Harici Disk Bozuldu Yardım

6ustu1oyun
01-08-2011, 10:02   |  #1  
6ustu1oyun avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
47 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

 

 Arkadaşlar Elimde Bir 2 T Kapasiteli Bir 
Harici Disk
 Var ..


Ama Bozuldu :( Düştü Masanın üstünde öylecene Duruyodu ayağım kablosuna Deydi Ve Düştü .. :((


Çok önemli Bir Konu iş için şimdi ise açılmıyo bi yarım saat önce açılıyodu ışığı yanıp sönüyodu ama içindeki 15 GB lik dosyalar yok girdim içine bom boş 




LÜTFEN YARDIM EDİN ARKADAŞLAR 

Son Düzenleme: 6ustu1oyun ~ 01 Ağustos 2011 12:52
ekran kartı
01-08-2011, 10:05   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
1,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

Garantisi var mı?

6ustu1oyun
01-08-2011, 10:23   |  #3  
6ustu1oyun avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
47 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

Bilmiyorum iş İçin Geldi Benim Deil Yane Firmanın ben ayar yapacaktım Gitti Yaa ışığıda Söndü :((((((

6ustu1oyun
01-08-2011, 10:24   |  #4  
6ustu1oyun avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
47 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

ama pc hddsi deil kablo takıyosun pcye takıyosun sonra ayar filan yapıyon pc hddsi deil yane :()

6ustu1oyun
01-08-2011, 10:34   |  #5  
6ustu1oyun avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
47 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

Bana Hdd Lazm Deil ALırım Yenisini içindeki dosyalar yok kaybşmuşlar :(((((

asdwer123
01-08-2011, 10:54   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
556 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2011

sanırım senin bozulan aletin hdd değil sdd?

6ustu1oyun
01-08-2011, 10:56   |  #7  
6ustu1oyun avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
47 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

olabilir kardeş pek anlamıyorum o işlerden :) Ben iş için aldım düştü yanlışlıkla 
ama şimdide açılmıyo ışığı yanmıyo :(

Jubei76
01-08-2011, 12:42   |  #8  
Jubei76 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,579 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

Yere düşen ürün tam olarak nedir ?
(Lütfen yazı karakterlerimize dikkat ederek yazalım)

6ustu1oyun
01-08-2011, 12:51   |  #9  
6ustu1oyun avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
47 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

Arkadaşlar K.bakmayın Harici Diskmiş Şimdi BakTım. ..

Mr.ED
01-08-2011, 15:43   |  #10  
Mr.ED avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
417 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2010

Data recovery programları ile dosyalarını kurtarmaya çalışabilirsin. Tabi fiziki bir sorun yoksa.

manyetizma
01-08-2011, 15:50   |  #11  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

senin hdd nin 15GB kısmında "B" sector oluşmuş büyük bir ihtimalle kurtalılamaz yetkili servise gönderme
diyer bilgileride silerler onlar hdd kurtarıyor bilgi deyil...

Kapalı Hesap (200174)
01-08-2011, 18:49   |  #12  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 9
3,759 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

yazılar ekranı dolduruyor okuması ayrı bi dert Gülüş

Phoenix_
01-08-2011, 18:59   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
898 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

sitenin iyice çivisi çıkmış pardon ama.arada bir giriyorum pişman oluyorum.

upupupuupup lütfen acil yardım edin xDé

soruna gelirsek çook düşük bir ihtimal de olsa easy recovery ve ya recuva gibi programlarla kurtarmaya çalış verileri.olmazsa eğer bu bilgiler daha profesyonel şekilde kurtarılabiliyor sanırım.ama onları da kendiniz yapamazsınız profesyonel bir iş ve sanırım tuzlu.

Jubei76
01-08-2011, 19:52   |  #14  
Jubei76 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,579 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009
Alıntı: manyetizma  
senin hdd nin 15GB kısmında "B" sector oluşmuş büyük bir ihtimalle kurtalılamaz yetkili servise gönderme
diyer bilgileride silerler onlar hdd kurtarıyor bilgi deyil...
senin hdd nin 15GB kısmında "B" sector oluşmuş büyük bir ihtimalle kurtarılamaz yetkili servise gönderme 
diğer bilgileride silerler onlar hdd kurtarıyor bilgi değil...

mburak12345
01-08-2011, 22:07   |  #15  
mburak12345 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,242 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

recuva yı dene. harddisk sağlamsa biçimlendirilmişse. eğer çalışmıyorsa başka bir hard disk kutusunda dene.

AmbaSSadoR
01-08-2011, 22:47   |  #16  
AmbaSSadoR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 12
400 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

linux işletim sistemli bir pc de deneyin veya harici hdd yi kabından ve elektronik devreden çıkartıp direkt sata bağlantı üzerinden sisteme bağlayın