Magıx movie edit :Haziran sayısı

Bu forum kilitli bir forumdur. Yeni mesajlar gönderilemez veya mevcut mesajlar düzenlenemez.
Libertine
03-06-2006, 18:26   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

 

Arkadaşlar magıx movie editi kurdum, movie yaptım codec le kaydetmek istedğimde demo versiyon  ve upgrade diye bölüm çıktı bu yuzden movie yi kaydedemedim nasıl yapacam yardım pls[V]

Banned
05-06-2006, 16:41   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
1,148 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

peki arkadaşlar benim bilgisayarımın sabit disk i 6gb 60 dk lık bir video yu kasetten nasıl aktarıcam...konu video yla ilgili olduğu için buradan soruyorum...
saygılar...

burcak
05-06-2006, 21:16   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2004

Bu programı full kullanabilmek için gereken işlemleri yazar mısınız lütfen.
Program normal kurulumda DEMO olarak çalışıyor. Tam sürüm olabilmesi için aktivasyonu var. Dergi içeriğinde herhangi bir açıklama bulamadım.
Yardım edebilirseniz sevinirim.
Saygılarımla.

Son Düzenleme: burcak ~ 05 Haziran 2006 21:22
CU_GS7
05-06-2006, 22:07   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

Chip`te aktivasyon kodu yoksa ya da mail kaydı yapınca sana gelmiyorsa forumdan yapacak bir şey yok sana malesef..
(Hangi sürümü kullanıyorsun?? Sürümün tam adını bana mail at istersen..)

burcak
05-06-2006, 22:35   |  #5  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2004

Dergi CD'sinde verilen sürüm bendeki. Dergide tam sürüm diyor...


MAGIX MovieEdit Pro 10 silver: Profesyonel olmasına karşın kolay kullanılan özellikler, ham video dosyalarını işleyerek etkileyici filmler haline getirmenizi sağlıyor. Montaj işlevleri içerisinde özel efektler ve 3B geçişler kadar kendi soundtrack'lerinizi de hazırlayabilirsiniz. Yazılımın içerisindeki CD & DVD hazırlama aracı kullanılarak DVD içerisine bölümler eklenebiliyor. Bu da hazırladığınız videoların daha profesyonel gözükmesini sağlıyor.

CU_GS7
05-06-2006, 22:40   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

Mail attım ben sana..Bakalım sorunun çözülmezse yaz yine..Benden bu kadar yani..

Kardanadam6
06-06-2006, 10:52   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

Arkadaşlar "Magic Movie Edit Pro 10" activation code'u hakkında yardımcı olabilecek varmı acaba?...

Libertine
06-06-2006, 22:08   |  #8  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

biraz acemiyim sorry , sıkıştırmadan nasıl kaydedecez yardım pls ben kaydettiğimde .mvd olarak kaydediyo:S

JudgeOfnighT_34
07-06-2006, 01:10   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

ya arkadaşlar şu programın tam sürümünü kuran biri yok mu yaa.Lütfen şunu güzel bir şekilde anlatsın.Bence bundan daha iyi bir program yok.Lütfen yardımcı olun yaaa....

CU_GS7
07-06-2006, 03:28   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

Evet..CHIP`e buradan duyuru..!!
"MAGIX Movie Edit Pro 10 silver" programını tam sürüm diye basmışsınız CD`ye;ancak activasyon kodu olmadan demo versiyondan kurtulmuyor..
Kayıt formu falan da doldurdum mailime hikaye geldi sadece,bana özel kod falan değil..
Hani yakında kırılır bu program(hatta kırılmış sürümleri de var) büyük sorun o değil de madem TAM SÜRÜM demişsiniz;NEREDE BİZİM KODLAR??

Son Düzenleme: CU_GS7 ~ 07 Haziran 2006 03:29
Mahmut Karslıoğlu
07-06-2006, 21:06   |  #11  
Mahmut Karslıoğlu avatarı
CHIP Editör
Teşekkür Sayısı: 0
84 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Magix Movie Edit Silver'ı tam sürüm olarak kullanamayan okuyucularımız için yazılım, gelecek ay CHIP CD/DVD'lerinde tekrar verilecektir. Ancak o zamana kadar beklemek istemeyenler, aşağıdaki bağlantıya tıklayarak yazılımı bilgisayarlarına indirip hemen kullanmaya başlayabilirler. Sorun yaşayan tüm okuyucularımızdan özür dileriz.

burcak
08-06-2006, 08:44   |  #12  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2004

Teşekkürler. Ellerinize sağlık.

nur_kasadar
08-06-2006, 20:01   |  #13  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

Sayın Mahmut KARSLIOĞLU, gönderdiğiniz programın cd'deki programdan bir farkı yok, yine demo versiyonu.

CU_GS7
09-06-2006, 01:13   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006
nur_kasadar
Sayın Mahmut KARSLIOĞLU, gönderdiğiniz programın cd'deki programdan bir farkı yok, yine demo versiyonu.
Katılıyorum..Yine "satın alın" diyor..

Mahmut Karslıoğlu
09-06-2006, 13:48   |  #15  
Mahmut Karslıoğlu avatarı
CHIP Editör
Teşekkür Sayısı: 0
84 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

En son download olarak sunulan sürüm, tam sürümdür arkadaşlar. İlk açılan ekrandan "Continue" linkine tıklayarak tam sürüm olarak kullanmaya başlayabilirsiniz. Diğer tuş yazılımın bir üst sürümünü satın almanız için orada yer almaktadır. Var olan sürüm ile ilgili değildir. Dikkat ederseniz de yazılımın tüm fonksiyonları sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Ancak daha öncekini kaldırmamış olduğunuzdan dolayı bir sorun da yaşıyor olabilirsiniz. Kaldırıp tekrar denemenizi önereceğim.

parduscan
10-06-2006, 04:09   |  #16  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

Sayın Mahmut Karslıoğlu.
Dergiyle birlikte verdiğiniz magix movie edit pro10 silver,link olarak verdiğiniz magix movie edit 2004.Yani farklı,farklı ve ikiside demo.Aktivasyon istiyor.Bu durumda ne yapmamız gerekiyor.

Mahmut Karslıoğlu
10-06-2006, 17:02   |  #17  
Mahmut Karslıoğlu avatarı
CHIP Editör
Teşekkür Sayısı: 0
84 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Eğer uzun zamandır CHIP okuyorsanız fark etmişsinizdir, tam sürüm yazılımlarını verdiğimiz firmalarla yaptığımız bazı anlaşmalar gereği yazılımın önceki sürümlerinin tam sürümünü verirken yanında en yeni sürümün deneme sürümünü de vermemiz gerekiyor. Yani Magix için tam sürüm yazılım yukarıda linkini verdiğim yazılımdır. İkisi arasındaki fark da şudur. Güncel sürüm olan Pro 10'da "Demo"ya tıklayıp yazılımı dener ya da "Buy" ile satın alırsınız. 2004'de ise "Continue" tuşuna tıklayıp anında kullanmaya başlayabilir ya da "Buy" ile (buraya dikkat edin) bir üst sürüme güncelleme yapabilirsiniz. En son link'ten indirdiğiniz yazılımda "Continue" tuşuna tıklayarak devam ettiğinizde bir üstteki yanıtımda da söylediğim gibi kaydetme fonksiyonu dahil tüm fonksiyonların sınırsız süreyle sorunsuz bir şekilde çalıştığını görebilirsiniz.

Mahmut Karslıoğlu
10-06-2006, 17:10   |  #18  
Mahmut Karslıoğlu avatarı
CHIP Editör
Teşekkür Sayısı: 0
84 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Pardon iki mesajda da "Continue" diyip durmuşum. Doğrusu "Forward" tuşu olacak.

nur_kasadar
10-06-2006, 18:07   |  #19  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

Açıklamalar için teşekkürler Mahmut KARSLIOĞLU. dediğiniz gibi kaydetme fonksiyonu son göderdiğiniz programda çalışıyor.teşekkürler...

tolgao2000
10-06-2006, 18:34   |  #20  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

10 sürüm .mov ları açarken bu sürüm ne yazıkki açmıyor ....

nur_kasadar
10-06-2006, 18:58   |  #21  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006
tolgao2000
10 sürüm .mov ları açarken bu sürüm ne yazıkki açmıyor ....
evet haklısın eksik yönleri de var. video dönüştürmeyi kullanmak gerekiyor.

Mahmut Karslıoğlu
11-06-2006, 12:26   |  #22  
Mahmut Karslıoğlu avatarı
CHIP Editör
Teşekkür Sayısı: 0
84 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Haklısınız eksik yönleri mutlaka olacaktır. Çünkü bu bir önceki sürümün tam sürümü. Firmalar da zaten bu tür çalışmalara, var olan güncel sürümlerini desteklemek için onay veriyor. Yazılımın genel yapısı ve kullanışlılığı hoşunuza gidiyorsa yeni sürümü de satın alacağınızdan yola çıkılarak yapılıyor böyle çalışmalar. Yoksa bir ticari firma geçen yıllar içinde gayet büyük paralar kazandığı bir yazılımını henüz daha hiç satış yapmadığı ve potansiyeli olan bir ülkeye ücretsiz olarak sunup neden pazarı öldürsünki. Aslında sizlerle paylaştığımız bu tam sürüm yazılımlar tüm ihtiyaçlarınızı karşılayabilir ve güncellemeye ve satın almaya hiç ihtiyaç duymayabilirsiniz de. Bu da bir ihtimal ve firma için risk. Bu yüzden en güncel codecleri destekleyen bir yazılım için firmalar bu tür çalışmalara çok fazla sıcak bakmıyorlar. Yine de bundan sonra elimizden geldiğince daha güncel tam sürüm yazılımlarla karşınızda olmaya çalışacağız. İlgilenen tüm okuyucularımıza teşekkür ederim.

Kardanadam6
13-06-2006, 10:47   |  #23  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

Sayın Mahmut Bey...
Belirttiğiniz sürümün setup'ını herhangi başka bir bilgisayara taşımaya kalktığınızda hata mesajı veriyor..Bazı bağlantı dosyalarının alınamadığını belirtiyor...Bu muhtemel bir "Truva atı" nedeniyledir...Eğer yanlışım varsa düzeltirseniz hem chip okuyucuları bilgilenir hem derginizin prestiji biraz olsun kurtulur...Saygılarımla...

Tırtıl
13-06-2006, 12:32   |  #24  
Denetmen
Teşekkür Sayısı: 1
1,579 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

İndirdiğim program bende çalışıyo valla. Kardanadam6, bence senin bilgisayarda sorun var.

Kardanadam6
13-06-2006, 14:32   |  #25  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

Canım Kardeşim...Ben çalışmıyor demedimki...tabiki çalışacak...zaten çalışmazsa Truva atı olmaz...ama internetle bağlantısı olmayan başka bir bilgisayara taşımaya kalktınmı(setup dosyasını) bağlantıların alınamadığına dair hata mesaj veriyor...Bu da bence internetten aynı Mirc gibi paket gönderimi yaptığını gösteriyor olabilir...Truva atlarıda böyle çalışır..Ama tabi bu doğrudur diye kesin bir şey söyliyemem...En uygun cevabı Chip yetkilileri verir...