GTX560 Battlefield 3 FPS

Van.Spronsen
29-12-2011, 00:13   |  #1  
Van.Spronsen avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
345 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

 

Msi GTX560 kullanıyorum. ( Ti degil ) Battlefield de ortalama 25-30 fps alıyorum. Herşey ultra ayarlarda 1920x1080 23' monitör ile. Gayet iyi oynanıyor. Resimleri upload etmek çok uzun sürüyomuş koyarım bi ara. dedigim gibi " Harika ultra ötesi mükkemmel akıcılık " degil ama hiç kasmadan donmadan rahat bir şekilde oynuyorum. Msi after burner ile de biraz hız aşırtma yaparsam daha  rahat oynarım heralde. kolay gelsin.

Kapalı Hesap (153334)
29-12-2011, 00:27   |  #2  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

sana bunu toplarken 1 2 sene o.c yapma dedim yazik calisan seyi bozarsin.ultra ayarlarda full hd bir ortamda 25 30fps alman super iyi performans ki nvidia ile amd bazen uyumsuzdurlar seninki uyumlu olmus fps den belli.

Van.Spronsen
29-12-2011, 00:32   |  #3  
Van.Spronsen avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
345 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

bi uyumsuzlukları yok şu an kardeş kardeş buz gibi çalışıyorlar :) zaten bf3 şu an ki en çok sistem yiyen oyun yani crysis 2 , skyrim , batman arkham city de falan 30 dan aşağı düşmem heralde ( inş ). Sağol sistemi toplarken yardımların için tekrar dan

Kapalı Hesap (153334)
29-12-2011, 00:54   |  #4  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009
Alıntı: Van.Spronsen  
bi uyumsuzlukları yok şu an kardeş kardeş buz gibi çalışıyorlar :) zaten bf3 şu an ki en çok sistem yiyen oyun yani crysis 2 , skyrim , batman arkham city de falan 30 dan aşağı düşmem heralde ( inş ). Sağol sistemi toplarken yardımların için tekrar
sorun deil bak adamlar sozde bu isin uzmani 6870 2x nvdia 580 nin skorunu gecmis teste adamlarin mw3 den aldigi dandik fps bak i7 bigbang ulra ssd 11 fps takilarak oynuyor.resmen komedi 6990 ni bile bunlar kasarlar bf3 bi ara benim kartin performansina dustu 20fps.
adamlarda kral sistem var takiliyor demekki hersey para degil uyum.

sona dogru fps surunuyor sanki 2 cekirdekli islemci 440gt takili.bir kart ancak bukadar iyi rezil edilir islemciyi keske g850 taksalarmis.
http://www.donanimhaber.com/ekra ... video-inceleme.htm#

boyle bir sistemi ben toplasam icindede 6970 olsa bunlarin oyundan aldigi fps yi 2 ye katlarim.
ben bile p4 ht 3.0 4350 1gb 64bit 2gb ddrm 666mhz 160gb sata 2 hdd ile full ayarlarda full hd 8 ila 30 arasi fps aliyorum bu adamlar bu makineyle 70fps birak 30fps de bile zarzor oynuyorlar.

bu sistemle mw3 den 11 fps aldiniz helal olsun.(bf3 de olabilir) cunku pek oynamadim.

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (217484) ~ 29 Aralık 2011 01:24
Kapalı Hesap (153334)
29-12-2011, 02:06   |  #5  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

tek cekidegi olan bir islemci 80parelel birimi olan 64bit bir kartla.oyundaki butun ayarlar sonda 1920*1080p 24x antias.16x antsp. 3x mutpl. textrlbia.+5 son ayarlarda, arti 1920*1080p frapsla kayit halindeyken, arti internet acikken ve fraptan baska fps ibreleyici bir program aciken 5 ile 10 fps aliyorum.ve toplasan 5 kez takildi. oda fraps kayit bittiginde 3.4gb di.bu adamlarda extra ayarda acik deil full hd kayita yapmiyorlar frapsla ama yinede takiliyor bilgisayarlari.(ha 2 gb dandik ddr2 lerimizede unuttuk ustelik oem sogutucusuz)

http://www.youtube.com/watch?v=-MXT8NDRzoM&feature=youtu.be

O_uzHaN
29-12-2011, 03:19   |  #6  
O_uzHaN avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,061 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

arkadaşlar bende imzamdaki pc yi aldım ama şuan bende değil btf3 mw3 the run gibi oyunları full ayarda i5 işlemci ve 5650 ekran kartı laptobumda hiç kasmadan oynuyorum arkadaş nası oluyorda o sistemle az fps alıyor bnm sisteme bi bakın bende mi onun gibi olurum ?

BeyazLotus
29-12-2011, 04:20   |  #7  
BeyazLotus avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
180 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Az fps almalarının nedeni gereksiz aşırı grafik ayarlarından dolayı. Mesela gölgelendirme: low da çok kötü gölgelendirme olur, mediumda normal bi şekilde, high'da ise tamamen düzgün bir gölge vardır, ultrada ise farkı çok dikkatli bir şekilde bakıp anlayabilirsiniz. Diğer ayarlarda da öyledir. Ultra ile high arasında çok az fark bulunur. Ayrıca ekran kartını en çok yoran seçeneklerin başında antialiasing ve resoloution gelir. Antialiasing görüntüdeki objelerin kenarlarında bulunan kırıkları giderir. Fakat 8x'den sonrası pek fark ettirmez.

Özet geçersem, çözünürlük son seviyede olacak, antialiasing 8x olacak ( 16ya filan gerek yok), birde bazı ultra ayarları (shaders gibi) high yaparsanız güzel bir fps artışı sağlarsınız, ayrıca bir fps oyununda (hızlı ve dikkat gerektiren oyunlardır) asla farkedemeyeceğiniz ama sistemi boşa yoran detaylardan kurtulacaksınız.

dervipasa
29-12-2011, 10:43   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
650 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

11 fps çok düşük degil mi

Kapalı Hesap (153334)
29-12-2011, 10:49   |  #9  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009
Alıntı: O_uzHaN  
arkadaşlar bende imzamdaki pc yi aldım ama şuan bende değil btf3 mw3 the run gibi oyunları full ayarda i5 işlemci ve 5650 ekran kartı laptobumda hiç kasmadan oynuyorum arkadaş nası oluyorda o sistemle az fps alıyor bnm sisteme bi bakın bende mi onun gibi olurum ?
sen kac fps aliyon surekli ben merak ettim.bize bi fraps acikken foto cek yani frapsin ibresi acik olsun.

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (217484) ~ 29 Aralık 2011 11:01
Banned
29-12-2011, 13:41   |  #10  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 10
2,369 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2011

ben hd 5850 ile 1280x1024 de her şey full ultra da 30-40 fps alıyorum.... zaten ti değilmiş yakın kartlar birbirine.

Kapalı Hesap (153334)
29-12-2011, 14:12   |  #11  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

adamlar bir karti yada firmayi ovmek istedilermi 70fps den assagi dusurmuyorlar.canli performanslarini izleyin ibre 70 altina inmedi bf3 ama 6870x2 ve 560ti den bile iyi ama 11 20 30 110 fps arasi geziniyor.bunlar sistem toplamadan anliyorsa bende bill gates kadar zenginim.herseye en ust seviye anakart ssd ram olmaz amd ile amd testedilir amd ile intel testedersen bu sorunlar cikar.
http://www.donanimhaber.com/ekra ... video-inceleme.htm#

Kapalı Hesap (186082)
29-12-2011, 19:12   |  #12  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,770 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010
Alıntı: dervipasa  
11 fps çok düşük degil
Değil mi:) ben de oraya takılıyorum sürekli. 5-10 fps ile oynuyorum rahatım takılmıyor diyor.

niko6185
29-12-2011, 19:27   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
886 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010
Alıntı: Save_Us.Y2J  
Değil mi:) ben de oraya takılıyorum sürekli. 5-10 fps ile oynuyorum rahatım takılmıyor diyor.
 
 
dostum takılmana gerek yok insan gözü 25 fps den yukarsını akıcı olarak algılar demek o 5,ve 10 fps alan arkadaşımızın gözleri yavaş calışıyo kasmıyo ona göre

niko6185
29-12-2011, 19:28   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
886 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

bide 1920x1080 de gtx 560 ekran kartını lutrada 25,,30 fps alması cok kötü bence parasını kaetmiyo o zaman ben bile 18 fps aLDIM o ayarlarda

Kapalı Hesap (186082)
29-12-2011, 19:32   |  #15  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,770 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010
Alıntı: niko6185  
 
 
dostum takılmana gerek yok insan gözü 25 fps den yukarsını akıcı olarak algılar demek o 5,ve 10 fps alan arkadaşımızın gözleri yavaş calışıyo kasmıyo ona gö
Güzel bir düşünce :) haklı olabilirsin.

zurnaz
29-12-2011, 19:45   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
173 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

ben hd6770 8gb ram ve pentium g840 ile 1280x1024 ultra 4xmsaa 16xaf motion blur açık hepsi ultrada 40 fps alıyorum

ama 1600x1200 tüm ayarları mediuma alsam bile 35 fps alıyorum ve takılıyor ben de 1. seçenekle oynuyorum

Van.Spronsen
29-12-2011, 20:02   |  #17  
Van.Spronsen avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
345 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

olabilir bende çok daha iyi olmasını beklemiştim böyle bi anda güneşe falan çıkınca kasılıyor biraz ama savaş anında falan gayet rahat oynayabiliyorum. Haklısınızdır belki kötü dür ama ben çok mutluyum şu an yani daha önce yanından geçmeyi bile hayal edemedigim oyunları ultra ayarlarda oynuyorum :) BF 3 de de bi kaç tane ayarı high yapınca hiç kasmıyor gayet rahat oynuyorum. Bu arada size bir şey soracagım fraps HD kaydetmiyo videoları youtube ya mesela yazınca " crysis game play " falan HD gameplay lar çıkıyor. Onlar hangi program ile kaydediliyor ?

Kapalı Hesap (186082)
29-12-2011, 20:53   |  #18  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,770 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Googlea "fraps full" yaz :)

GodOfTheGameRs
29-12-2011, 21:56   |  #19  
GodOfTheGameRs avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
438 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2011

Ben mw3'te 2500k + eah6850 ile 49~70 fps alıyorum 1280x1024 full ayarda bf3 ten emin değilim ama oda 40fps civarı bişeyle oynuyordu sanırım benim parçalar birbinine daha uyumlu olamazdı :)

Van.Spronsen
29-12-2011, 23:45   |  #20  
Van.Spronsen avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
345 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

mw3 ün 45 fps limiti var diye biliyodum

Kapalı Hesap (153334)
30-12-2011, 01:52   |  #21  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009
Alıntı: Save_Us.Y2J  
Değil mi:) ben de oraya takılıyorum sürekli. 5-10 fps ile oynuyorum rahatım takılmıyor diyor.
frapsla 1080p kayit ve 1080p cozunurlukte 24x antialsing. 16x antisopic. 3x multipless..
ile kayit halinde iken 5 10 fps aliyorum.
ben p4 3.0 ht 4350 hd ile bunu aliyorum demedim.nomalde 1080p de fraps kapali ve sadece oyunun ayarlari acikken 20 ile 30fps aliyorum.

Kapalı Hesap (153334)
30-12-2011, 01:55   |  #22  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009
Alıntı: niko6185  
 
 
dostum takılmana gerek yok insan gözü 25 fps den yukarsını akıcı olarak algılar demek o 5,ve 10 fps alan arkadaşımızın gözleri yavaş calışıyo kasmıyo ona gö
benim yaptigim ayarlari sen yapsan ulra ayarlar ve 1080p frapsla kayit yapsan 4fps alirsin istiyorsan dene.
ayrica kendine guvenen full ayarlarda ibrelerde acik frapsla full hd ceker yutuba koyar.
ama sende saveusda ezikliginizden boyle bisey yapamazsiniz.Nikinun crysis 2 den tecrubeleri var duvar resminden.

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (217484) ~ 30 Aralık 2011 02:01
Kapalı Hesap (186082)
30-12-2011, 12:53   |  #23  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,770 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010
Alıntı: DETROID_35  
benim yaptigim ayarlari sen yapsan ulra ayarlar ve 1080p frapsla kayit yapsan 4fps alirsin istiyorsan dene.
ayrica kendine guvenen full ayarlarda ibrelerde acik frapsla full hd ceker yutuba koyar.
ama sende saveusda ezikliginizden boyle bisey yapamazsiniz.Nikinun crysis 2 den tecrubeleri var duvar resminden.
:) senle aynı sistem bendede vardı bi ara. 4350 diyosun arkadaşım 40-50 tl bişey alınır. Sisteminin tamamını  harddiskimi satarak bile alabilirim. Övünmene gerek yok.

Kapalı Hesap (153334)
30-12-2011, 15:57   |  #24  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009
Alıntı: Save_Us.Y2J  
:) senle aynı sistem bendede vardı bi ara. 4350 diyosun arkadaşım 40-50 tl bişey alınır. Sisteminin tamamını  harddiskimi satarak bile alabilirim. Övünmene gerek yok.
Ben övünmüyorum siz övünüyonuz ya birde sizi görelim.Benim ekran kartımın övülecek yanı yok ama oyun performansı 5.8 tebrube konuşuyor.

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (217484) ~ 30 Aralık 2011 18:46