itunes nasıl kullanılır..

redwolf
30-10-2008, 18:53   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

 

arkadaşlar 3. nesil ipod nano aldım fakat İtunes programı ingilizce oldugu için pek bi halt anlamadım.. bu yüzden müzik vs. yüklemeyi beceremiyorum..bu konuda ayrıntılı bilgi verebilirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler..arıca itunesin türkçe yaması filan varmı...

zig_zag
14-07-2009, 01:48   |  #2  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

hocam kolay gelsin.sen yazalı baya olmuş ama bende ipod kullanıcısıyım.bu itunes hakkında bi şeyler öğrendiysen yazar mısın?video falan atmak istiyorum olmuyo.80 gb hafıza var ama kullanamıyorum.şimdiden tşkler

kopuKÇocuk
16-07-2009, 01:03   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
970 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

ipod lardan bi halt olmas bence bırakın ipodları gidin goldmaster marka mp3 player alın hepsinden iyidir hemde dayanıklı oluyorlar ben 2 senedir kullanıyorum daha okadar düştü üstüne bastım daha tık demedi hem fiyatlarıda uygundur

Son Düzenleme: kopuKÇocuk ~ 16 Temmuz 2009 01:03
nooodoubt
16-07-2009, 13:46   |  #4  
nooodoubt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
112 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

puaaaa :D:D:D ipod nano almayın goldmaster alın :D:D:D bence  apple ın ipod larının kalitesi tartışılamaz. kaldı ki diğer ipodlarda apple ın ipodlarının çakmasıdır.
 
bu arada bende itunes kullanıyorum ve bildiğim kadarıyla itunesin türkçesi yok.  itunes açık olduğu sırada ipod unuzu takın . zaten taktığınızda itunes hemen görecektir ve ipod service diye bişi gelmesi lazım. eğer gelmezse . sol tarafta çalmalistelerinin olduğu yerde ipod resmi gözükür küçük bi simge olarak . ona tıklayıp istediğinizi yapabilirsiniz.

kopuKÇocuk
16-07-2009, 14:10   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
970 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: nooodoubt  
puaaaa :D:D:D ipod nano almayın goldmaster alın :D:D:D bence  apple ın ipod larının kalitesi tartışılamaz. kaldı ki diğer ipodlarda apple ın ipodlarının çakmasıdır.
ben kendi görüşümü söyledim gördüğümü kullandığımı ve bildiğimi söyledim sence ipodlar iyi olabilir ancak bence çok dayanıksızlardır.gold master ise daha kaliteli olmaya bilir ancak en azından bi düşme yada bi çarpma ile bozulmuyor.