Media Player reset atıyo

aleks_mut
13-06-2008, 20:31   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

 

ben geçen gun vistadan xp ye çevırdım laptopu driver sorunlarını hallettım ancak bı sorun var herhangı bir
media oynatıcısı ( windows media player, nero nun media oynatıcısı vb) açtıktan sonra sımge durumuna kuçultursem yada kapatırsam mavi bi ekran gelıp resetlenıyo bılgısayar...
neden olabilir bu
ekranda biieyler yazıyo ama okuyamıyorm çok çabuk gelışıyo bu olay...
teşekkurler

Alp_ist
13-06-2008, 22:11   |  #2  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

RAM den dir arkadaşım büyük ihtimal.

Resetlenmemesi için bilgisayar açılırken "F8" bas sonra karşına bi siyah ekran gelecek orda alltan 4. olması lazım hatalarda yeniden başlatmayı devredışı bırak var ona tıkla ve bir daha mavi ekran verdiğinde hata kodunu buraya yaz daha çok yardımcı olalım ;)

Recep Baltaş
13-06-2008, 22:13   |  #3  
Recep Baltaş avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 7
9,635 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

Bilgisayarım >Özellikler>Gelişmiş e girn. Orada bu tür hata durmlarında sistemin kapanmamaıs için bir hata var.

Sanırım ekran kartınız veya ses kartınızn driver'ında bir sorun var. Driver sorununu halledemeşsiniz.

Ayrıca ördüğünüz gibi Vista değil XP sorun çıkartıyor. Ayrıca sistem açılınca da hata raporunu gönderin.

aleks_mut
15-06-2008, 12:24   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

tamam çözdum olayı benim ilk yuklediğim ses kartı driverı makıneye uygun diilmiş format attım başka driver yukledım çalışıyo tıkır tıkır...

serkanaslan
17-06-2008, 01:04   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
228 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

ARKADAŞIM KURDUĞUN WİNDOWS XP ORJİNALMİ TÜRKÇEİ ONCE BUNU SÖYLEMEN LAZIM