LG Monitör'den şikayetim var

catetik
08-05-2010, 08:24   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
279 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Birkaç yıl önce LG FLATRON L1753S model bir LCD monitör satın almıştım. Monitörün CD sinden özel sürücülerini yüklerken, L1753S sürücülerini sistem kabul etmemişti. Donanımlardan monitöre baktığımda da "Varsayılan monitör" olarak görüyordu. Monütörün çalışmasından ve görüntüsünden şikayetim olmadığı için, olayı pek önemsememiştim.
Bir müddet sonra sistemime EVEREST test programını yüklediğimde, monitörümün L1753S değil, L1719S olduğunu gördüm.
 

 
Sonra internetten, LG L1719S sürücülerini bulup sistemime yükledim ve sistem bu sürücüleri kabul etti.
 

 
Fakat benim monitörümün üzeinde ve arkasındaki etikette LG L1753S yazıyor, fiyatını da bu model fiyatından ödedim, ayrıca faturasını da satıcı LG L1753S olarak kesti.
 

 
Bu olaydan sonra ben durumu bulunduğum şehirdeki LG yetkili servisine bildirdim. Yetkili servis bu duruma bir şey yapamıyacağını, fakat ithalatçı firma bir talimat verirse müdahale edebileceğini söyledi.
İstanbula uzak olduğum için, internetten LG ithalatçı firmasını aradım. Bulduğum E-Mail adreslerine yazdım, telefon numaralarını aradım, bir sonuca ulaşamadım.
Avrupadan bir LG kuruluşunun E mail adresine yazdığım maile cevap geldi. Bir adres ve bir telefon numarası vermişler. Fakat adres ve telefon numarası sahte çıktı.
Monitörün garanti süresi dolduktan sonra, İstanbuldan konuyla ilgilenen bir LG ithalatçı şirketi buldum. Yaptığımız telefon görüşmesinde bana aygıtı bulunduğum şehirdeki LG yetkili servisine götürmemi söyledi. Bende yetkili servise baş vurduğumu, fakat sizden bir talimat olmadan bir işlem yapamıyacağını söyledi dedim. Yetkili servisin isminde ve telefonunda mutabık kaldık. İthalatçı firma, yetkili servise talımat vereceklerini söyledi.
Aradan sekiz ay daha geçti, yetkili servise hala talimat gelecek. Mail yazdım, telefon ettim ama gene yetkili servis aranmadı....
 

gambred
08-05-2010, 09:24   |  #2  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

 

0

Eğer sabrın varsa mahkemeye başvurun derim. Bu gibi durumlarda maalesef pek yardımcı olmuyorlar çünkü. Tüketici hakları derneği ile de irtibata geçin derim. Geçmiş olsun.

ensaronline
05-06-2010, 00:26   |  #3  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
46 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

LG BUNU ADET HALİNE GETİRDİ BENİMDE GARANTİDEN GELEN CİHAZIMIN (22 İNC MONİTÖR) MAINBOARDINI 17incle değiştiler. Tüketici haklarına verdim. Lg ahlak dışı çalışıyor. Hiçbir çözüme yanaşmıyor hatalarınıda kabul etmiyorlar. Tc. yasaları ise umurlarında değil. Ama lg 1 müşteri kaybettiğini sanıyorsa yanılıyor. en az 1000 müşteri kaybedecek. Bunu ilerde farkına varır.