Hepsiburada Eziyeti...

mustul
20-05-2018, 19:06   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2012

Hepsiburadadan Casper Excalibur ürününü 16.5.2018 tarihinde teslim aldım...
Ekrandaki bariz sıkıntıyı herhangi bir aksesuarını bile açmadan geri kutuladım...
Ertesi günü "Hepsiburada-kolay iade" başlığından verilen kargo kodunu alıp gönderdim....
Ertesi günü teslim aldılar...
"Servis raporu gerekir" diye ürünü bana geri gönderdiklerini bildirdiler....
Müşteri hizmetlerini aradım....
"14 gün içinde cayma hakkım yok mu neden bu eziyeti çektiriyorsunuz" dedim...
"Kutu açılmış" dendi kesip atıldı....
"Kargo kodunu veren sizsiniz neden servise direk yönlendirmediniz neden bu eziyet ?" dedim...
Dalga geçer gibi "Arasaydınız söylerdik" dendi...

Devamında beni neler bekliyor bilmiyorum ama bu çirkinlikten kurtulduğum anda hepsiburadadan üyeliğimi iptal edeceğim....

Casper markasını gördüğüm reyondada direk yolumu değiştireceğim...

Umarım kimsenin başına gelmez, çok sinir bozucu, çirkin bir olay....

excel_mustafa
21-05-2018, 18:40   |  #2  
excel_mustafa avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 545
4,443 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

casper almak başlı başına asli kusur zaten

trakus008
23-05-2018, 02:01   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2018

hayatım 1 defa hepsiburada sitesinden alışveriş yaptım daha da yapmıyorum sizlerde yapmayın hele elektronik kesinliklee

cleverman
24-05-2018, 14:36   |  #4  
cleverman avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 30
2,510 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Şikayetini derhal TÜKODER ve sikayetvar.com'a bildir!

Ayrıca e-devlet'ten de şikayetini bildir!

Yalnızca bu kanallardan sonuç alabilirsin!

Zaman kaybetme!..