Hp Omen 15-CE002NT 1WQ61EA Cihaz ve HP Servisi

ysrbk
24-04-2018, 12:48   |  #1  
ysrbk avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2018

 

Değerli arkadaşlar merhaba;

Sizlere Hp Omen 15-CE002NT 1WQ61EA Model Hp son model cihaz ile servis maceramı anlatmak istedim. Paylaşma amacım cihaz ve marka tercihlerinizde bir nebze olsun yardımcı olmaktır. Benim gibi yanlış marka tercih edip. Üzülmenizi istemem. Her gün kavga ediyorum. Hp müşteri hizmetlerini almış firma ile.

Cihazımın tuşları kullanırken yerinden çıktı. Servise gönderdim. Ödeme çıktı kırık dediler. Nasıl kırık olur dedim. Lütfen fotoğrafını atın. Ona göre ödeme yapmak istiyorum dedim. Kayıt açtılar. Fotoğraf gelmedi. Cihazı müşteri ödemeyi kabul etmedi diye gönderdiler. ( 444 03 07 ) Benim bu şekilde beyanım olmadığı halde.


2. kez servise gönderdim. Ödeme çıkardılar 6 gün kadar tekrar ödeme çıkarmalarını bekledim. Ödemeyi yaptım. Dekontu gönderdim. 3 günde ödemeyi yaptığımı ispatlamakla uğraştım. İngilizce destek talebi bile bile gönderdim. İngilizce. Bu ugrasım öfkeye dönüştü ve sikayet var diye bir siteye şikayette bulundum.


Şikayet yayınlandı. 444 03 07 hattından iki kişi ile görüştüm. Zeliha hanım ( Kordinasyon Sorumlusu) ve Kaan beyle görüştüm. Dediler dekontu tekrar bize mail atın.kaan.kirikhp.com(Hp Satış direktörü). Görüşmeye Zeliha hanımla devam ettim. Kendisine dedim ki. Hanımefendi bu parça türkiye stoklarınızda var mı? Araştırmam lazım dedi. Tekrar dönüş yaptı. Var dedi. Ve 2 gün içinde cihazınız onarılıp göndereceğiz dediler. Mutlu oldum. 2 gün geçti cihaz yok. Neymiş satış direktörü ve bölge Hp servis (BDH BİLİŞİM) bunlar yanlış bilgi vermişler. Cihazım 12 gündür serviste. Ve bunlar bana 10 gün geçtiği için kullanmaya cihaz bile vermiyorlar.

Sizde hp markasının preminyum sınıfında değerlendirdiği cihazın satış sonrası hizmeti nasıl?


Aman arkadaşlar cihaz alırken özelinden daha çok Satış sonrası hizmetini inceleyin. Ögrendim ki hp kendi bünyesinde iş yapmıyor. Bütün çalıştıgı firmalar teşeron. Ve işin komik tarafı. Bunlar aralarında saglıklı ileşim kuramıyor. Yazık Hp gibi dünya markasının düştügü hallere. Cihazı iade için 20 iş günün dolmasını bekliyorum.

Çağrı Merkezi Hizmetini veren firma : Teleperformance Türkiye - İstanbul
Teknik Servis Hizmetini veren firma : BDH (Bilişim Destek Hizmetleri) - istanbul


Ve en anlam veremediğim taraf adamlar her yerde bu 6.000 küsür TL aldığım cihazın reklamını yapıyor. Da bu cihazın klavye gibi önemli parçasını stoklarında tutmuyor. Türkiye elektronik çöplüğü değil. Bilinçli olalım. Dikkatli satın alma yapalım derim. Okuduğunuz için teşekkür ederim.


Arkadaşlar sizce nasıl bir durum?