Hepsiburada çek kullanımı

hamann7725
24-12-2009, 02:32   |  #1  
hamann7725 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,837 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Merhaba arkadaşlar hepsiburada'dan ürün iadesinden gelen 2 adet çekim var yalnız sepetteyken çeklerden birini kullandıktan sonra ikinci çeki kullanamıyorum.Çek kodu satırı yok oluyor.Ben 2 çekimide kullanmak istiyorum.Biri alışverişime yetmiyor.Oysa 2 çekide kullanırsam tam ucu ucuna kullanıyorum.Bilen arkadaşlar yardım ederlerse çok iyi olur şimdiden teşekkürler.

byyengec
24-12-2009, 08:48   |  #2  
byyengec avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
69 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

bence telefon et yardımcı olacaklardır

hamann7725
24-12-2009, 14:46   |  #3  
hamann7725 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,837 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007
Alıntı: byyengec  
bence telefon et yardımcı olacaklardı
 
siteden sordum 3 gündür cevap yok.Telefonla ulaşma konusunda ise başbakanı arasan daha koaly ulaşırsın.Adamlar hayalet gibi telefonları ya sürekli meşgul yada cevap vermiyorlar.Telefon numaralarını bile siteden google dan zorla buldum.

bwhiteb
24-12-2009, 14:51   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,354 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: hamann7725  
 
siteden sordum 3 gündür cevap yok.Telefonla ulaşma konusunda ise başbakanı arasan daha koaly ulaşırsın.Adamlar hayalet gibi telefonları ya sürekli meşgul yada cevap vermiyorlar.Telefon numaralarını bile siteden google dan zorla buldum.
normalde e maillere 1-2 gün içinde cevap geliyor..
telefonları ise hep meşgul ama inatla ararsan denk getiriyorsun..
ben 3-4 dk uğraştığımı iyi hatırlıyorum..:)

uGuR.uK
24-12-2009, 16:38   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

her üründe bir tane kullanılabiliyor yanlış hatırlamıyorsam...

byyengec
25-12-2009, 09:08   |  #6  
byyengec avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
69 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

İletişim Künye
Unvanı: D-Market Elektronik Hizmetler ve Tic. A. Ş. 
Sorumlu Kişi: Şenay Kaya 
Ticaret Sicil Numarası: 436165 
Merkezinin Bulunduğu Yer: İnkılâp Mah. Küçüksu Cad. No:70 34768 Ümraniye/ İstanbul 
Yer Sağlayıcı: D-Market Elektronik Hizmetler Tic. A. Ş. 
Telefon: (0216) 633 10 00* 

* Telefonla verilen hizmetin yoğun olması nedeniyle tüm sorularınızla ilgili mesajlarınızı sitemizdeki 
“Bize sorun” köşesinden bize iletebilirsiniz. 

“Müşteri Hizmetleri”servisimiz, Cumartesi günleri dahil olmak üzere haftanın 7 günü, 24 saat gönderdiğiniz sorulara en hızlı şekilde yanıt verir. Telefonla hizmet servisimiz ise hafta içi sadece 
09.00 – 17.00 saatleri arasında çalışır.

Son Düzenleme: byyengec ~ 25 Aralık 2009 09:09
hamann7725
26-12-2009, 04:51   |  #7  
hamann7725 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,837 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007
Alıntı: byyengec  
İletişim Künye
Unvanı: D-Market Elektronik Hizmetler ve Tic. A. Ş. 
Sorumlu Kişi: Şenay Kaya 
Ticaret Sicil Numarası: 436165 
Merkezinin Bulunduğu Yer: İnkılâp Mah. Küçüksu Cad. No:70 34768 Ümraniye/ İstanbul 
Yer Sağlayıcı: D-Market Elektronik Hizmetler Tic. A. Ş. 
Telefon: (0216) 633 10 00* 

* Telefonla verilen hizmetin yoğun olması nedeniyle tüm sorularınızla ilgili mesajlarınızı sitemizdeki 
“Bize sorun” köşesinden bize iletebilirsiniz. 

“Müşteri Hizmetleri”servisimiz, Cumartesi günleri dahil olmak üzere haftanın 7 günü, 24 saat gönderdiğiniz sorulara en hızlı şekilde yanıt verir. Telefonla hizmet servisimiz ise hafta içi sadece 
09.00 – 17.00 saatleri arasında çalışır.

tabi tabi.. o numara bendede var.ara bakayım kime ulaşıyorsun :D  Eğer ballıysan illk aramada bişeler olabilir :D:D  Bize sorun bölümünede kim bilir ne zamana cevap geliyor....

Tuti Urmeylander
27-12-2009, 22:09   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
469 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Çekini mekini kurtardıktan sonra bu siteden kendini tamamen kurtarmak en iyisi. Kangurum,Weblebi,Estore,Webdenal,Buroteknik ve daha bir yığın siteden alışveriş yaptımuSorun çıkan  alışverişlerimin tamamında adam gibi itirazsız ve  en kısa sürede kendilerinden kaynaklanan sorunları hallettmişlerdi. Ama burası tam bir felaket.Kendi hatalarının kefaretini müşteriye yıkacak kadar da yüzsüzler.Son alışverişimde 1 TB siparişi verip parasını da buna göre ödedikten sonra bana 500 GB olanını yolladılar.Problemi ancak 6 ay kadar Tüketici Hakem Heyetini devreye sokarak çözebildim. Yazdığım 30 dan fazla mesaja adam gibi bir cevap bile vermediler. (telefonla ulaşmak hayal...) Hep kaçamak cevaplarla sanki beni bıktırıp işin ucunu bırakmamı beklediler....AMAN, AMAN, AMAN...Uzak durun HepsiBurada'dan.!!!

hamann7725
29-12-2009, 03:30   |  #9  
hamann7725 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,837 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007
Alıntı: Turhan Uzman  
Çekini mekini kurtardıktan sonra bu siteden kendini tamamen kurtarmak en iyisi. Kangurum,Weblebi,Estore,Webdenal,Buroteknik ve daha bir yığın siteden alışveriş yaptımuSorun çıkan  alışverişlerimin tamamında adam gibi itirazsız ve  en kısa sürede kendilerinden kaynaklanan sorunları hallettmişlerdi. Ama burası tam bir felaket.Kendi hatalarının kefaretini müşteriye yıkacak kadar da yüzsüzler.Son alışverişimde 1 TB siparişi verip parasını da buna göre ödedikten sonra bana 500 GB olanını yolladılar.Problemi ancak 6 ay kadar Tüketici Hakem Heyetini devreye sokarak çözebildim. Yazdığım 30 dan fazla mesaja adam gibi bir cevap bile vermediler. (telefonla ulaşmak hayal...) Hep kaçamak cevaplarla sanki beni bıktırıp işin ucunu bırakmamı beklediler....AMAN, AMAN, AMAN...Uzak durun HepsiBurada'dan.!!!
 
Alkış