İnternet Güvenliği

Aykut_26
24-10-2008, 01:38   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
259 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

 

Arkadaşlar ben söyle bi program ayrıyorum bilgisayarına virüs bulaşabilecek siteleri engelleyen bi program var mı? Firefoxun kendiliğinden var ama bu yetersiz bence

Banned
24-10-2008, 01:58   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 2
5,024 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

siteleri engelleyeni bilmem ama tehlikeli ve girmemen gereken siteleri gösteren bu firefox ve İE uyumlu eklenti var.ben firefox uyumlu olanı veriyorum.

Kapalı Hesap (76993)
25-10-2008, 22:31   |  #3  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,382 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Kylie'nin verdiği programı ben de denedim çok iyi bir programa benziyor

piRe_
25-10-2008, 23:05   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,183 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

RogueRemover PRO öneririm.
Hosts dosyasına eklediği linklerin çok küçük bir kısmı resimde görülüyor.

Son Düzenleme: piRe_ ~ 25 Ekim 2008 23:08
Kapalı Hesap (76993)
26-10-2008, 10:42   |  #5  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,382 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Ama maalesef demo

Banned
26-10-2008, 12:30   |  #6  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 2
5,024 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

indirdiğiniz zaman 30 günlük bir deneme fırsatı veriyor sadece, yani tam sürüm için kaymeyi bastırmanız gerekiyor.

qazx
26-10-2008, 13:37   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
560 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

aykut kardeşim sistemin iyiyse kur KİS2009 u aç ebeveyn korumasını.daha başka program,eklenti vs.vs aramazsın.KİS 4x4 koruma sağlar.

Aykut_26
27-10-2008, 23:50   |  #8  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
259 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008
qazx
aykut kardeşim sistemin iyiyse kur KİS2009 u aç ebeveyn korumasını.daha başka program,eklenti vs.vs aramazsın.KİS 4x4 koruma sağlar.
Şimdi KİS9 var ama süresi dolmak üzere Avira yı yüklicemde kylie önerdiği programla birlikte kullanıcam

SusquN
28-10-2008, 00:15   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

KASPERSKY INTERNET SECURİTY 2009

qazx
28-10-2008, 00:24   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
560 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

inndir com da KİS in 3 aylık sürümü var.yasal.KİS e devam et bence.
kylie nin verdiği programlarıda indir onlarda çok faydalıdır.hangi site tehlikeli hangisi güvenli girmeden gösteriyor.

Son Düzenleme: qazx ~ 28 Ekim 2008 00:27