

Merhaba arkadaşlar, assassins creed'i çalıştıramayan (oyuna başlarken ekran bembeyaz) ve gta san andreas da en iyi olmaasada iyi grafik ayarlarını seçtiğimde bile duraklamalar yaşadığım  msi 512mb 8500gtx ekran kartımı değiştirmek istiyorum. Bu oyunları daha iyi sorunsuz oynayabilmem için aşadaki ekran kartlarından hangisini önerirsiniz ve asus,gigabyte..  gibi bu özelliklerde daha uygun fiyata hangi ekran kartlarını önerirsiniz ?

1) Asus 1GB GeForce N8800GT PCI-Ex DDR3 256bit
yada
2) Asus 1GB GeForce 9600GT  PCI-Ex DDR3 256bit

Core 2 Quad Cpu q6600 2.40 Ghz
1+1GB ram 667Mhz ddr 2

Son Düzenleme: arasad ~ 08 Kasım 2008 22:43
Ahmet_79
08-11-2008, 22:38   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

http://www.exa.com.tr/zotac/ekra ... 800gt-334-5901.html
bence bunu al ikisinden daha iyi diyebilirim

arasad
08-11-2008, 22:45   |  #3  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

Evet,fiyatı biraz daha uygun.  Asus gibi ZOTAC da iyi midir peki ve 512mb daha düşük?

Son Düzenleme: arasad ~ 08 Kasım 2008 23:06
Ahmet_79
08-11-2008, 23:01   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
arasad
Evet,fiyatı biraz daha uygun.  Asus gibi ZOTAC da iyi midir peki ve 512mb daha düşük?
512 mb olması önemli değil asıl önemli olan bellek ve çekirdek hızları, ayrıca ben şahsen zotac'ı asus'tan daha çok beğeniyorum ve en az asus kadar kalitelidir merak etme bu kartın aynısını kullanıyorum son derece memnunum.

arasad
08-11-2008, 23:06   |  #5  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

Hmm bende biraz bu forumda araştırma yaptım Ahmet abi önerdiğiniz kartla sanırım assassns i yüksek grafik ayarlarıyla oynayabilirim ve ramım yeterli mi 3gb çıkartayım mı?

Bide GTA4 ve yeni çıkcak oyunlar için 512mb veya 1gb arasında bir fark var mı yani oyunları iyi grafik ayarlarıyla oynatabilir mi ?

Son Düzenleme: arasad ~ 08 Kasım 2008 23:07
Ahmet_79
08-11-2008, 23:27   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

normalde 2 gb ram yetiyor ama eğer yükseltme yapacaksan ya 4gb yap yada bırak 2gb kalsın, bu kart ile ben crysisi 1680*1050 high detayda aa kapalı 30 fps civarında akıcı bi şekilde oynuyorum bunun haricindeki bütün oyunları zaten full olarak oynatıyor

arasad
08-11-2008, 23:40   |  #7  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

Tamam sizin önerdiğiniz ekran kartını alcam hem çekirdek hızı daha yüksek..=)

Çok soru sordum ama..=)  örneğin 512mb ve 1gb olan 2 ekran kartının çekirdek hızları aynı fakat bellek bakımından 512mb ve 1gb arasında nasıl bir fark var ?

Ahmet_79
08-11-2008, 23:54   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

normalde pek bi fark yok bunun farkı 1900*1200 gibi çok yüksek çözünürlüklerde belli oluyor bunun içinde en az 24 lük bi monitörün olmalı

uGuR.uK
08-11-2008, 23:59   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

bu kartı bende öneririm, zaten yakında alıcam kendimede. fiyatına göre son derece iyi bir kart.

arasad
09-11-2008, 00:11   |  #10  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

Hmm saolun arkadaşlar bu kartı alıyorum :)

Ahmet_79
09-11-2008, 00:27   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

arkadaşlarım ikinize de hayırlı olsun o zaman.

ozanaab
09-11-2008, 10:29   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,434 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

hayırlı olsun güzel kart
keşke bende bi tane alabilsem zotac 9800gt amp :D

turkarslan
09-11-2008, 15:58   |  #13  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

SPARKLE CALIBRE 9600GT 512MB 256BIT ÇİFT FAN OC EKRAN KARTI fiyatı 270 lira arkadaşım 65NM teknolojisinde ddr3 bir kart,NVIDIA PureVideo HD Teknolojisi Yüksek Kaliteli Katı Kapasitörler Ayarlanabilir Çift Fanlı Soğutma Sistemi yuksek performans istersen digerlerinden iyi ve fiyatıda uygun. turkarslan

Burak ÇAKAY
09-11-2008, 16:28   |  #14  
Burak ÇAKAY avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
433 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Bırak boşver verdiğin paraya yazık. nVidia ekran karti bir kez aldim bir daha pisman oldum. Seneye keske bunu almasaydim diye çok kafani vurursun.. Bence git HD4870 al: http://www.hepsiburada.com/power ... 4&productid=bd50918
100 150 daha ver almisken iyi birsey al derim. YAda o kadar veremem diyorsan hd4850'de dusunebilirsin. o da bi 40-50 ytl pahali olur sanirim ama 9800'e bin basar...

ozanaab
09-11-2008, 21:32   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,434 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

ARKADAŞLAR KİMSE AMD KART ÖNERMESİN GTA İÇİN DİYO ARKADAŞ LÜTFEN NVİDİA KART ÖNERELİM SONUŞLARI DAHA İYİ OLUR
ZOTAC 9800GT AMP GÜZEL SEÇİM
EĞER DAHA ÇOK PERFORMANS İSTENİRSE GTX280 ALINMALI :d

keshkesh
09-11-2008, 21:37   |  #16  
keshkesh avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
910 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

ucuz olsun diyosan zotac amp alacağına bunu al çok daha iyi edersin...


arasad
09-11-2008, 22:53   |  #17  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
keshkesh
ucuz olsun diyosan zotac amp alacağına bunu al çok daha iyi edersin...


HD4850 GDDR3 512MB 256BIT EKRAN KARTI  (Çekirdek hızı ve bellek hızı aşadakilerden de düşük)

Bu durumda yeni önerilerle 2si arasında kararsız kaldım arkadaşlar;


1) SPARKLE Calibre P960 9600GT 512 MB GDDR3  256BIT ÇİFT Fan  (İşlemci Hızı = 700MHZ)

2) ZOTAC 9800GT AMP  256BIT  (İşlemci Hızı = 675MHZ)
   

1 ve 2nin bellek hızları aynı 2000MHZ...   1. Ekran kartı daha hızlı gibi gözüküyor ama diğer özellikler bakımından hangisi daha iyidir, GTA4 gibi çıkacak oyunları hangisi daha iyi kalite ve performans sunabilir ?


Son Düzenleme: arasad ~ 09 Kasım 2008 23:05
keshkesh
09-11-2008, 23:00   |  #18  
keshkesh avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
910 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

bellek hızı ve çekirdek hızı karsılastırırken aynı seviye olanları karsılastırmalısın. kaldı ki bunlar aynı marka bile değil...

arasad
09-11-2008, 23:12   |  #19  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

Markadan bellek hızı ve çekirdek hızının bi fark gösterceğini düşünmüyorum. Tamam biri 9800 biri 9600..  Gta 4 için;

1) SPARKLE Calibre P960 9600GT 512 MB 256BIT Çift Fan

2) ZOTAC 9800GT AMP 512 MB 256BIT

3) HD4850 GDDR3 512MB 256BIT

2.sini 3 kişi öneriyor,sanırım diğerlerinden daha iyi..(oyunda performans ve kalite sunması bakımından)..???

Burak ÇAKAY
10-11-2008, 01:02   |  #20  
Burak ÇAKAY avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
433 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

9600 mü şaka gibi? 9600, hd4850'nin yanindan bile geçemez :D 9800gt dersen kafa kafaya gider. 9800gtx'i geçemez o ayri. ama hd4870 2ye katlar 4le carpar 5e böler :D iyi düşün. atinin böyle kartlari varken gidip bu zamanda nvidia alan bir kişiye rastgelmiş değilim daha :D tabi gtx280 war bide o ayri nvidia'da bi bu iş yapar. diğerlerini salla şu vaziyette :D gta4 oynucam dion hd4870'le full çözünürlükte full high ayarlar full aa 'da kaymak gibi oynarsin. 2-3 senede arkana bakmazsin. iyi düsün! banada gecen sene 3850 al diordular dinLemedim. gittim 8600gt aldim. smdi pismaniM waLLa.

arasad
10-11-2008, 02:47   |  #21  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

'burakcakay'  Yazının başındada söylediğim gibi yazmış olduğum ekran kartı gibi fiyatta hatta daha uygununu aradığımı söyledim..  Yani 300e kadar limitim var..  Bu fiyata yakın ekran kartları söylersen daha iyi. .

  4,5 güne kadar alcağım ekran kartı ZOTAC 9800GT AMP 512 MB 256BIT sanırım, eğer bu fiyata bundan iyi olan ekran kartı varsa onu alabilirim.


Bide Sapphire HD4850 512 MB 256Bit GDDR3 16X   bu nasıl bi ekran kartı zotac 9800gt amp  'ye göre ???



Son Düzenleme: arasad ~ 10 Kasım 2008 03:31
Raxx36
10-11-2008, 10:35   |  #22  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

4850>>9800gt

arasad
10-11-2008, 13:49   |  #23  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
Raxx36
4850>>
1) ZOTAC 9800GT AMP 256BIT

2) Sapphire HD4850 512 MB 256Bit

O zaman 2.sini alıyorum GTA 4 için arkadaşlar ???

arasad
10-11-2008, 16:52   |  #24  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

ARKADAŞLAR SİPARİŞİ 2.   ''Sapphire HD4850 512 MB 256Bit''   OLARAK VERİYORUM.

EĞER 1.Sİ   ''ZOTAC 9800GT AMP 256BIT''    DAHA İYİ PERFORMANS VE KALİTE SUNAR DİYORSANIZ ONU ALIYIM ???

Son Düzenleme: arasad ~ 10 Kasım 2008 16:54
arasad
10-11-2008, 20:56   |  #25  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

1) Sapphire HD4850 512 MB 256Bit GDDR3 16X   

          Çekirdek Hızı :  625MHz
   
          Bellek Hızı   :  2286MHz


2) Zotac 9800GT AMP 512 MB 256Bit GDDR3 Dual DVI 16X   

          Çekirdek Hızı =  700 MHz
        
          Bellek Hızı   =  2000MHz


Yarın 1. sini alıyorum arkadaşlar da zotac ın çekirdek hızı daha hızlı ama bellek hızı daha yavaş siz olsanız oyun için hangisini alırdınız ???

Son Düzenleme: arasad ~ 10 Kasım 2008 20:58
Turhost