kaspersky' i bekleyenler için.

viking20
17-05-2006, 02:44   |  #1  
viking20 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 141
7,681 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

 

http://www.kaspersky.com/productupdates (son vers.)

           (son vers.)

Son Düzenleme: viking20 ~ 17 Mayıs 2006 22:27
serdarkorkut
17-05-2006, 21:19   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
154 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2004

Sağolasın arkadaşım da biriniz anlatabilir mi nasıl bir anti-virüstür bu kaspersky yaf. Bende avast var memnununm ama daha mı iyi daha mı kötü... Ona göre bir değişikilik yapmayı düşünüyorum...

TuncaBozkurt
17-05-2006, 21:24   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

avast ı bırak, norton dan bile(çok kullanıldığı için bile dedim) daha iyi.bende norton internet security 2005 vardı.kaspersky antivirus personal pro 5.0 ı yükledim nortonun bulamadığı 8 virüs buldu bilgisayarımda.

serdarkorkut
17-05-2006, 21:41   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
154 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2004

Vay be en yakın zamanda yüklemeye çalışırım o zaman bi soru daha bilgisayarı yavaşlatmaması da benim için önemli kaspersky bu durumda nası çalışıor

CU_GS7
17-05-2006, 21:46   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006
serdarkorkut
Vay be en yakın zamanda yüklemeye çalışırım o zaman bi soru daha bilgisayarı yavaşlatmaması da benim için önemli kaspersky bu durumda nası çalışı
Bende 1,5 GB RAM var..Hiç hissetmiyorum bile..
Ama bu sorunu cevaplayacak olan ben olmamalıyım; en fazla 512 RAM`i olan arkadaşın cevabı daha net olur..:))

TT06
21-05-2006, 10:52   |  #6  
TT06 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
726 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2004

kaspersky gerçekten çok güzel anlaşılır rahat çok kasmayan bir antivirüs tavsiye olunur...

stimulate04
21-05-2006, 11:07   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Arkadaşlar ben daha önce kaspersky ı kurmuştum bilgisayarıma ama daha sonra kaldırmak istediğimde kaldırmadım ve bilgisayarda tarama yaptırdığımda ne bulsa virüs diyor.
Windows un sistem dosyalarına bile virüs dedi sildi ve windows göçtü.
Şimdi tekrar kurmaya korkuyorum kurduktan sonra yapmak gereken bişeylermi var.

TT06
21-05-2006, 11:30   |  #8  
TT06 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
726 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2004

mesela şifreli winrar dosyalarını kırmızı işaretle gösterior ama açamadığı için öyle yapıyor her gösterdiği virüs değil aslında,mesela bende 100 e yakın kırmızı işaretlenmiş dosya gösterirken sadece 3 ünü siliyor...açıklayıcı olmuştur umarım..

stimulate04
21-05-2006, 12:07   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

İyi ama bazen öyle dosyalar buluyorki silme diyorum yinede bişeyler yapıyor tekrar aynı dosyayı buluyor.
Yani inat yapıyor illede silecek.
Bilgisayarı açtıktan sonra yarım saat hayır demekle geçiriyorum.
kırmızı ile gösterse yine iyi ama
özellikle windows içindeki dosyaları buluyor sil desem windows çöküyor.

TT06
21-05-2006, 12:54   |  #10  
TT06 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
726 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2004

İlginç bi durum,en son sürümümü kullanıyorsun...

stimulate04
21-05-2006, 13:19   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Şuan sürümü hatırlamıyorum ama demo sürümdü sanırım, dergi cd sinde son sürüm diye yazıyordu.
denemek istedim pişman oldum.
o olaydan sonra virüs programlarını kullanmaya çekiniyorum..
tavsiye edeceğiniz sorunsuz çalışan program varmı acaba.
mesela önceden pc-cillin kullanıyodum çok güzeldi.
ilk fırsatta tekrar kuracam.

CU_GS7
21-05-2006, 14:31   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

Kaspersky 5.0.388 kullanmanızı öneriyorum arkadaşlar..Son updateleri de kurduktan sonra yaparsanız yeterli olur..

TuncaBozkurt
21-05-2006, 16:14   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006
stimulate04
İyi ama bazen öyle dosyalar buluyorki silme diyorum yinede bişeyler yapıyor tekrar aynı dosyayı buluyor.
Yani inat yapıyor illede silecek.
Bilgisayarı açtıktan sonra yarım saat hayır demekle geçiriyorum.
kırmızı ile gösterse yine iyi ama
özellikle windows içindeki dosyaları buluyor sil desem windows çöküyor.
belki o virüslü dosyanın silinse bile kendini tekrar kopyalama özelliği vardır.

make-believe
21-05-2006, 16:35   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,836 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

Arkadaşlar Kaspersky 5x de güzel 6x de... İlkinden de çok memnun kaldım, ikincisinden de çok memnunum şimdi.

Kaspersky kasmaz. :)

Son Düzenleme: make-believe ~ 21 Mayıs 2006 16:36
viking20
21-05-2006, 17:35   |  #15  
viking20 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 141
7,681 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

kasper memory taraması da yaparmı?

CU_GS7
21-05-2006, 20:20   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006
hptur
kasper memory taraması da yaparmı?
5x memory taraması yapmıyor..

ufuks
21-05-2006, 20:46   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Bende Kaspersky kullanıyorum 2 tane virüs buluyor ama silemiyor.Ama yinede güzel.Benim o virüsleri nod32de avastta silemedi.

mucitmuzo
21-05-2006, 23:07   |  #18  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
17 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004
hptur
kasper memory taraması da yaparmı?
Evet  verdiğin program indirme linkindeki 6.0 versiyonu yapıyor şu anda kaspersky internet security 6.0 kullanıyorum ve zamanım kısıtlı olduğunda "critical areas" seçeneği ile sadece sistem klasörleri ve Bellek gibi önemli alanları taratabiliyorum.İnternet security versiyonunu kullanmanı tavsiye ederim o daha iyi(sistemde zone alarm vb. kurulysa kendiliğinden kaldırıyor )Birde norton kaspersky'e oranla çok bellek yiyor...

Son Düzenleme: mucitmuzo ~ 21 Mayıs 2006 23:18
viking20
22-05-2006, 02:50   |  #19  
viking20 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 141
7,681 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

hmm,şunun için sordum ,isim vermiyeyim bir güv.yazılımı sadece bizimki memory taraması yapar dediği için merak ettim.sağl.teşekkür ederim.

Son Düzenleme: viking20 ~ 22 Mayıs 2006 02:55
stimulate04
23-05-2006, 16:22   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

ARKADAŞLAR SİSTEMİME BİR ANTİVİRÜS PROGRAMI KURDUM. (AVAST DİYE BİR ANTİVİRÜS PROG.)

TARAMA YAPTIM VE NE BULDUYSA VİRÜS DİYE SİLDİ.
MESELA POWER OFF DİYE BİR PROG. VARDI ONUN .EXE DOSYASINI SİLDİ.

BU PROGRAM BİR DERGİNİN VERDİĞİ CD DEN KOPYALAMIŞTIM YANİ İNT DEN İNDİRMEMİŞTİM.
NE ALAKASI VAR BU PROGRAMIN VİRÜSLE ANLAMADIM VE BUNUN GİBİ BİR SÜRÜ PROGRAMIN .EXE UZANTILI OLAN DOSYALARINI SİLİYOR.

BUNUN NE GİBİ BİR SEBEBİ OLABİLİR.??
ANTİVİRÜS PROGRAMI YİNE BİR DERGİNİN 2006 ŞUBAT SAYISINA AİT ÜCRETSİZ BİR YAZILIM.
GERÇİ PEKÇOK ANTİVİRÜS YAZILIMI BUNU  YAPIYOR.

Karadavut
23-05-2006, 17:31   |  #21  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
555 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2005

Arkadaşlar bende Kaspersky kullanıyorum.Çok iyi bir antivirüs programı,ayrıca norton gibi pc'yi kasmıyor.Şuan 5.0.391 versiyonunu kullanıyorum.Sizce bu son versiyona geçeyim mi?Birde İnternet security mi yükleyeyim yoksa antivirüs olanını mı?Bende Zonealarm Pro firewall var.İnternet security'nin firewall mu daha iyi yoksa zonealarm'ın firewall'u mu?

viking20
24-05-2006, 01:25   |  #22  
viking20 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 141
7,681 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

http://www.firewallleaktester.com/tests.php
buna göre zonealarm.

Son Düzenleme: viking20 ~ 24 Mayıs 2006 01:28
ARSİTRAV
24-05-2006, 10:46   |  #23  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
50 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

ARKADASLAR bende Kaspersky 6.0 vardı en son sürüm heralde dün kaldırmak istedim kaldıramadım ve format cekmek zorunda kaldım ayrıca bilgisayarı trattıgımda kimi zaman 15 ya da 20 dk sürüyo bazen de 2 dk nasıl bi program anlamadım türkce yamalı (1 yıllık ta lisanslı) __isteyen varsa verbilirim bi bakın inceleyin ben bi yerlerde hatamı yapıorum acaba cvp BEKLIYORUM

Son Düzenleme: ARSİTRAV ~ 24 Mayıs 2006 10:52
TT06
24-05-2006, 10:54   |  #24  
TT06 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
726 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2004
stimulate04
ARKADAŞLAR SİSTEMİME BİR ANTİVİRÜS PROGRAMI KURDUM. (AVAST DİYE BİR ANTİVİRÜS PROG.)

TARAMA YAPTIM VE NE BULDUYSA VİRÜS DİYE SİLDİ.
MESELA POWER OFF DİYE BİR PROG. VARDI ONUN .EXE DOSYASINI SİLDİ.

BU PROGRAM BİR DERGİNİN VERDİĞİ CD DEN KOPYALAMIŞTIM YANİ İNT DEN İNDİRMEMİŞTİM.
NE ALAKASI VAR BU PROGRAMIN VİRÜSLE ANLAMADIM VE BUNUN GİBİ BİR SÜRÜ PROGRAMIN .EXE UZANTILI OLAN DOSYALARINI SİLİYOR.

BUNUN NE GİBİ BİR SEBEBİ OLABİLİR.??
ANTİVİRÜS PROGRAMI YİNE BİR DERGİNİN 2006 ŞUBAT SAYISINA AİT ÜCRETSİZ BİR YAZILIM.
GERÇİ PEKÇOK ANTİVİRÜS YAZILIMI BUNU  YAPIYOR.

Belki sisteminde daha önceden bulunan bir virüs exe uzantılarınada bulaşıyodur yani o exe lerde sorun yok bence ama virüs  bulaşınca avastta doğal olarak siliyor exe leriGöz kırpma

Son Düzenleme: TT06 ~ 24 Mayıs 2006 10:55
stimulate04
24-05-2006, 10:54   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006
ARSİTRAV
ARKADASLAR bende Kaspersky 6.0 vardı en son sürüm heralde dün kaldırmak istedim kaldıramadım ve format cekmek zorunda kaldım ayrıca bilgisayarı trattıgımda kimi zaman 15 ya da 20 dk sürüyo bazen de 2 dk nasıl bi program anlamadım türkce yamalı 1 yıllık ta lisanslı isteyen varsa verbilirim bi bakın inceleyin ben bi yerlerde hatamı yapıorum acaba cvp
Bu antivirüs yazılımlarıda bir tuhaf ne bulsa siliyor programı kaldırmak isteyincede izin vermiyor.
aynı sorun benimde başıma gelmişti.
Lisanslı yazılımı nasıl vereceksin ?