iPad'de pratik zekanın böylesi!

CHIP Online
10-05-2010, 18:45   |  #1  
CHIP Online avatarı
OP www.chip.com.tr
Teşekkür Sayısı: 26
36,772 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Apple iPad ile internet bağlanmak için bir de satıra ihtiyaç duyabileceğinizi biliyor muydunuz?

Okumak için: https://www.chip.com.tr/konu/ipad ... -boylesi_19932.html

Resimlerle: Beklenen 10 iPad uygulaması!

Apple'ın yeni tablet bilgisayarı iPad, ilginç bir sorunu da beraberinde getirdiİ MicroSIM.

MicroSIM standardı pek yaygın değil, haliyle iPad 3G alıp da SIm kartını takmak isteyenler hayal kırıklığına uğrayabiliyor. MicroSIM modelleri ancak belirli ülkelerde yaygın.

Amerika'da bir kullanıcı, John Benson ise işin kolayını bulmuş. Vodafone SIM kartını alıp, makasla ve satırla kese biçe iPad'inin yuvasına uygun hale getirmiş. İnanılmaz gibi gelebilir ama normal bir SIM kartın devre kısmına zarar gelmedikçe, çevresindeki plastik kısmın kesilmesinde bir sorun yok.

İşin en komik yanı da düzgün kesebilmek için sadece makas değil, oldukça keskin bir satır kullanması oluyor. İleri teknoloji bazen eski ve güvenilir bir araca ihtiyaç duyuyor.

Tüm konu: iPad'de pratik zekanın böylesi!

İzleyin: iPad'i beyzbol sopasıyla fena dövdüler

Resimlerle: Beklenen 10 iPad uygulaması!

Kaynak: www.chip.com.tr

Tartışıyoruz: Pratik zekanın böylesi!

hamann7725
10-05-2010, 19:30   |  #2  
hamann7725 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,837 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

 

0

Bu çokta öyle bi ileri zekâ ürünü değil.Aynı şeyi iPad çıktığı zaman bende düşündüm.Önceden bazı cihazları çalıştırmak için turbo sim kullanılıyordu.Hatta halen var.Onda da aynı işlem yapılıyor.O yüzden bunu düşünen adam kendini öyle süper zeki falan ilan etmesin yani....

Atilla Sarıtaş
10-05-2010, 19:37   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
5,871 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010
Alıntı: hamann7725  
Bu çokta öyle bi ileri zekâ ürünü değil.Aynı şeyi iPad çıktığı zaman bende düşündüm.Önceden bazı cihazları çalıştırmak için turbo sim kullanılıyordu.Hatta halen var.Onda da aynı işlem yapılıyor.O yüzden bunu düşünen adam kendini öyle süper zeki falan ilan etmesin yani....
Aynen öyle yabancılar yapınca zekanın böylesi oluyor Türkler yapınca yurdum insanı :)

Son Düzenleme: Atilla Sarıtaş ~ 10 Mayıs 2010 19:37
uGuR.uK
10-05-2010, 21:09   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

e normal sim kartlarla microsim'lerin sadece kenarında ki işe yaramaz plasitkleri mi farklı? içlerindeki işlev gören yapı ve onun boyutu aynıysa ne anlamı var farklı standartla uğraşmanın?!? kenarını kırpınca aynı şeymiş yine işteGülümseme

hamann7725
10-05-2010, 21:18   |  #5  
hamann7725 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,837 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007
Alıntı: Atilla Sarıtaş  
Aynen öyle yabancılar yapınca zekanın böylesi oluyor Türkler yapınca yurdum insanı :)
Evet türkler yapınca "Vay be çakala bak" oluyor ama yabancılar yapınca süper zeki :)

Son Düzenleme: hamann7725 ~ 10 Mayıs 2010 21:19