GTA IV LÜTFEN ACİL YARDIM!!! EKRAN SALLANIYOR!

immortallegend
15-12-2008, 17:07   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

 

Arkadaşlar ben GTA IV aldım ve kurdum fakat oyandıktan 5 dk. sonra ekran sallanıyor. Daha oyunun ilk başlarındayım...
Çözüm bulan çok makbule geçer!!!

waybe
15-12-2008, 17:12   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,377 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

büyük iltimalle ekran kartın ısınmıştır garantin yoksa aç kasayı evde vantilatör varsa kasanın içine dogru yasla çalıştır Kahkaha

(yanlız dikkat et kasa açık tutmak bazen tehlikeli olur)

sen en iyisi kasanda boş fan yeri varsa pc fanı tak

Son Düzenleme: waybe ~ 15 Aralık 2008 17:18
waybe
15-12-2008, 17:16   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,377 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008
recep34
15-12-2008, 18:05   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
413 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Forumda daha öncede defalarca kez yazıldığı üzere ilaç sorunu.Oyunun piyasada 6-7 grup tarafından sunmu yapılmış versiyonu ama sadece birnin ilacı düzgün çalışıyor.(en azından bir kaç öncesine kadar öyleydi).O sallanma sorunuda fade koruma meknizmasından.Yani uzun lafın kısası cracği değiştirin.

mehmetgumusbas
15-12-2008, 19:00   |  #5  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
96 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007
immortallegend
Arkadaşlar ben GTA IV aldım ve kurdum fakat oyandıktan 5 dk. sonra ekran sallanıyor. Daha oyunun ilk başlarındayım...
Çözüm bulan çok makbule geçer!!!
Razor 1191 crack'ı lazım.(Link yazmamı bekleme sakın Göz kırpma)İlk crack'la senin de dediğin gibi kamera sallanıyor.Niko bardan çıkıp sarhoş olduğunda sallandığı gibi.
Bence git 90 YTL'ye aralgame'den al bir tane.İçinde birsürü ekstrası var zaten.Ekstraları olmasa bile bu oyun bunu fazlasıyla hakediyor.Bayram boyunca hep GTA4 oynadım.

Oyunla ilgili çok daha fazla şey öğrenmek istiyorsan bence oyungezer forumlarına bak.

,com_smf/Itemid,26/topic,8647.msg385906/topicseen,1/#msg385906

emrahcagigan
17-12-2008, 13:15   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
291 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

eklersen yardımcı olmaya çalışırım emrahcagigan@hotmail.com

djmustie
09-01-2009, 12:11   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

ARKADAŞLAR BUNUN EKRAN KARTIYLA Bİ ALAKASI YOK 512 MB 256 BİT EKRAN KARTIM VAR AYNI PROBLEM BENDE DE VAR ÇÖZEMEDİM SAPİRE 1950 PRO EKRAN KARTIM VAR 2 GB RAM VAR AMD PHENOM 8450 CPU VAR YİNEDE EKRAN SALLANIYOR SANIRIM ATİ EKRAN KARTLARIYLA ALAKALI Bİ SIKINTI OLDUĞUNU TAHMİN EDİYORUM ÇÜNKİ NVDİA EKRAN KARTI TAKTIĞIMDA Bİ PROBLEM YOK

Raxx36
09-01-2009, 12:14   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008
djmustie
ARKADAŞLAR BUNUN EKRAN KARTIYLA Bİ ALAKASI YOK 512 MB 256 BİT EKRAN KARTIM VAR AYNI PROBLEM BENDE DE VAR ÇÖZEMEDİM SAPİRE 1950 PRO EKRAN KARTIM VAR 2 GB RAM VAR AMD PHENOM 8450 CPU VAR YİNEDE EKRAN SALLANIYOR SANIRIM ATİ EKRAN KARTLARIYLA ALAKALI Bİ SIKINTI OLDUĞUNU TAHMİN EDİYORUM ÇÜNKİ NVDİA EKRAN KARTI TAKTIĞIMDA Bİ PROBLEM
Azıcık makaraya alındın :=) bunun sebebi crack fakat sitede bunun paylaşımı vs. yasaktır !!!

YasarS
09-01-2009, 12:52   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,238 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

Arama motoru google'yi birazcık kullanmayı bilsek burada bu gibi konular olmazdı.Ekran sallanması oyunun korsana karşı geliştirilen üçlü şifreleme sisteminden birisidir.Chip forumda daha önce Recep Baltaş'ın makalesi bunu çok iyi anlatıyor.Hatta makalede sadece bir grubun bu şifreleme mekanizmasını aşabildiğide mevcut.

Son Düzenleme: YasarS ~ 09 Ocak 2009 12:54
S.W.A.T
09-01-2009, 13:21   |  #10  
S.W.A.T avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,872 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

yeni bir crack dene

sanguchi
07-07-2009, 21:40   |  #11  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

arkadaşım onun için razor1911 crack i lazım yaz google a razor 1911 crack diye çıkar ben dede oluyo du yaptım düzeldi

Kapalı Hesap (101323)
07-07-2009, 22:12   |  #12  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
3,337 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

https://www.chip.com.tr/forum/gta ... -cozum_t113907.html
benim konuya bi bak