ne yapmalı

fat1453
14-01-2009, 12:10   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

Arkadaşlar olgun computerden ekran kartı almıştım .Bozulunca teknik servisine bıraktım.40 gün sonra ancak bir alt modeli gelince kabul etmedim.Hakaretlere uğradım.Bende başka bir yerden ekran kartı aldım.30 iş günü geçtiğinden metro ve armadayı arayarak para iadesi istedim para iadesini olguna göndermişler olgunda para iadesi yapmam biz sana bize vermiş olduğn üründen vereceyiz diyor.Armada para iadesini olgun yapmak zorunda diyor.Bu kadar keyfi davranan ve biz bu tüketicileri enayi yerine koyan olgun computere dava açacağım;fakat bozuk ekran kartımı teknik servise bırakırkenki kağıdımı kaybetim.Ne yapabilirim.Bu gibi firmalara gereken dersini vermek istiyorum.Maksat paradan daha çok bunların yapmış oldukları terbiyesizliklere karşı hadlerini bildirmek.Zaten olgunun sahibi olduğu hanım hem bize hakaret etmişti hemde bi 50 gün daha seni bekleteceyim demiş beni kovmuştu.Ağlıyor

SAİNT
14-01-2009, 12:18   |  #2  
SAİNT avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,595 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

tüketici derneğine baş vur ve bunuda kendilerine söyle sonuçta sen ora arızalı malzemeyi verdiğinde kayıt tutmakla yükümlüler bence avantaj sende hiç korkma ve konuşma aptığında hakarete uğradıysan konuşmayı kaydet ve manevi tazminat bile alırsın.

swordmaster_65
14-01-2009, 12:54   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,176 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Hocam aynı durum bizimde başımıza geldi önce olgun kartları galiba metrodan alıyor mtroda armadadan alıyor şimdi senin yapman gereken öncelikle hemen metroyu aryıp durumu acık acık belirtmek ordaki temsilciler muhtemelen size müşteri memnuniyeti için yardımcı olurlar.

Ancak olmazsa armadayı arayın durumdan bahsedin siz kartın parasını verdiniz ancak olgun bana böyle yapıyor diye bildirin onlar ilgilenecektir eger ugrasmazlarsa size bir adet iade kagdının kopyasını göndermelerini isteyin ve kagdı alıp direk tüketici haklaına basvurun olayı anlatın siz daha ugrasmak zorunda klamazsınız onlar bu işi çözer size paranızı alırlar yaptıkları şerefsizlikte onların yanına kar kalır.

fat1453
14-01-2009, 13:10   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

Arkadaşlar armada,biz olguna ödeme yapma talimatı verdik diyor.Ödeme yapmak zorunda.Yapmıyorsa mahkemeye ver dedi.Bende bugün ekran kartımla ilgili ayrıntılı raporu metro elektronikten istedim.O alanda yetkili eleman henüz gelmediğinden, bilgilerimi verdim daha sonra bana dönecekler.E-mail adresimede ayrıntılı raporu vermeleri için e-mail adresimide verdim.Bu arada hakaretlerini kaydedemedim keşke yapabilseydim.Her konuda ya blgisizler yada müşteriye öyle gösteriyorlar fakat ben ikincisi olduklarına eminim işlerine geleni müşteriye yamamaya çalışıyorlar.Aman allahım ben bu yerden daha öncede pekçok parça almıştım 226bw monitörümde bozulmuştu 40 güne elime ulaştı artık bu firmadan alışveriş etmek pek akıllıca olmaz.Bundan sonra dükkanlarına bile yanaşmamaya çalışacam.Böyle bir anlayış olmaz.Tüketii mahkemesine vereceyim onlar artık düşünsün.İnanırmısınız armadaya.metroya ve olguna ödediğim telefon parası bile 25-30 milyonu buldu.Swordsmaster _65 dediğin çok doğru bu firma zaten diyorki ben sattıktan sonra benim seninle herhangi bir bağımız kalmıyor bizim ürünü alıp gönderdiğimize şükret.Ürün yapılmamışsa veya gelmemişse beni ilgilendirmez.Aslında bozuk ürünü tüketici göndermesi ve ilgilenmesi gerek ama tüketici kargo masrafından kaçtığı için bize veriyor biz gönderiyoruz diyor daha neler neler.Arkadaşlar bilgilendirmeriniz için çık teşekkür ederim.

Son Düzenleme: fat1453 ~ 14 Ocak 2009 13:13
swordmaster_65
14-01-2009, 13:26   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,176 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Önemli değil sana kolay gelsin hocam şimdi git istersen o olguna belgeyi al bir adette fotokopisini al paramı veriyorsanız verin mahkemeyle felan ugrasmayalım de eğer verirlerse sonrada sen vaz geç şikayet et ibn..lik parayla değil ya :)

Birde bak bakalım o olugun firması herhangi bir bilgisayar frmasının bayisimi mesela casper exper gibi eğer öyle ise ara onlarada şikayet et bayiliklerini ellerinden alsınlar.

fat1453
14-01-2009, 13:36   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

Benim için para hiç önemli değil .Bu saatten sonra artık olgunla pek muhatap olmadan direk mahkemeye vermeyi düşünüyorum.Hocam ogun ürünü metrodan alıyor metroda armadadan alıyormuş.Metrodan ayrıntılı raporumu alacağım ve direk şikayetimi yapacağım.Ne gerekirse elimden gelenin iyisi ne olursa onlara bir ders vereceğim.Kendilerini akıllı zannedip milleti enai yerine koyan bu firmaya bi ders vermek en büyük idealim oldu.Haksızlığa dayanamıyorum.

swordmaster_65
14-01-2009, 13:40   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,176 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Sonuna kadar haklısınız hocam dedigim gibi gerekirse bir bayilikleri felan varsa ortada arayın firmanız böyle böyle yapıyor diye şikayet edin bayiliklerini ellerinden alsınlar.
Benim demek istedigim olay sadece biraz gözleri korksun zaten her türlü onları bir mahkeme ile ugrastırınki akılları baslarına gelsin.

fat1453
14-01-2009, 17:51   |  #8  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

Arkadaşlar kiçbir şey anlamış değilim.Metro ve Armadada sözlerini yerine maalesef getirmediler.Metrodan herhangi bir cevap mail gelmeyince metroyu aradım.Sanki daha önce aramamışım gibi sorularla ve ifadelerle karşılaştım.Bana verecekleri raporu sordum doğru dürüst cevap bile alamadım.Sizin olgunla meseleniz dediler.Daha sonra tekrar aradığımda sizin ürününüz için para idesi ayın 12 sinde gerçekleşmiş bizden çıkmış dediler.Olgunu aradığımda senin ürünü cuma günü metro elektronik gönderiyor dediler.Nasıl olur dedim metro ve armada para iadesi yaptıkarını söylediler dediğimde tekrar metrodan aysun hanımı aramamı istediler.Ararsan öğrenirsin değince aradım ve olgunu doğrular vaziyette
cevap aldım.Tekrar armadayı ardım ve biz tüketicilere yapılan muamelenin böyle mi olması gerektiğini neden en tepede olarak buna müdahil olmadıklarını söyledim.Biz ürünü sağlarız satışını onlar yapar bizimle bir alkası yoktur.Tüketicinin mağduriyeti bizi bağlamaz cevabını aldım ve oturdum.Yarın faturamla birlikte tüketici hakemlerine başvurumu yapıp hepsini şikayet edeceğim.Ama inşallah belgeler konusunda bi sorun çıkmaz.Şunu anladımki bi ürün alıyorsan sorunlarıda bereberinde almış oluyorsun.Ürünün bozulur ve böyle firmalarlada muhatap olacaksan anandan emdiğin sütü boğazından getirmeği bilirler.Bundan sonra herhangi bi ürün alcakken muhakkak olgun,metro electronik ve armadadan uzak duracağım.Bu, biz tüketicileri enayi yerine koyan  bu gibi firmalardan uzak durmamıza vede bilinçlenmemize vesile olur bir nebzede.Allah o gibi firmaların kökünü kurutsun.Bugün çok sinirlendim,çok.

swordmaster_65
16-01-2009, 00:10   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,176 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Metro sadece ithalatcı firma armada distiribitör yani kart en son olark armaya gider ve onların servisinde tamir olur sizin para iadesi yapılıp yapılmadıgını ögreneceginiz en güvenli şirket armada oradan ögrenin ve belgenin bir kopyasını isteyin eğer armadada size biz iade yapmadık kartınızı yolladık derse yapacak birşey yok ancak armada biz para iadesi yaptık derse belgenin kopyası ile herşeyi yapabilirsiniz yada iade edildi cavvabını aldıktan sonra direk olgunu şikayet edin ve muhattap firma olarak armadayı gösterin onlar her türlü armdadan o belgeyi alır kullanırlar belliki olgun metroda birileri aracılıgıyla bir işler ceviriyor ancak sizin metrodan alacagınız fazla bir bilgi olmaz dedim gibi onlar sadece ithalatcı firma.
Şöylede yapabilirsiniz armadanın teknik serivisi hangi firmaymıs onu ögrenebilirseniz oradan birinci agızdan direk teknik servis elemanının agzından bilgiye ulaşabilirsiniz.

Son Düzenleme: swordmaster_65 ~ 16 Ocak 2009 00:15
fat1453
16-01-2009, 17:19   |  #10  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

Maalesef hocam ,armadadan ve metrodan bunu istedim.Armada metro elektronikten armada takip nosunu istedi; fakat metro ,maaalesef ne takip noyu nede raporu verdi.Armadada gereken yardımı yapmadı ve benim için büyük hayal kırklığı  oldu.Ben armadaya,para iadesi olgun ve metro elektroniğin yapmayacağını söylediğimde,yapmak zorundalar dedi;fakat armada olarak bizim yapacağımız birşey yok dediler.Dün ,tüketici hakem kuruluna olgunu,metroyu ve armadayı şikayet ettim.Şikayetvarada şikayetimi yazdım.Çıbanbaşı olarak ben metro elektroniğini görüyorum çünkü hiçbir sözlerini tutmasdıkları gibi beni defalarca kez aldattılar.