kadınlar erkekleri neden sever?

s_V_s
26-11-2008, 20:08   |  #26  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
317 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

 

Arkadaşlar niye üstünüze alınıyonuz ki bu yazı banyodan ıslak vucudu ile çıktıı zaman sexy görünen adamlar için yazılmış...

hangimiz uyuyoz bu tarife

kendi adıma konişim ben uymuyom o yüzden hiiiç üstüme alınmıyom

physfg
26-11-2008, 20:16   |  #27  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,687 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

ben uyuyorum ejhe ejhe :)

uGuR.uK
26-11-2008, 20:17   |  #28  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

bakın baba kendinize öyle vücut olsun o zaman, yapanlardan neyiniz eksikGülümseme

elazilgi_23
26-11-2008, 22:17   |  #29  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

GÜZEL BİR YAZI TEŞEKKÜRLER
Buyazının kadınlar için olanınıda yazssaydın keşke:)

tukyam
26-11-2008, 22:58   |  #30  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
126 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

...Alkış

Son Düzenleme: tukyam ~ 26 Kasım 2008 22:59
Banned
27-11-2008, 09:26   |  #31  
OP Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
374 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

yaw sizede iyilik yaramıyor haaa:D:D:D:D:D

SAİNT
27-11-2008, 09:39   |  #32  
SAİNT avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,595 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

garip ama gerçek yanları yok değil aslında dünyada ne bayan nede erekek tek başına bi yaşam sürmez süremez birbirimize ihtiyacımız var bunlar işin daha cilveli cazip kılıyor anlaşılması güç canlılarız.

Alparslananadolu
27-11-2008, 09:46   |  #33  
Alparslananadolu avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
641 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Erkeklerin saçı kısa olduğu için kadınlar sever. KahkahaKahkahaGöz kırpmaIslık

Son Düzenleme: Alparslananadolu ~ 27 Kasım 2008 09:47
s_V_s
27-11-2008, 10:13   |  #34  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
317 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
Alparslananadolu
Erkeklerin saçı kısa olduğu için kadınlar sever. KahkahaKahkahaGöz kırpmaIslık
Bu kel erkeklerin avuntusudur...Bizler insanız ancak daha öncesinde bütün hayvanlar gibi iç güdülerimiz var.Hayvanlar gibi duygularımıza içgüdülerimiz hükmeder ve doğanın değişmez kuralları vardır bu köpekde de aynıdır farede de zebrada da eşektede de aynıdır...

Ama biz insanız diye düşünmeyin doğa insanlar için ayrı kurallar koyamaz.

Nedir bu kurallar

- Dişi güçlü erkek sever ve bunun belirtisi olarakta ihtişamlı erkek arar

- Erkek de dişinin ilgisini çekmek için çeşitli yöntemler geliştirmiştir erkek aslanın daha büyük görünmek için yeleleri vardır öbürünün boynuzları vardır

- Sağlıklı bir vucut iri kaslar dişi hayvanda ilgi uyandırır erkeğine saygı kazandırır

gelelim insan hayvanına insanın erkeği traş olur kadından ayrılan kendini erkek yapan bir özelliği olan dişinin ilgisini çeken bir özelliği olan sakalını keser

binlerce yıldır gelen genetik bozukluğun nedeni olarak yeleleri "saçları" dökülür..Dökülmesede toplum ona kestirir zaten erkek kısa saçlı olur diye böylece erkek o ihtişamlı görüntüsünü kaybeder

zaten demin bahsettiğim binlerce yıldır avlanmadan rahat bir yaşam tarzı süren insan göbekli kassız bir ucubeye dönmüştür

yani insanın dişisi bukadar sünepe mal tipsiz erkeğin içinde bikaçtane istisnai güzel erkek görünce kendini kaybeder doğal olarak ama havaya girmeyelim arkadaşlar sen ben değil binde bir çıkar oyle tipler yok onlardan binlerce yıl öncesinde kaldı onlar


Ve sakın olaki kadınların kaslı erkek resimeri filan gördüğü zaman ayy ne öle ireenç öğğ falan dediklerine kanmayın o bizi üzmemek kalbimizi kırmamak için uydurdukları yalanlardan biridir kel erkekler daha sexy olurda ikinci yalandır onlar yeleleri sakalları uzun erkerk sever çünkü onlar daha sağlıklıdır iç güdüleri onlara bunu emreder sağlıksız bi erkekden yavrulama istemezler Gözünü devirmiş

Son Düzenleme: s_V_s ~ 28 Kasım 2008 18:40
qazx
27-11-2008, 10:25   |  #35  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
560 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

eğer yazdıkların kendi düşüncelerin ise teşekkür ederim.diğer arkadaşlar ne derse desin bu tariflerin çoğu bana uyuyor.erkekleri iyi teşhis ettiğin belli oluyor.hislerini samimiyetle paylaştığın için ayrıca teşekkürler. gerçi bende arnold vücudu olmasada genede banyodan ıslak vücutla çıkasım geldi.duygularım depreşti mi ne ? KahkahaKahkahaKahkaha

Banned
27-11-2008, 10:31   |  #36  
OP Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
374 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
qazx
eğer yazdıkların kendi düşüncelerin ise teşekkür ederim.diğer arkadaşlar ne derse desin bu tariflerin çoğu bana uyuyor.erkekleri iyi teşhis ettiğin belli oluyor.hislerini samimiyetle paylaştığın için ayrıca teşekkürler. gerçi bende arnold vücudu olmasada genede banyodan ıslak vücutla çıkasım geldi.duygularım depreşti mi ne ? KahkahaKahkahaKahkaha
BeğendimGülüş

Selçuk İslamoğlu
27-11-2008, 10:52   |  #37  
Selçuk İslamoğlu avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 73
4,127 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2003

Ver gazı genç beyinlere :p

Sorunun yanıtı basit, Cem yılmaz tadında... tamamen duygusal

Alparslananadolu
27-11-2008, 10:56   |  #38  
Alparslananadolu avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
641 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Canlılar 4 çeşittir: 1-İnsanlar, 2-Hayvanlar, 3-Böcekler, 4-Mikrobiyolojik varlıklar. (Nerede bunların ara formları?)
Savasmeral'ın bahsettiği tipleme 2.sınıf canlılara giriyor. Freud ya da Darwinist bir yaklaşım. Bu da onun görüşü. Kişi istediği sınıfı seçmekte özgürdür. İnsanoğlu hayvanlar gibi "sorumsuz" duygulara sahip değildir. Çünkü insanın "Aklı" vardır. Bir önceki tespitim işin espiri boyutundaydı. Elbette insanlarda erkekler ve kadınlar eşittir ve birbirine muhtaçtır. İkisi de şerefli insanlık aleminin ayrılmaz parçasıdır.
Ayrıca ben "KEL" erkekler sınıfında da değilim.KahkahaSinsi

Son Düzenleme: Alparslananadolu ~ 27 Kasım 2008 13:16
Banned
27-11-2008, 11:07   |  #39  
OP Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
374 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

durun bi kaskımı takayım.kafam yarılmaya başladı yawww:D:D:D:D

s.b.n.y.n
27-11-2008, 11:11   |  #40  
s.b.n.y.n avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
222 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

güzel paylaşım bazıları bize uymuyoda değil haniDil çıkarıyor

Kapalı Hesap (53751)
27-11-2008, 13:13   |  #41  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
3,036 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Eğer aşk olmasaydı... falan filan işteIslıkGülüş

SAİNT
27-11-2008, 13:46   |  #42  
SAİNT avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,595 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

kadınlar erkekleri kendilerini güçlü hisetmelri ve daynıklı olmalarını gerkirse inandıkları amaç uğruna ölmeleri yönünde telkin ederek güçlü kılarlar gerçek hayatta bu böyle değilmi mecburen savaşmak zorundayız hepimiz bir gaye için bir amaç için savaşmıyormuyuz.

meturko
28-11-2008, 11:32   |  #43  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

nie kücük görelim ki? poh pohlanıyorsunuz bazı hemcınslerım tarafından sonrada kendınızı halt sanıyorsunuzGöz kırpma

Raxx36
28-11-2008, 11:38   |  #44  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

e verirseniz gazı olacağı bu ne bekliyorsunuz ters tepki mi :=)

meturko
28-11-2008, 11:39   |  #45  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
Razorback
ben değil kadınlar kendi kendini aşağılıyor böyle konuları düşünüp ilgilendikleri için ve bide utanmadan foruma konu olarak açtıkları için:) saolsunlar senin de bahsettiğin tarzdaki hemcinslerin beni çok havalandırdığı için aşık bile olamıyoruz artık...

kadınlar erkekleri neden sever???

bu soru (ben ve benim gibi erkekler hariç:) erkeklerin cevaplayamadığı bir soru gibi görünsede aslında cevabını en çok kadınların bilmek istediği merak ettiği sorudur:) günümüzde kızlar nasıl emosu var tikky si var rockcısı repcisi hayallerde yaşayanı var vs. var oğlu var. işte bu sorunun da ona göre de cevapları fark edecektir. (senin yukarda yazdıkların da geçerli olabilir yani.) çünkü çeşit çeşit kadınlar var. ama bütün kadınlarda ortak olan tek bişey varsa o da kadınların; efendisi oldukları bir köle hayatı istemesidir.. işte o zaman bağlanırlar. onlara uyanı degil yol gostereni isterler. sevgisini abartmadan göstereni daha doğrusu kadına kendisini iyi hissetirecek şekilde seven erkeği isterler. bunları ayarlayabilen erkek kadını kendine bağlar. ve olay biter. sonra erkek artık ne yaparsa yapsın gözü kapalı erkeğinin her hareketini her yaptığını kadın benimseyebilir. yani kadınlar erkekleri neden sever e cevap üretmek bunları uzun uzun yazmak sıralamak saçmadır. çünkü istediğiniz kadar yazın yazmayla bitmediği gibi direk olarak yazılması sanki uygulanınca gerçek olacakmış gibi yazılması saçmadır. çünkü bunlar anlatılmaz. yaşanır.

erkekleri ilgilendiren kısmı da, kadınlar ne için sever cevaplarını düşünmek yerine asıl kendilerinin ne verebilir olduğunu düşünmeleri gerekir. merak etmeyin, çok zengin olmanız yada çok yakışıklı olmanız vs gerekmiyor. neleri nasıl verdiğiniz önemli.. örneğin kadın üstünde sana hayatta hic duymayacağın birşey söyleyeceğim etkisi yaratabilmeniz gerekir. hazır cevap olmak gerekir. kadının dikkatini üzerinize çekmeyi başarmanız gerekir. fakat ne yaparsan yap, bir erkek olarak, kendin olmak şartıyla.! çünkü kendini olduğundan farklı gösterirsen/göstermeye çalışırsan baştan anında kaybedersin zaten. herneyse fazla uzatmadan şunu da söyliyim; yazıdaki maddelerin çoğunda çiftlerin gizli yaşaması gereken durumlardan bahsedilmiş. eğer bunlar olur olmadık yerlerde çok fazla yaşanıyorsa da işin cılkı çıkabilir? asıl yaşanması gereken yatak odası gibi yerlerde çiftlere bazı şeyler o zaman çok monoton gelir.. yani herşeyin yeri zamanı vardır. eğer bir kadın işin cılkını çıkarıyorsa o erkek başka kadınlara da bakmaya başlayacaktır. ben örneğin eğer aklı başında bir kızla çıkıyorsam ve onu ciddi düşünüyorsam, yukarda yazdığın bazı cümleleri alakasız zamanlarda bana söylese, o kızın aklından şüphe ederim. ve sonrasında eğer bişeylere tamamen emin olursam sadece öylesine çıkmak için bile gözümde cazibesi kalmaz, bırakır giderim açık söyliyim. valla hiç kusura bakma arkadaşım..

meturko
28-11-2008, 11:40   |  #46  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

bunların hepsınede fazlasıyla katılıyorum cok haklısın

meturko
28-11-2008, 14:28   |  #47  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

kusura  bakma ben vermiyorum verenlere kızıyorum..bunu yapan hemcinslerime kızyorum

yesilkrt
28-11-2008, 22:03   |  #48  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
106 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

ya aslı yok bunnarın kendilerini avutuyorlar işte:))

physfg
28-11-2008, 22:49   |  #49  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,687 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

feministleeeeeeeerrrrrrrrrr

gece yolda yürürken koluna girecek bi yarma ararsınız sonra

ejhe ejhe :)

Banned
29-11-2008, 09:21   |  #50  
OP Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
374 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
physfg
feministleeeeeeeerrrrrrrrrr

gece yolda yürürken koluna girecek bi yarma ararsınız sonra

ejhe ejhe :)

GülüşGülüşGülüşGülüşGülüşgerekirse erkek kılığına girerim:)bıyık yaparım,şapka takarım,ceket giyerim:):):)

Turhost