MSI VR330 + windows 7

ezimuse
31-01-2009, 15:26   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
296 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

dün sabah 5 e kadar uyumadım ve windows 7 yi kurdum
ilk izlenimlerim cok olumlu vistaya göre oldukça hızlı calışıyor.sadece ses sorunum var ses alıyorum ama cızırtılı cıkıyor.ses ayarlarında playback kısmındaki sound format kısmındaki ses formatını 24bit 96000hz e getirince düzeliyor ama bi süre sonra tekrar cızırtı cıkıyo.driver ı msi ın siteden vista olarak indirdim ama kurulmuyo.aygıt yöneticinden tanıtdım.
win 7 ye eset 3 kurdum tıkır tıkır çalışıyo
o&o defrag fln kurdum.
windows7 puanım:
cpu:3.8(eski acer 5220 de vista puanı 4.5 di)amd mobile sempron3600+)
ram:4.5
graphic:2.6
gaming:3.0
hdd:2.0 (niye düşük anlamadım)

ezimuse
31-01-2009, 15:55   |  #2  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
296 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

arkadaslar ses sorunuma bi yardım eli uzatın everest ile baktım ses kartının modeli yazmıyor.işletim sistemine de win vista görüyor.

man on the moon
31-01-2009, 20:10   |  #3  
man on the moon avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,153 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

vr330 un hoparlörleri zaten iyi değil... belki yeni fark ettin. bende de o problem var

ezimuse
09-02-2009, 10:18   |  #4  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
296 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008
e-eyup
vr330 un hoparlörleri zaten iyi değil... belki yeni fark ettin. bende de o problem
o zaten iyi değil bnm sorunum ses kartındaydı ama win 7 ye xp driverı yükleyince sorun çözüldü.