HD TV den bilgisayar oyunu oynamak sorun??

kenenn
16-11-2011, 18:00   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

 

s.a arkadaşlar benim bir sorunum vardır HD tv var bende 80 ekran birde laptopum var oda HD destekliyo HDMI kablosu aldım pc yi TV ye bağladım film vs izleniyor problem yok yalnız ben oyun oynamak istiyorum. Call of duty balck ops bunu oynarken ekran kapanıyo açılıyo bişeyler oluyo desteklemiyomudur nedir bu sorun sizce nasl çözülebilir ?? yardımlarınızı bekliyorum

Jubei76
16-11-2011, 18:07   |  #2  
Jubei76 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,579 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

Laptop,un marka ve modeli nedir ?

Yetenek
16-11-2011, 20:35   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
508 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2010

Arkadaşım laptoptan oynarken laptobunda ekranı açık olsun yani onu kapatma her iki ekranda açıkken oyna büyük ihtimal sorunun düzelecektir olmazsa çözünürlüğü ayarla hd oyun oynamak için oyununda tvninde 1080p de olması lazım bunu da den olmazsa geri dön başka şeylr deneriz...

kenenn
16-11-2011, 22:43   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011
Alıntı: Yetenek  
Arkadaşım laptoptan oynarken laptobunda ekranı açık olsun yani onu kapatma her iki ekranda açıkken oyna büyük ihtimal sorunun düzelecektir olmazsa çözünürlüğü ayarla hd oyun oynamak için oyununda tvninde 1080p de olması lazım bunu da den olmazsa geri dön başka şeylr deneriz...
pc ayarlarından 1080p yi secemiyorum uygula diyorum ama olmuyo yine otomatikmen 720 p ye geçiş yapıyo. dediğin gibi görüntüyü hem laptopa hem tv ye aktarark yaptım.

tv nin markası

buradan bakabilirsiniz


laptopun markasıda


(WA047EA)


Benim sistem budur farklı yollar nasıldır sizce ?