Klasöre Dosya Atınca Yeşil Oluyor !

CarL CoX
17-03-2014, 20:14   |  #1  
CarL CoX avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
614 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

 

Mrb arkadaşlar ben herhangi bi klasöre dosya attığımda yeni oluştuprup attığımda dosya yazısı yeşil oluyor resimdeki gibi sebebi nedir ? teşekkürler şimdiden.

çhip10line
17-03-2014, 21:20   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 114
864 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

hangi resim ??

çhip10line bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
CarL CoX
17-03-2014, 22:00   |  #3  
CarL CoX avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
614 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

abi resim çıkmamış yaa eğer cümlelerim anlamsız ise yüklim resim

çhip10line
17-03-2014, 22:23   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 114
864 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

hangi yazıların yeşil olduğunu tam anlayamadım, her hangi bir tema falan bir şey yükledin mi ? temalardan aero temalarından birini seçerek sorunu belki giderebilirsin??? resim eklersen iyi olur D:

mustafa2116
18-03-2014, 17:24   |  #5  
mustafa2116 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 64
3,012 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

klasör ayarlarıı ile ilgili bir değşim programı kullanmışmıydınız.
Örnek..
Bu gün Değiştirilen yada oluşturulan Klasörlerin yazılarını yeşil renkte  gösteren bir program ???

CarL CoX
21-03-2014, 22:18   |  #6  
CarL CoX avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
614 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

yok kullanmadım imahes sitesi üyelik istiyo oyüzden yükleyemedim resim ya klasöre herhangi bi dosya indiriyorum veya masaüstüne mesela mozilla firefox diyelimki yazısı yeşil yazıyor yani normali siyah =\