Nedir bunun Mantığı ya ..

omergulcicek
23-10-2008, 21:13   |  #1  
omergulcicek avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,858 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Arkadaşlar bunun mantığı nedir hep doğru sonuç Şaşkın


ReFeRaNSs
23-10-2008, 21:19   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,225 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

iyi ama tek haneli rakmlarda n olucakki ?? orada '0' nolu köpk yokki?? demek istediğim adamın u.sayısı 7  çarpanlarına mı ayırıcazz yani Kahkaha => 1.7 => 7+1 =8 =>7-8= -1  nerde bu köpeklerrr??? diyesi gelio insanın ( açıkçası bişi anlmadım saçma geldi )

omergulcicek
23-10-2008, 21:23   |  #3  
omergulcicek avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,858 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

10 ve 100 arası rakam tutacaksın. Ve sonucu 0 tutanları tutma sende Kahkaha  Ama süpermiş hepsini bildi

ReFeRaNSs
23-10-2008, 21:28   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,225 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

yanlız bişi fark ettim köpekelr aynı yani demek istediğim 9. 18. 27. ..... gibi resimlerdeki köpkler ayı ama nası şeedio bned anlamadım Kahkaha gizli güçleri var

sticker
23-10-2008, 23:05   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
669 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

 

olay şu:aslında hangi sayıları toplarsak toplayalımkarşımıza çıkacak olasılık11 adettir...11 adet köpekdikkat edin iyi bir sıralamayla dizilmiş...yani her sayının bir köpeği var.anlamadı iseniz dahada açıklarım

sticker
23-10-2008, 23:06   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
669 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
OOOOMMMMEEEERRRR
Arkadaşlar bunun mantığı nedir hep doğru sonuç Şaşkın


güzel soru ama çözdüüüüüm..yaşşasın..

DarkHellKnightX
25-10-2008, 10:42   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
1,663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008
sticker
olay şu:aslında hangi sayıları toplarsak toplayalımkarşımıza çıkacak olasılık11 adettir...11 adet köpekdikkat edin iyi bir sıralamayla dizilmiş...yani her sayının bir köpeği var.anlamadı iseniz dahada açıkları
evet bende çözdüm her defasında çıkan bu 11 olasılıktaki köpeklerin resimleride aynı olunca zaten sonuç ortada Gülüş

Reborn91
26-10-2008, 00:19   |  #8  
Reborn91 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,307 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Ben anlamadım nasıl oldugunu şahsen :S

sticker
26-10-2008, 00:36   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
669 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

analtayım reborn kardeş...şimdi orda yüz adet köpek var dimi..aslında 11 adet köpek iş görüyo..oda dokuzun yüze kadar katları.yani18,27,36,45,54,63,72,81,90,99..bak ne hesaplarsan hesapla hep bu numaralı köpekler gelr.aslında hesap işide yalan ama hesap kategoriyi belirliyo..yani sen 18cimi,27.cimi,36.cımıveya bilmem kaçıncı dokun katını istiyorsan..hesap edelim.bizden 10 ile 100 arası sayı tutmamızı istiyo..çünkü ondan daha  düşük bir sayı tek basamaklı olacağından  dokuzun katını vermez...bakalım...sayımız 10 olsun.tek hesapta 9 u veriyo.yani kardeş kısacası her hesabın bir köpeği var..onlarda saydığım11 köpek..100 adet oluşu seni aldatmasın.bikalem kağıt alıp gelen köpeklerive aralarındaki bağıntıyı arasan eminim basitçe bulusun...

piRe_
26-10-2008, 00:36   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,183 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

Toplamda çıkabilecek en büyük rakamı ele alalım.
99
9+9=18
99-18=81
(yani 9*9)

Dikkat ettiyseniz, yukarıdaki işlemi hangi sayı için yaparsanız hep dokuzun katları olarak devam ediyor. Başka bir örnek;

37
3+7=10
37-10=27
(yani 3*9)

Kısacası resimdeki kuçudan hariç, başka kuçu çıkarma şansınız yok. Kahkaha

İyi bağlayın kaçmasın. KahkahaKahkaha

Son Düzenleme: piRe_ ~ 26 Ekim 2008 00:38
sticker
26-10-2008, 00:55   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
669 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
piRe_
Toplamda çıkabilecek en büyük rakamı ele alalım.
99
9+9=18
99-18=81
(yani 9*9)

Dikkat ettiyseniz, yukarıdaki işlemi hangi sayı için yaparsanız hep dokuzun katları olarak devam ediyor. Başka bir örnek;

37
3+7=10
37-10=27
(yani 3*9)

Kısacası resimdeki kuçudan hariç, başka kuçu çıkarma şansınız yok. Kahkaha

İyi bağlayın kaçmasın. KahkahaKahkaha

HESAP VE MANTIK DOĞRU..ASLINDA YANLIŞ YOK..AMA ŞU VAR.RESİMDEKİ KUÇUDAN BAŞKA KUÇU ÇIKIYO..İYİ BAKTINMI BİLMİYORUM AMA..

piRe_
26-10-2008, 01:01   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,183 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

Sayfayı yenilersen çıkar.
Benim demek istediğim 9 ve katlarında bulunan köpekten başka bir köpek çıkmaz. Hangi sayıyı ele alırsanız alın sayfayı yenilemediğiniz sürece hep aynı kuçuyu bulursunuz.

sticker
26-10-2008, 01:09   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
669 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
piRe_
Sayfayı yenilersen çıkar.
Benim demek istediğim 9 ve katlarında bulunan köpekten başka bir köpek çıkmaz. Hangi sayıyı ele alırsanız alın sayfayı yenilemediğiniz sürece hep aynı kuçuyu bulursunuz.
TAMAM.GALİBA BEN YANLIŞ ANLADIM PARDON,ÖZÜR...):))))))