Hp Müşteri Hizmetleri beni çıldırttı

HtcD
28-08-2012, 11:58   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

Yaklaşık 5 ay önce Hp Probook 4530s notebook aldım. Wireless kartı, bluetooth ve ses kartı arızalı olarak geldi. Wireless sinyalgücünün oldukça zayıf olduğunu farkettim aynı odada çok az çekerken farklı odalarda ise wireless kullanmanın imkanı yoktu. Ses cızırtılı geliyordu ve bluetooth çalışmıyordu. Teknik servise götürdüm. İçerisinde işletim sistemi kurulu olarak gelmediği için işletim sisteminden kaynaklı olabileceğini işletim sisteminin tekrar yüklenilmesi gerektiğini söylediler. yani Sorunun yazılımsal olduğunu belirttiler. İşletim sistemi ve driverlerı tekrar kurduğum halde sorun devam etti. Cihazı İşletim sistemini yüklememe rağmen sorunlar devam ettiği için tekrar servise götürdüm ve sorunun devam ettiğini belirttim. Daha sonra cihazın anakartının değiştiğini sorunun giderildiğini ve cihazı alabileceğimi söylediler.

Cihazı aldığımda sesteki sorun giderilmişti fakat bluetooth ve wireless ile ilgili sorunlarım devam etti. Cihazı tekrar onarım merkezine teslim ettim. Daha sonra cihazın kablolarının kontrol edildiğini , biosunun güncellendiğini ve arızanın giderildiğini söyleyerek cihazımı teslim almamı söylediler. Eve getirip cihazı kontrol ettikten sonra belirttiğim arızaların hiçbirinin giderilmediğini gördüm ve bıraktığımda ekranında hiçbir sorun olmamasına rağmen bu kez de ekranda mavi kırmızı çizgiler olduğununda farkettim!

Tekrar götürüp cihazı bölge onarım merkezi bırakıp şikayetlerimi belirttim. Cihazın wireless kartında sorun olduğunu, wireless kartının sipariş verilip değiştirileceğini , ekrandaki sorunun ekran kartındanmı yoksa ekrandan mı kaynaklandığını tespit edeceklerini söylediler. Cihazın wireless kartı değiştikten sonra bluetooth sorununun gittiğini fakat wireless sinyal gücündeki sorunun devam ettiğini gördüm. Her seferinde başka bir teknikere değilde aynı teknikere inceletildiği için, aynı tekniker cihazımda sorun olmadığını ve cihazımı teslim alabileceğimi bana bildirdi!

Tekrar cihazı onarım merkezine teslim ettim. Onarım merkezinde kontrolleri yapıldıktan sonra wireless sinyal gücünün düşük olduğu tespit edildi ve İstanbul' daki onarım merkezine gönderildi.
Cihazımın gördüğü tamirler
4s yetkili servis çağrı kayıt no:77527(anakart değişti)
hp bölge onarım merkezi kayıt no :4641308034(wireless kartı değişti)
Kayıt no 2: 4641469986
Kayıt no 3: 4641164864
Bu süreç içerisinde 6 kez onarım merkezine git-gel yaptığım için ve sorunum giderilmediği için müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetlerindeki G.Hanımla görüştüm
. G. Hanım'a cihazımın ekranı ile ilgili sıkıntım olmadığı halde serviste kaldığı sürede ekranda sorun oluştuğunu belirttim. Cihaz ile ilgili yaşadığım sıkıntıları anlatırken G. Hanım telefonu yüzüme kapattı!Daha sonra 2 saat hattın kopmuş olabileceği düşüncesiyle telefon bekledim. G.Hanım bana tekrar dönüş yapmayınca Hp Call center(444 71 71)ı arayarak S.Hanımla görüştüm. G. Hanımın telefonu yüzüme kapattığını söyledim hem G.Hanım'dan şikayetçi oldum hem de sorun olmadığı halde ekranı sorunlu olarak teslim ettiği için cihazımla ilgilenen tekniker hakkında şikayet formu oluşturdum.

2 saat boyunca beni aramayan G.Hanım şikayet formu oluşturduktan 1 dksonra beni aradı. Kendisinin telefonu yüzüme kapatmadığını söyledi, Fakat S. Hanım yaptığım görüşmede telefonun yüzüme kapatıldığını doğruladı. S. Hanım yetkili kişinin gün içerisinde 17. 30 a kadar bana döneceğini söyledi. Fakat üzerinden 10 gün geçmesine rağmen kimse bana dönüş yapmadı. Ayrıca personel hakkında açtırmış olduğum şikayet formunun da G. Hanım tarafından kapatıldığını S. Hanım bana iletti. Cihazım İstanbul daki onarım merkezinde herhangi sorun olmadığı gerekçesiyle tekrar gönderildi. Müşteri ilişkileri ile yaptığım
görüşmelerden hiçbir sonuç elde edemedim ve mağduriyetim giderilmedi. Cihazımın iadesini talep ettiğim halde kabul edilmedi. 5 ayda5 kez onarıma gitti. Kısacası maddi ve manevi olarak zarara uğratıldım. Cihazımı daha doğru düzgün kullanamadan elden çıktı diyebilirim. Telefonun müşteri hizmetleri tarafından müşterinin yüzüne kapatılması ne kadar etik bir davranıştır?Hp nin müşteri ile ilişkileri son derece zayıf. Bundan sonra HP den herhangi bir ürün almayı düşünmüyorum, usb bellek dahi almam.
Yarın itibariylede Tüketici Mahkemesine dilekçe verip yasal haklarımıda sonuna kadar arayacağım.

Bir daha da HP mi tövbe!

efeoglu
28-08-2012, 14:12   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 8
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

bende hp ile benzer sorunlar yaşadım 3 kere gittim ve 3. gittiğimde biraz tartıştım aynı sorundan dolayı ve tarafıma sıfır bir ürün verilmediği taktirde oradan ayrılmayacağımı belirttim. her servise gönderdiğimde de kağıtları yanımda götürdüm ve cihazımı yine almadılar, durumu tüketici hakları mahkemesine bildirdim, daha sonra bölgede bulunan polis bir arkadaşım ile elimdeki belgelerle birlikte tekrar oraya gittim, cihazımı teslim ettim ve 2 saat kadar sonra aynı modelin kullanılmamış kutusunda yeni bir şekilde aldım. ksuura bakmasınlar, enayi değiliz HP!

HtcD
28-08-2012, 16:19   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

Teşekkür ederim arkadaşlar.Bu aldığımız 2. Hp notebooktu.1.sinde de ufak tefek sorunlar olmakla birlikte müşteri hizmetleriyle bu denli alakadar olmamıştık.Tekrar Hp aldık.Bu sayede Hp Müşteri ilişkilerinin, müşterileriyle olan ilişkilerinin ne boyutta olduğunu görme fırsatımız oldu.Bu güne kadar bu çok teknolojik cihaz kullandım çeşitli markalarda.Yeri geliyor sorunla karşılaşıyoruz ama güzel bir şekilde hallediyorlar.Ben Müşteri hizmetleri böyle sorunlu bir marka görmedim.Adeta müşteri kaybetmek için özel bi çaba sarfediyorlar.Cihazın sorunlu olduğunu kabul etmiyorlar.Şikayet dosyalarını kapatıyorlar telefonu müşterinin yüzüne kapatıyolar cihazlarının sorunlarının üstünü kapatıyolar sorun yok diyorlar...İnsan hiç kullanmadığı beğenerek aldığı bir bilgisayarı sorun olmasa götürüp servise bırakır mı? Hangi mantığa sığıyor bu aklım almıyor.Hayır modemde bi sorunmu var diye çeşitli modemlerle deniyorum farklı bilgisayarlarla karşılaştırıyorum sinyal gücü çok zayıf.Üstelik hiç bi sorun olmadığı halde ekranı bozup elimize verdiler hadi onuda geçtim.Serviste o kadar özenli çalışıyorki arkadaşlar sanıyorum klavyeyi yerleştirirken olmuş kenarını ezmişler.Yaşadıklarımı en ince ayrıntısına kadar yazdım ki bilinsin diye.Artık sadem'inde yazdığı örnekten anlıyoruzki güzellikle halledemiyoruz defalarca müşteri ilişkileriyle olumlu iletişimde bulunmaya çalıştık olmadı artık mahkeme yoluyla olacak..

grezimonk
28-08-2012, 16:56   |  #4  
grezimonk avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 37
4,195 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

aldığın yeri aracı yapıp servise versen bu kadar sorun çıkartmazlardı...