HP Servisi Rezalet

mrtaxy
02-02-2009, 16:38   |  #1  
mrtaxy avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

 

HP den ürün alacaklar 2 kere hatta 4 kere düşünsün iyce araştırma yapsın...!

Mayıs 2008 de yaklaşık 2100 ytl ye aldığım KS297EA Model HP Pavilion dv9780et Entertainment notebookumda sonradan sonraya pixeller ölmeye başladı başlarda 1-2 derken 3 hatta 4 tane pixelim öldü biraz internette araştırmadan sonra ve hp nin kendi sitesinden mail ile iletişime geçtiğim bayandan öğrendiğim kadarı ile 5 pixele kadar normal sayılıyormuş ve siz gömdüğünüz pixellerle her gün yaşamak zorundasınız ama ölü pixellerim 7-8 olunca artık dayanamadım kağıthanede ki hp servisin yolunu tuttum ve işlemlerden sonra artık 16.01.2009 da notebook u hp personellerinin insafına bıraktım, bana verilen kağıdın üzerinde ürünün onarımının 20.01.2009 itibari ile tamamlandığını gördüm ve 22.01.2009 notebokumu aldım hemen açıp kontrol ettim evet bir önceki pixeller dirilmişti fakat artık farklı noktada 2 yeni ölü pixelim ve ekranın içine sol alt köşeye sıkışmış 2 de büyük toz parçacığım vardı servisten çıkmadan hemen ordaki işlem yapan bayana yöneldim, bana teknik elemanın olmadığını ürünü tekrar serviser bırakmam gerektiğini söyleyince şimşekler çaktı kafamda ama yapacak bişey yok :(( 4 gün beklediğim notebook u tekrar resepsiyondan çıkmadan aynı gün 22.01.2009 da tekrar servise bıraktım ve en büyük hatayıda bu noktadan sonra yaptığım dün bütün yorumları okuduktan sonra farkettim http://harmankaya.org/yazi-143-HP-Servisi-Rezalet.html, hp nin sitesinden ve servisin bana gönderdiği mail üzerinden cihazımın bir an önce onarılması için mail attım ve bana cevaben parça beklendiği cihazın onarımının acil olarak yapılması gerekliliğinin ilgili birimlere iletildiği mailini aldım :((

üst yazıma ilaveten ilk onarımdan sonra bana verilen kağıdın üzerinde motherboard değişti lcd sorunsuz kapanıyor yazıyor iyide ben motherboard arızalı ve lcd sorunlu kapanıyor demedimki bunlara ?

16.01.2009 da HP servise ürünümü bıraktım 22.01.2009 da onarımı tamamlandığı söylenen cihazımı almaya gittim ve kontrollerimden sonra arızanın giderildiğini fakat bu kezde farklı 2 noktada sorun olduğunu fark ederek ürünü tekrar aynı gün servise bıraktım, 28.01.2009 da işlerimin aciliyeti açısından hp müşteri hizmetlerini aradım ve adı ece olan bayana cihazımın serviste olduğunu belirttim ve yedek ürün talebim olduğunu ilettim, bana verilen cevap yasal hakkınız varmı bir bakalım oldu, tekrar döndüğünde ürünümün onarımının devam ettiğini söyledi, yedek ürün için yasal hakkımın kaç gün olduğunu sorduğumda bunun bilgisini kendilerinin veremeyeceğini garanti belgesindeki sözleşme şartlarını okumamı söyledi, teşekkür edip telefonu kapattım. Garanti belgesine baktığımda ürün servisten çıkana kadar üretici firmanın aynı özelliklerde bir cihaz tahsis etmek zorunda olduğu yazıyor... Hp den illahlah ettim bir daha ne alırım nede kimseye öneririm, alanada engel olmak için elimden geleni yapacağım.

Aşağıdaki linktede diğer HP mağdurlarının yazılarını okuyabilirsiniz. >:-/

Harmankaya.org sahibi Erhan arkadaşımında dediği gibi; Yazıya niye böyle bir başlık seçtim derseniz Google a olurda HP SERVİS yazan birisi olursa gelsinde okusun sonra gitsin Toshiba alsın diye :)

Son Düzenleme: mrtaxy ~ 02 Şubat 2009 16:48
sticker
02-02-2009, 16:51   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
669 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

kardeş hiç uğraşma ya!!!!!git tüketici heyetine sıfırını al o hilekarlardan...hatta olanıda anlat...sana yenisini verir hakmheyeti...ben devletimin mahkemelerini seviyoruuuuuuum.yargılansamda seviyorum..çekinme..ürünü nerden alınsa oranın hakem heyetine bir dilekçe dolduruyorsun okadar...kralı gelse sıfırını almadan ayrılmazsın o mahkemeden...sana satıcının özürlü ürün sattığını ve deamını anlat...

Mehmet-
02-02-2009, 17:35   |  #3  
Mehmet- avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,296 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

Kötü bir deneyim olmuş.


Ayrıca ekliyeyim dedim; Az önce başka bir firmadan hdd kutum garantiden geldi, usb kablosu yoktu içerisinde. Halbu ki ben onu da yollamıştımBeğenmedim

Son Düzenleme: Mehmet- ~ 02 Şubat 2009 17:46
Fatih_ARMAĞAN
02-02-2009, 17:47   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

her markanın servislerin bu tip şanssızlıklar olabiliyor bunu bir markaya biçmek pekte doğru olmaz.
bende bilgisayarcıyım hiç olmadık yerde bende bu tip onlarca sorunla karşılaştım.
Asus olsun SOny olsun toshiba olsun IBm olsun ve daha bir çok firma hepsinde bu tip şeyler yaşanabiliyor. ama bazısında çok bazısında az. Hp de bu tip olayların sık yaşanmasındaki sebelerden biriside bence fazlasıyla ürün grubu olmasıdır. ve türkiyede yaygın bir ürün grubu var. bu yüzden böyle şansızlıkları normal karşılamak lazım. fakat hakkımızıda yedirmemek lazım. ne gerekiyorsa yapmak lazım.

Fallon
02-02-2009, 18:02   |  #5  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
27 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

bu daha çok hp de oluyor sanırım. Okuduğum forumların çoğunda böyle vakalar var.ben asus kullanıcısıyım geçen hafta laptobumun hddsini kırmıştım.bu hafta içinde aldım.gene bir asus kullanıcısı olan arkadaşımın laptobunda yaşanan pixel kaybı da 15 gün içinde teslim edilmişti.Toshiba'nın servisini bilmiyorum ama asusunki çok iyi.

Son Düzenleme: Fallon ~ 02 Şubat 2009 18:02
mrtaxy
03-02-2009, 15:36   |  #6  
mrtaxy avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Bugün oldu hala tık yok ne arayan var ne soran  Artık para iadesi almak için 30 günün dolması için dua ediyorum ki kurtulayım şu HP belasından

Mehmet-
03-02-2009, 19:59   |  #7  
Mehmet- avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,296 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008
axymrt
Bugün oldu hala tık yok ne arayan var ne soran  Artık para iadesi almak için 30 günün dolması için dua ediyorum ki kurtulayım şu HP belası
Hadi hayırlısı

Banned
03-02-2009, 20:15   |  #8  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 20
5,777 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

Benim Hp ile ilgili proplemlerim oldu.Uyuz noktaları çok çok hatta çoktanda fazla. Bunun yanında siz en önemli ayrıntıyı atlamışsınız. cihazı servise göndermeden veya vermeden önce mutlaka müşteri hizmetlerini arayıp teknk personelle görüşmek istediğinizi sisteminizde sorun olduğu nbelirtmeliydiniz. Bu şekilde sorununuzu tamiratı yapacak elemena direk bildirdikten sonra onun ismi ile (filan mühendisin veya teknisyenin dikkatine gibisinden) cihazın üzerine not düşerek ürünü teslim etmeniz halinde cihaz o kişiye verilecek ve sorununuz birebir çözülecektir. Benim farkkettiğim sorun cihaz kayıtlarını alan personellerle teknik birim arasında yaşanmakta. Müracaat kısmına bilgisayarın B sinden anlamayan birkaç kız koymuşlar, sorunu ne olarak belirtirseniz belirtin birşeyler karalayıp gönderiyorlar. Ebn bu şekilde serdar bey diye bir mühendisleriyle irtibat kurmuş, tamirattan sonra sorunun tekrarı olmuş ve ilgili kişi ta K. Maraşa evime kadar bütün yedek arçaları çantasına koyup teknisyen göndermiş ve parça değişimi (anakart + HDD) evimde yapılmıştı. Bence elinizdeki takip osunu kullanrak cihazınızın tamiratını yapan kişiye ulaşın ( ki ulaşabilirsiniz) sorununuzu dile getirin, size beklediğinizden çok yardımcı olacaktır.

mrtaxy
04-02-2009, 09:36   |  #9  
mrtaxy avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

ben 16.01.2009 da ürünüm servise bırakıp 22.01.2009 da alıp resepsyondan çıkmadan ürünü yeni kayıt no su ile tekrar servise bıraktım ancak görevli bayan 2.nci kayıt açılan kağıda birinci kayıt numarasını yazıp müşteri resepsiyondan çıkmadan ürünü bıraktı yazmıştı bu durumda hangi tarihten saymam gerek 30 iş günü doldurmak için. Bilgisi olan varmı?

Kromosomme
05-02-2009, 23:10   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
102 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

HP's  Problem :(





mrtaxy
24-02-2009, 15:58   |  #11  
mrtaxy avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Dün itibari ile notebooku 3.ncü kez servise bıraktım,

ilk sorunum ekranda 7-8 adet ölü pixel olması idi; hp servisi ne yapmış sorunsuz motherboard değiştirip, lcd sorunsuz diye bana verdi, ürünü resepsiyondan çıkmadan kontrol ettim 7-8 ölü pixel yoktu evet ama farklı 2 noktada yine ölü pixel vardı ve ekranın arasına sıkışmış 2 tanede büyük toz parçası vardı.

4 gün beklediğim ürünü 2.nci kez almadan servise bıraktım, yurtdışından lcd ekran bekledik nihayet 05.02.2009 da ürün onarımı tamamlandı, gittim teslim aldım uzun süre kontrol ettim sorun yoktu, bir 10-15 gün kullandıktan sonra ekranda titremeler ve renk kaymaları olduğunu ve yine 1 ölü pixel olduğunu farkettim ve malesef yine ürünü servise bıraktım.

Ancak benim hala anlamadığım 4 gün içerisinde onarımı tamamlayıp lcd si sorunlu olan cihazın neden ilk onarımda motherboardını değiştirip lcd sorunsuz diye bana kakalamaya çalıştılar!!!

mrtaxy
28-02-2009, 09:35   |  #12  
mrtaxy avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Artık iyce sıkılmaya başladım bu HP den ürünü 3.ncü kez servise bırakmamın ardından notebookun arasına sıkıştırdığım sorunlar listesinin altına cep numaramı yazıp lütfen teknisyen beni arasın diye not düşmüştüm, not eline geçmiş olmalı ki aradı (şaşırdım bi an) ekranda yaşadığım titreme, renk kayması ve "0" lcd takılmasına rağmen tekrar ekranda 1 adet ölü pixel oluşması gibi sorunları nota yazdığım gibi aktardım, arkadaş inatla sorun görmediğini benim gördüğüm sorunlarım olmadığını anlattı, ekran sorunun işletim sisteminden bile kaynaklandığından bahsedince arkadaşım bir saniye senin kadar bende biliyorum bilgisayarı bana bunları anlatma dedim artık, siz benim motherboardımı niye değiştirdiniz sorunum lcd ekrandaydı dedim, bana verilen kağıttada motherboard değiştirldi lcd sorunsuz yazıyor dedim, bizim arkadaşımız yanlış yazmış sizin 2 defa lcd ekranınız değişti cevabını verdi (adam harf hatası değil kelime hatası yapmış hemde koca bir cümle içinde "Motherboard değişti, Lcd sorunsuz" ne hata ama) arkadaşım dedim benim notebookumda bu sorunlar yokkende PES2009 kuruluydu settings.exe sinde sistem özelliklerine baktığımda 4 maddede Good yazıyordu Anakart alanı artık Ok yazıyor dedim, belli ki bişeyler değişmiş, neyse ben boşa konuşmuşum adamla saatlerce, 27.02.2009 itibari ile onarımı tamamlanan ürünü almaya gittim, notebooku hiç açmadan direk kağıda baktım "Uzun süre test edildi hiç bir sorun görülmedi" yazdığını görünce delirecek gibi oldum, hemen notebooku açtım ve sorunları birde işlem yapan bayanlara gösterdim, bayanlar ikna oldu sorunu gördüler teknikteki arkadaşlada görüştüler neyse ki.

Şimdi ürün 4.ncü kez serviste HP den illahlah ettim artık, aklı olan HP almasın...

Son Düzenleme: mrtaxy ~ 28 Şubat 2009 12:08
Metal_Milita
28-02-2009, 11:48   |  #13  
Metal_Milita avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,011 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Bende HP kurbanlarındanım valla  elimde müşterinin notebook u var windows yüklemesi yapacağım ama BİOS şifreli aradım şifreyi öğrenmek istedim 150 lira ücret istediler bende söktüm garantili makineyi cıkardım pili ne yapabilirzki başka eminim HP Türkiyede böylr bir teknik desteği olduğunu bilse bilgisayarda satmaz bize tek kelimeyle rezalet bir çalışma sistemleri var

mrtaxy
06-03-2009, 13:16   |  #14  
mrtaxy avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

hp den ek kurtulacağa benzemiyorum adamlar her işin yolunu biliyor 2 defa lcd si sorunlu diye belirtilen cihaza sırf aynı hata 3.nü kez olmasın geri iade yapılmasın diye bu defa ekran panelinde ve bağlantı kablolarında arıza var tespiti yapmış hp nin çok değerli teknisyenlerine recep ivediğin dediği gibi Allah bin ......nızı versin... diyorum artık.

mrtaxy
10-03-2009, 12:08   |  #15  
mrtaxy avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

eki ürünüm; http://www.nealsak.com/urun/hp-p ... n500hew61-54220.php

Bana önerilen ürün; http://h10010.www1.hp.com/wwpc/t ... 744201-3833977.html

Para iadesi istedim HP den kurtuluyorum şükürler olsun :D