LG Marka Plazma TV

bekogm219
22-05-2011, 19:58   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

 

Merhaba arkadaşlar 5 sene önce bir LG bayesinden bir 102 ekran Plazma TV aldım.2 yıl garantisi vardı.daha ilk senesi dolmadan arızalandı.sorun sesin olup görüntünün olmamasıydı.aradık teknik servisi aldılar tv yi gittiler.1 hafta sonra tv geldi ve eskisi gibi çalışıyodu.teknik servisten geldikten sonra 9-10 ay sonra tekrar aynı şekilde arızalandı teknik servis aldı ve 1 hafta sonra eskisi gibi getirdi.ama biz tv nin değişmesini istiyoduk onlar ise tv 3 kere arızalanırsa yenisini verebileceklerini söylüyodu.

neysene tv nin  garantisi bitti.garantisi bittikten birkaç ay sonra bu tv tekrar bozuldu ve tv nin teknik servisini aradık geldiler tv yi götürdüler ve bize telefon açıp sorunun giderilmesi için 900 civarında bir para istediler biz ise kabul etmedik ve tv yi bize geri verdiler.bu tv de yaklasık 3 senedir süs olarak evde duruyo.

geçen ay ise bu tv yi yaptırmaya karar verdik.bir tv tamircisi çağırdık daha önce tv nin teknik servise gittiğini ama geldiğinde arızalanıp tekrar teknik servisi gittiğini, tekrar arızalanınca garantisi bittiği için 3 sene beklediğimizi ve şimdi tekrar yaptırmaya karar verdiğimizi söyledik.tv tamircisi plazmayı aldıktan 2-3 gün sonra aradı ve teknik servisin soruna yol açan parçayı değiştirmediğini söyledi.kendisi ise 320 liraya bunu yapabilirmiş.bizde düşünmüye karar verdik ama iki arada bir derede kaldık.

bana yardım edebilirmisiniz?
tv yi yaptırmalımıyım?
tv nin nasıl bir problemi var?
yoksa boşverip yeni bir lcd tv m, almılıyım?

stake
23-05-2011, 09:33   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
687 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

bence yetlili olan servisine yaptır çünkü parça değişmesi gerekiyorsa bile garanti harici olan ürünlerde firma değiştridiği paarçaya 1 yıl garanti veriyor. yetkili olmayan servise yaptırma derim ben.
sonucta bu ürünler elektronik ürünler 2 senede 2 kere arıza yapması normal bence. eğer hiç arıza yapmaz diye bir durum söz konusu olsa garanti verilmez ürünlere.
eğer servis yapmak için çok yüksek fiyat verirse o zaman bence değiştirmeyi düşün derim

endlessnight
23-05-2011, 10:41   |  #3  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

servis daha mantıklı bence . çünkü parça ürünler de garantili oluyor. yoksa tv tamircisine tekrar 2-3 defa götürmek zorunda kalabilirsiniz ve bu da aynı paraya denk gelir. yorulmanız tv siz kalmanız da çabası olur.

stake
23-05-2011, 13:41   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
687 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

kendi yetkili servisine götürmedinizde sorunlarda ücreti daha çok artıyor. çünkü özel servisler ürünlerin çalışma prensiplerini bilmediğinden daha fazla sorun çıkartabiliyorlar

aysedundarr
27-06-2011, 15:14   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,076 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

LG müşteri hizmetlerini arayın ve sorunu en baştan anlatın, sizin çağırdığınız tamircinin söylediğini de anlatın, teknik servisler ne kadar markanın bünyesinde gözükselerde daha çok bağımsız çalışıyorlar o nedenle LG'nin asıl merkeziyle görüşün burda tek hata teknik servisin bence LG durumdan haberdar olunca duruma el koyacaktır, eğer onlarda ilgilenmezse tüketici koruma derneğine şikayette bulunacağınızı söyleyin, yinede yardımcı olmazlar sa şikayette bulunun, burda madur olan sizsiniz, sakın başka yere yaptırmayın soruna sizin sebep olduğunuz söylenir ki buna gerek olacağını sanmıyorum LG ürünlerinin arkasında duran bir firmadır.

technomistic
27-06-2011, 15:56   |  #6  
technomistic avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,520 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

kesinlikle lg yi arayın. gerekeni yapacaklardır

aysedundarr
05-07-2011, 17:13   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,076 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011
Alıntı: bekogm219  
Merhaba arkadaşlar 5 sene önce bir LG bayesinden bir 102 ekran Plazma TV aldım.2 yıl garantisi vardı.daha ilk senesi dolmadan arızalandı.sorun sesin olup görüntünün olmamasıydı.aradık teknik servisi aldılar tv yi gittiler.1 hafta sonra tv geldi ve eskisi gibi çalışıyodu.teknik servisten geldikten sonra 9-10 ay sonra tekrar aynı şekilde arızalandı teknik servis aldı ve 1 hafta sonra eskisi gibi getirdi.ama biz tv nin değişmesini istiyoduk onlar ise tv 3 kere arızalanırsa yenisini verebileceklerini söylüyodu.

neysene tv nin  garantisi bitti.garantisi bittikten birkaç ay sonra bu tv tekrar bozuldu ve tv nin teknik servisini aradık geldiler tv yi götürdüler ve bize telefon açıp sorunun giderilmesi için 900 civarında bir para istediler biz ise kabul etmedik ve tv yi bize geri verdiler.bu tv de yaklasık 3 senedir süs olarak evde duruyo.

geçen ay ise bu tv yi yaptırmaya karar verdik.bir tv tamircisi çağırdık daha önce tv nin teknik servise gittiğini ama geldiğinde arızalanıp tekrar teknik servisi gittiğini, tekrar arızalanınca garantisi bittiği için 3 sene beklediğimizi ve şimdi tekrar yaptırmaya karar verdiğimizi söyledik.tv tamircisi plazmayı aldıktan 2-3 gün sonra aradı ve teknik servisin soruna yol açan parçayı değiştirmediğini söyledi.kendisi ise 320 liraya bunu yapabilirmiş.bizde düşünmüye karar verdik ama iki arada bir derede kaldık.

bana yardım edebilirmisiniz?
tv yi yaptırmalımıyım?
tv nin nasıl bir problemi var?
yoksa boşverip yeni bir lcd tv m, almılıyım?

Bir gelişme varmı, sorununuzu çözebildiniz mi ?