Millenicom'a geçişim ve yaşadıklarım.

Thuggy
04-04-2019, 00:14   |  #1  
Thuggy avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2019

 

Millenicom'un 9848358 nolu abonesiyim.Millenicom'a geçmek isteyen ve nedir ne değildir diye merak edenler için yazıyorum ha tabi bunlar benim yaşadıklarım herkes aynı şeyleri yaşıcak diye bir durumda sözkonusu değildir.Türktelekomda 35 mbps olan internetimin taahüdü doldu ve 72 tl ödediğim internete malum adil kullanım kalktıktan sonra aynı tarifeye 129 lira demeye başladılar.Ne yani yüzde 80 yüzde 90 zam mı yaptınız dedim evet dediler :)(Bu bildiğin soygundur tabi enflasyon bile yüzde 80 90 değilken bu kadar büyük zam yapmak halkı sağmaya çalışmaktan başka bişey değildir) neyse öğrenci olduğum için büyük bir meblağ olduğundan acaba daha ucuz internet veren sağlayıcılar var mı diye araştırmaya başladım.Vodafone'a baktım oda 110 120 civarı bir meblağ çıkardılar.Millenicomun adını duymuştum adamlar 100 mbps interneti 84.90 tl ye verdiklerini söylüyorlardı.Sonra forumlara bakayım insanlar ne diyor diye başladım araştırmaya çoğunlukla yorumlar olumsuzdur pişmanlıktır bulaşmayın gibi yorumlar okudum ama altyapıdan dolayı olan sorunlarda olabilir diyede düşündüm altyapım daha 1 senelik yeni döşenmiş fiber v2 altyapısıydı.Eskiden kullandığım türktelekomda kopma, hız düşüklüğü gibi sorunlar yaşamıyordum.Müşteri hizmetlerinden de çok şikayet olmasına rağmen nasıl olsa çokta işim olmaz müşteri hizmetleriyle altyapım sağlam diyordum ve denemekte fayda var diye başvuruda bulundum.Evrak mevrak işleri derken bir hafta buldu interneti açmaları.Neyse internetim açıldı hoba şu 100 mbps yi bi görelim bakalım diye direk hız testi sayfasını açtım ve suprisee gördügüm değer 14 mbpss ve 80 ping ama hemen bozuntuya vermiyorum tabi üniden arkadaşımla kullanıyorum interneti ve bana eminmisin bak yorumlar kötü hep demesine rağmen merak etme altyapı sağlam bizim sıkıntı çıkmaz diyorum.Hemen müşteri hizmetlerini aradım.Dedim böyle böyle baktılar ettiler.Sizin ulaşabileceğiniz maksimum hız bu demez mi ben şok tabi ne demek maksimum bu, ben sizi aradığımda hattımın değerlerine baktınız bana evet 100 mbps görürsünüz hattınız destekliyor hatta bende sorun yok 80 90 versede ben razıyım demiştim :) azına bile razıyım yani tabi 14 mbps ye değil tabi.Neyse ben böyle dedim malesef bizde görünen değerler bu dedi kavga etmek istemedim kapattım.Bir daha aradım başka bir müşteri hizmetlisi çıktı tane tane düzgünce bakın ben zamanında 35 mbiti gayet stabil alabiliyordum.Idm gibi proğramlardada ben bu hızı görüyordum.Şimdi bana maksimum alabileceğiniz hız bu diyemezsiniz diyorum ama hep aynı lakırdı yok yalandan modemi resetletiyorlar yok kabloyu çıkarıp takın diyorlar.Ama sonuç hep aynı iyice kıl oldum tabi yarın oldu baktım hala aynı yine arıyorum aynı şeyleri tekrarlıyorlar bir hafta önce 35 mbit hız alıyordum buna mı inanayım yoksa sizemi diyorum doğrudur ama bizde görünen değerler bu yok portunuzda yok iç tesisatınızda sorun vardır diyorlar.Ben yine çıldırıyorum tabi pardon şuan dalga mı geçiyorsunuz diyorum.Bir hafta önce hızım buydu bir haftada kablolar eskimedi ya diyorum.Ve kontrol içim yan komşumdaki internete baktim 90 mbit interneti gayet rahat kullanıyor.Bundan bahsediyorum.Yan komşumda hızlar böyle malesef bizde değerler böyle bişey yapamayız diyorlar sürekli.Tabi zıvanadan çıktım ben sinirden deliriyorum online oyuna giriyorum pingler allah vermeye 200 300 yani online oyun oynayamazsın yasak diyor bana internet :) şimdi güldüğüme bakmayın.o zaman sinir küpüyüm.Neyse bu durum böyle bir kaç gün sürdü.Sonra müşteri hizmetlerinden biri isterseniz teknik ekip gönderelim dediler iyi dedim gönderin artık bende acaba gerçekten iç tesisattamı bir sorun var demeye başlamıştım çünkü neyse teknik servis geldi.Zilime bastılar indik aşağı ölçtü biçti.
Evime gelmesi gereken internet yani 97 mbit e kadar evine internet gelebilir dedi.Abi dedim kafayı yicem kaç gündür sorun nerdedir yani.Sorun onların sana gönderdiği hızda dedi.Al bak sana gönderdikleri değerler bu dedi downloadda 8.3 db yazıyordu :) neyse çıktım eve whatsapp müşteri hizmetlerinden yazdım.Bakın dedim bana bu saatten sonra port, iç tesisat, ankastre ıvır zıvır hiç bişey demeyin.Alın teknik servisin ölçtüğü değerler adam karşıdan gelen hız düşük tesisatta sorun yok diyor dedi dedim.Sonra peki hattınızı resetliyorum dedi.Bir daha bakın dedi.Açtım ve baktım 85 mbit hız çıktı.Şükür dedim ya kaç gündür bunun için uğraşıyordum dedim.Hatta whatsapp müşteri hizmetlerindeki kişiye adını söyle yiğidim.Senin adına geribildirimde bulunucam.Sorunumu çözdü diye.Neyse adını verdi adıda meteydi bu arada geribildirimimi yaptım.Biraz dedim şu hızın tadını çıkarayım.Hemen netflixten 4k yı zorladım tabi.Neyse dersim vardı hazırlanıp çıktım.Dersten çıktım eve geldim hıza bakayım dedim haydaa yine uçmuş 14 mbitlerde takılıyor.                        Yine noldu arkadaş dedim whatsapp müşteri hizmetlerine yazdım dedim böyle böyle tabi bu sefer port ankastre iç tesisat diyemiyorlar.Teknik ekip sizi arasın diyip geçiştiriyorlar.Bir önceki arkadaş hattımı resetlemişti düzelmişti diyorum.Bizim öyle bi yetkimiz yok diyorlar :) gülermisin ağlarmısın.Ama diyorum diğer arkadaş böyle yapmıştı düzelmişti.Malesef teknik ekip sizinle ilgilenecektir diyip kestirip atıyorlar.Tabi bu konuşmalar ardı ardına olmuyor.Sen yazıyorsun 2 3 dk sonra cevap geliyor.Biraz zaman geçti bir daha yazdım.Bu seferki arkadaş peki resetleyelim dedi ;) resetledim dedi baktık hala aynı teknik servis arıcak dedi kapadı konuyu.Tabi bide şey var  telefondan müşteri hizmetlerini arıyorum.Teknik servis, müşteri hizmetlerini tuşluyorum.Telesekreter biz sizi arıcaz diyip telefon yüzüme kapanıyor ve bu hafta sonu 5 ten sonra falan değil 5 ten sonra yüzyüze konuşmaya bir müşteri hizmetleri yok zaten beklicen sabahı.Yani ben çalışma saatleri içinde arıyorum bağlanamıyorum :) şaka gibi dimi.Neyse artık canıma tak etti bu ne arkadaş dedim bu internet beni sinir hastası edecek.Arkadaşımada mahcubum tabi online oyun oynayamıyor adam kaç gündür.Bu yazıyı yazdığım gün aradım müşteri hizmetlerini bu arada kapatmaya çalıştığında müşteri hizmetleri var :) neyse aradım dedim kapatın interneti yeter artık vize haftam benim sizin internetinizle uğraşmaktan vizeme çalışamıyorum dedim.Yok kapatmayın interneti biz sorununuzu kesin çözücez bir hata olmuştur yanlışlık olmustur ivedilikle sorununuzu çözucez merak etmeyin hattınızı kapatmayın.(Sırf vize haftam diye ders videoları izlemem gerekiyor diğer interneti bir hafta beklemek zorunda kalmayım diye) peki dedim ama yarın çözülmezse hiç bişey dinlemeden kapatırım haberiniz olsun dedim.Ha bu arada bu yazıyı yazarken beni aradı millenicom müşteri hizmetleri müzik dinledim dinledim yüzüme kapandı :) arkadaşım noldu dedi ne biliyim müzik dinletip yüzüme kapattılar dedim :).Bekliyoruz bakalım yarın ne olacak çok ümidim yok ama.Yani lafın özü böyle mağdur oldum arkadaşlar.Giden zamanıma mı yanayım geçirdiğim sinir krizlerine mi yanayım.Ha ben bunu yaşadım herkes yaşıcak diye birşey yok ama müşteri hizmetleri çok bilgisiz hemen suçu porta, ankastreye ,iç tesisata atıp geçiştiriyorlar.Ben yazıp rahatlamak istedim.Geçmek isteyende varsa bidaha düşünsün derim.Sapasağlam tesisatla ben bunları yaşadıysam eski tesisatların vay haline.Başka gelişmeler olursa yine burdan yazıcam.Beklemedeyiz bakalım

Turhost