Laptop Alacağım Acil ( YARDIM )

Liweru
27-12-2011, 19:01   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

 

Piyasadaki en iyi performansı sunan hızlı , kullanışlı dizaynı çekici bir leptop almak istiyorum , ama diğer leptoplar gibi yawaş olmasını istemiyorum , 

benim aklımdakiler ;
- Dell
- Sony

- Toshiba
- HP

Fiyat sınırı ; 4.000 tl.

2. Alacağım Laptop'da 

Sizin uygun gördüğünüz maximum özelliklere uygun , fiyat sınırı ; 2.000 tl.

inception
27-12-2011, 19:14   |  #2  
inception avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
510 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

MSI GT780DXR Intel Core i7 2670QM 2.2GHZ 16GB 1.5TB 17.3" Taşınabilir Bilgisayar
http://www.hepsiburada.com/Liste ... 60950&categoryId=98
Bütçe varsa iyi bir seçim olacaktır, İyi günler...

Liweru
27-12-2011, 19:24   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Hoşuma gitti kardeşim özelliklerde gayet uygun aldım listeye varmı başka yardım edecek teşekkürler .

Samet33
27-12-2011, 19:28   |  #4  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
37 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Arkadaşım indirim takip ediiyorum şu sıralar bulamadım ama ben gecen sene lenovo aldım oyun leptopu isitoysan öyle bişey al kesnlikle hp casper filan alma lenovo toshiba msı filan öneririm

adem-t
27-12-2011, 19:35   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
793 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

http://www.monsternotebook.com.t ... =&adet=1&lang=tr-TR burayı incelemenizi öneririm.:)

LENO7
27-12-2011, 19:47   |  #6  
LENO7 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 91
2,019 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Bu Sana Uygun Turbo Boost İle 3.10 GHz
http://www.secsende.com/lenovo-i ... ref=akakce&v=1.72.1
umarım beğenirsin...

Son Düzenleme: LENO7 ~ 27 Aralık 2011 20:12
Tekno_Loji
27-12-2011, 20:00   |  #7  
Tekno_Loji avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
1,677 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2005

http://www.vatanbilgisayar.com/n ... ils.aspx?I_ID=57288

Bu ASUS'u düşünebilirsin...

Son Düzenleme: Tekno_Loji ~ 27 Aralık 2011 20:27
remixindir
27-12-2011, 22:16   |  #8  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
36 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

Kesinlikle Toshiba öneririm . Hem Kalite Hem Performans 

1G2 modeli kullanıyorum i5 İşlemcili Süper.

Son Düzenleme: remixindir ~ 27 Aralık 2011 22:17
XTFC
27-12-2011, 22:34   |  #9  
XTFC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
535 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

HP ve Caspere asla bulaşma derim ben MONSTER modellerinin öneririm o fiyatlara ancak onun dışında







ama hemen karar verme biraz araştır

Kapalı Hesap (186082)
28-12-2011, 01:56   |  #10  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,770 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

4000TL dersen monster notebook :) 
2000-2500 dersen MSI derim :)

tiapafiper
28-12-2011, 08:31   |  #11  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

bence tercihini dell'den yana kullanmalısın fiyat performans diyorum çekicilik istiyorsan dellin cogu modellerinde mevcut

quEsa
28-12-2011, 08:55   |  #12  
quEsa avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
158 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

eger is icin aliyorsan macbook air veya pro alabilirsin.

Liweru
28-12-2011, 14:43   |  #13  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Teşekkürler arkadaşlar ilginiz ve önerileriniz için hepinizin tavsiyesini inceliyorum çok teşekkürler..

hariciadam
30-12-2011, 15:52   |  #14  
hariciadam avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 12
1,192 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010

BU MODELİ ALMANIZI TAVSİYE EDERİM

http://pcdepo.com/page.php?act=u ... 20dx-434tr-notebook

CU_GS7
04-01-2012, 17:40   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

Oyun için alıyorsan bu siteden ekran kartının üst sıralarda olmasına dikkat et, sonra o kadar para verip açamadığın oyun olduğunda üzülürsün.
http://www.notebookcheck.net/Mob ... ark-List.844.0.html
Monster'ın sitesi önceki mesajlarda verilmiş, oradan yüksek performanslı ekrankartlı bir şey toplarsan 1 ayda falan teslim edeceklerini söylüyorlar.
Tabi ki laptop'a 4.000 TL vermenin mantığı tartışılır; en basiti teknoloji çabuk eskir ve aynı fiyattaki masaüstüne göre laptop performası düşük kalır.

XTFC
05-01-2012, 06:41   |  #16  
XTFC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
535 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011
Alıntı: CU_GS7  
Oyun için alıyorsan bu siteden ekran kartının üst sıralarda olmasına dikkat et, sonra o kadar para verip açamadığın oyun olduğunda üzülürsün.
http://www.notebookcheck.net/Mob ... ark-List.844.0.html
Monster'ın sitesi önceki mesajlarda verilmiş, oradan yüksek performanslı ekrankartlı bir şey toplarsan 1 ayda falan teslim edeceklerini söylüyorlar.
Tabi ki laptop'a 4.000 TL vermenin mantığı tartışılır; en basiti teknoloji çabuk eskir ve aynı fiyattaki masaüstüne göre laptop performası düşük kalır.
aynen katılıyorum masaütü laptoplara oranla daha yüksek performasnlıdır ama laptop bana lazım başka işlerimde olcuk diyosan o ayrı.

"yavaş olmasını istemiyorum" demişsin o paraya yavaş bir laptop olduğunu sanmıyorum.

Hp markdan uzak dur derim ben ısınma sorunları çok olur.aynı şekilde casper da öyle uzak dur derim.

oyun için alıcaksan : MSI,MONSTER veya asus modellerine bak.
iş için alıyosan : DELL uygun olabilir Acer markda kötü bir marka değil bence.
Sony lere gelicek olursak bu aralar kendilerine aşığım :) görüntü olarak çok iyiler.Performansta üst düzeyde hem iş hem oyun için uygun.Zaten oyun için aldığım bir pc de hertürlü programı işi yaparsın diye düşünüyorum çünki oyun için alıcaksan zaten en 2.000 tl gözden çıkarman lazım ve yüksek performanslı bir laptop şart.

Son Düzenleme: XTFC ~ 05 Ocak 2012 06:42
Jimy5
06-01-2012, 00:18   |  #17  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

MSI GT780DXR-259TR i7-2670 16GB 1.5TB 17.3''
http://www.mavibilgisayar.com.tr ... aptop_-pmu3254.html
 
MSI GT683R-468TR i7-2670 12GB 1.5TB 15.6''
 
http://www.mavibilgisayar.com.tr ... aptop_-pmu3469.html
Sony F21Z1E/BI i7-2630QM 8GB 640GB 16'' 3D
http://www.mavibilgisayar.com.tr ... 939_3d-pmu3588.html

XTFC
12-01-2012, 16:07   |  #18  
XTFC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
535 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

msi al bak Msi  laptop modelini unuttum chip ocak sayısı dergiisnde vardı bi tane msi o çok iyiydi galiba yılın laptopuydu o bilmiyorum tm hatırlamıyorum