Mobilden FaceBook Girme Sorunu

sekocan939
05-01-2012, 14:51   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

 

Arkadaşlar birkaç haftadır telefonumdan facebook'a girerken sorun yaşıyorum giriyorum profile tıklıyourm hesabımdan cıkıs yapıyor ve beni giriş yerine atıyor facebook mesajlara tıklarken aynı şeyi yaşıyorum telefonumdan oldugunuda düşünmüyorum bir arkadaşın blackberyy telefonundan tıkladım yine aynı şey oldu bilgilendirebilirmisiniz acaba bu arada benim telimin markası samsung... Ayrıca bazen giriş bile yapmıyor başa atıp duruyor.

Son Düzenleme: sekocan939 ~ 05 Ocak 2012 14:53
Tolga Oenal
14-01-2012, 15:13   |  #2  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
15 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

tekrar yüklemeyi dene...  update yapmamis olabilir. ayrica hesabinin ayarlarini bir incele...

Esela
03-12-2012, 01:09   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2012

Merhaba arkadaşlar yaklaşık bir aydır m.facebook ile ilgili bi sorunum var ve bir türlü çözemedim nokıa 603 kullanıyorum hiçbi sıkıntı yoktu.Ne olduysa facebook'ta anasayfaya giriyorum oraya kadar sıkıntı yok ama,Bildirim,msj, Bu kısımlar gözükmüyo bi kaç haber gözüküyo ve sayfa yüklenmiyo sanırım beğeni yapamıyorum,fotoğraf yükleyemiyorum bi bilginiz,öneriniz varsa paylaşırsanız sevinirim.Teşekkür ederim..drinkesinti@hot bu adrese mail atarsanız sevinirim..

azemkadirr
17-01-2013, 02:42   |  #4  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2012

bende böyle bi sorunlar karşılaştım facebook sorunu 11820 teknoloji destek hattını aradım sorunumu çözdüleer