MS, Amy Winehouse tweet'i için özür diledi!

CHIP Online
26-07-2011, 19:30   |  #1  
CHIP Online avatarı
OP www.chip.com.tr
Teşekkür Sayısı: 26
36,771 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Microsoft, ünlü şarkıcı Amy Winehouse'un ölümünün ardından yaptığı bu hareketle büyük tepki çekti!

Okumak için: https://www.chip.com.tr/konu/ms-a ... r-diledi_28248.html


Resimlerle: 30 Sansasyonel Twitter mesajı!

Şarkıcı Amy Winehouse'un Cumartesi günü evinde ölü bulunmasının ardından Microsoft'un Twitter'da yayınladığı mesaj, kullanıcılar arasında bir takım protestolara yol açtı. İngiltere temelli bir Microsoft Xbox 360 halkla ilişkiler yetkilisi, 27 yaşındaki pop şarkıcısının ölümünün ardından Twitter'da şu sözleri yayınlamıştı:

"Efsane 'Back to Black'i Zune'dan indirerek Amy Winehouse'u hatırlayın." Ancak bu mesaj, Microsoft'un Winhouse'un ölümünden para kazanmaya çalıştığı iddialarıyla büyük tepki çekti. Microsoft, bu mesajı kaldırmasa da birkaç cevap verdi ve bir tanesinde özür diledi: "Önceki Amy Winehouse 'indirme' tweet'imiz tamamen ticari gibi göründüğü için özür dileriz. Sizi temin ederiz ki bu söz konusu değil."

Apple'ın da iTunes Store'da benzer bir etkinlikte bulunması dikkat çekti. Sitede "Remembering Amy Winehouse" logosu ve "Back to Black" albümüne bağlantılar yer alıyor. The Guardian'a göre Winehouse'un ölümünün ardından şarkıcının albümünün satışları, 37 kat arttı.

Tüm konu: MS, Amy Winehouse tweet'i için özür diledi!

Resimlerle: 30 Sansasyonel Twitter mesajı!

Kaynak: www.chip.com.tr

Tartışıyoruz: Sizce teknoloji devleri Amy Winehouse üzerinden haksızca para kazanmaya çalışıyor mu?

sosyalik
26-07-2011, 20:55   |  #2  
sosyalik avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 47
1,710 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Şunu anladım ki, ünlü birinin daha büyük kitlelere ulaşması için ölmesi gerekiyor. Kaç gündür
sürekli efsane diye anılıyor.Peki ölmeden önce efsane değil miydi? Ben ve benimle beraber birçok insan neden adını dahi duymadı? Youtube'da 1 yıl 7 ayda (19 ay) izlenme sayısı 3 milyon olan "Back to Black" parçası Amy Winehouse'un ölümünün ardından 3 günde 3 milyon artarak 6 milyona ulaştı.

Konuya gelirsek zaten her şey ortada, çıkar sağlamaya çalışıyorlar.