Hangi Notebooku Önerirsiniz ??

memodovic07
25-08-2013, 02:08   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2013

 

arkadaşlar amerikadan laptop almayi düşünüyorum fiyatlar buraya göre baya bi uygun sanki.Bildiginiz bir amerikan teknoloji mağazası var mı ?? ben bi tane site buldum ama mağazasi var mı bilmiyorum 
http://www.excaliberpc.com/62581 ... ml#TabSpecification bu notebook u begendim
önerilerinize açığım...

dmx36
27-08-2013, 09:15   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 34
417 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013

bu modele de bir bakın

https://www.notebookadresi.com/m ... _3be-042tr_notebook

memodovic07
27-08-2013, 13:06   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2013

Yorumun için teşekkür ederim ama bunda amd işlemci var bana intel haswell i7 4700 vb. işlemcilli lazim.(Amerikan sitelerinden link atarsaniz memnun olurum) :)

kralkursat46
01-09-2013, 17:33   |  #4  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 1
16 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2013

Vallahi kardeşim bence asus al asus almayacaksan dell al. Dell inspiron çok ısınmaz en güzel yanı o ama onunda bataryası şarjı felan sağlam değil. Exper ve hp alma kesinlikle . Ben exper bilgisayar aldım ve en az 10 kere sorun çıktı .Ya fanında ya biosta felan bişey oldu. En az 250-300 tl harcadım yani . Şu an iyi ama toplama notebook gibi oldu herşeyini deiştirdik nerdeyse Kahkaha

cedkan06
01-09-2013, 22:52   |  #5  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 4
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2013
Alıntı: memodovic07  
arkadaşlar amerikadan laptop almayi düşünüyorum fiyatlar buraya göre baya bi uygun sanki.Bildiginiz bir amerikan teknoloji mağazası var mı ?? ben bi tane site buldum ama mağazasi var mı bilmiyorum 
http://www.excaliberpc.com/62581 ... ml#TabSpecification bu notebook u begendim
önerilerinize açığım...
 

gayet güzel bi nootbok özellikleri cok iyi  birde ssd olaymış dadından yenmezmiş :D diğer soruların için pcguvenlik.net de uzmana sorarak en sağlıklı bilgiyi ala bilirsin.

Son Düzenleme: cedkan06 ~ 01 Eylül 2013 22:55
memodovic07
09-09-2013, 16:38   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2013

yorumlar için teşekkür ederim. ssd olsa fiyatı baya bi uçuyor :D ondan ancak bunu alabilcem belki bunu da alamam bekleye bekleye dolar uçtu :( ama inş alicam bunu /// asus da baktım ama fiyatlar çok uçuk geldi ondan msi de karar kıldım :D