NetLimitsiz 50GB 16 Mbps hız 68 Lira

jupiter65
01-08-2013, 05:29   |  #1  
jupiter65 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 19
1,151 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

 

Son Düzenleme: jupiter65 ~ 01 Ağustos 2013 05:31
gcb1903
01-08-2013, 06:52   |  #2  
gcb1903 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 91
1,688 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

50 gb ile ne yapmayı planlıyorsun 5 mbit olsun kota olmasın. benim kota dolmak üzere daha 6 saat oldu hızım yükseleli.

Darkinq16
01-08-2013, 07:57   |  #3  
Darkinq16 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 15
211 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2013

kotasiz almalısın istediqin kadar flim video oyun hızdaa yuksek olursa kopup gidersin...

REdbLACKI
01-08-2013, 09:34   |  #4  
REdbLACKI avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 39
654 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

Beyler bunun amacı ne ? 16 mbps demiş limitsiz demiş ama indirme hızı 550-963 kb/sn ??? Benin hızım 8 mbps indirme hızı aynı ??? Ne diye hava atıyor bu ?? [8-"]Sinsi

bahoo06
01-08-2013, 09:41   |  #5  
bahoo06 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
110 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2013

3mbps ile indirdiğin siteye göre 800 leri görebiliyosun :)))

Darkinq16
01-08-2013, 10:01   |  #6  
Darkinq16 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 15
211 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2013
Alıntı: REdbLACKI  
Beyler bunun amacı ne ? 16 mbps demiş limitsiz demiş ama indirme hızı 550-963 kb/sn ??? Benin hızım 8 mbps indirme hızı aynı ??? Ne diye hava atıyor bu ?? [8-"]Sinsi
 

boşver he de geç artis işte

Darkinq16
01-08-2013, 10:07   |  #7  
Darkinq16 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 15
211 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2013

internetle hava mı atıyon 

jupiter65
02-08-2013, 02:22   |  #8  
jupiter65 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 19
1,151 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

Bazı genç ve heyecanlı arkadaşların cevapları her nedense agresif / alaycı tavır içinde. Kendilerini tanımamama ve aramızda herhangi bir husumet olmamasına rağmen böyle bir tutum içinde olmalarını ergenlik geçiş dönemlerine bağlıyor, askerden sonra olgunlaşıp çocukça cevaplar yazmayacaklarını umut ediyorum. 

Arkadaşlar: Bu mesajı yazmamın amacı durum analizi yapmaktı. Ne yani Ferrari ile boğaz turu mu yapıyoruz ki hava atalım. 68 lirayla hava mı atılır? Bazı arkadaşlar uyarılarda bulunmuşlar. Zaten bunun için açtım konuyu. 

Darkinq16
kotasiz almalısın istediqin kadar flim video oyun hızdaa yuksek olursa kopup gidersin...

Bir kere kampanyaya girip 24 ay koşuluyla kotasız 4 mbps hız paketini seçmiştim. İlk başlarda 49 lirayken sonraları 99 liraya kadar çıktı. Taahhüt olduğundan bırakamadım da.. o günden beri kampanyalara girmiyorum. 50 GB sonrası AKH devreye giriyor hızım 3 mbps ye kadar iniyor. Ama bazen unutuyorlar. 100 ü bile geçiyorum hız değişmiyor. Bana göre en uygun paket buydu, onu seçtim. Ama dediğin gibi sınırsız kota olmadan kullanımın zevki başka...


gcb1903

50 gb ile ne yapmayı planlıyorsun 5 mbit olsun kota olmasın. benim kota dolmak üzere daha 6 saat oldu hızım yükseleli.

Daha çok film indirdiğim için 50 GB bile benim için çok az. Yüksek çözünürlükte filmler çok yer kaplıyor. Kullanım amacım farklı yani. 

 bahoo06

3mbps ile indirdiğin siteye göre 800 leri görebiliyosun :)))

TTNet, verdiğinden fazla hız sunmuyor. 8 mbps ile 800 kb/sn yi geçemiyordum. 

Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.

Son Düzenleme: jupiter65 ~ 02 Ağustos 2013 02:23
Darkinq16
02-08-2013, 16:10   |  #9  
Darkinq16 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 15
211 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2013

bak benden sana bi tavsiye başka bir marka internet al yada 119tl lik 8limitsiz paketini al 2,3 kişiyle ortak kullan ne de olsa kotan olmadığından 3d film  blu-ray falan onlarca film indirirsin televizyon a bakiyim istersin download açarsın o hızlıca iner...

ama kararını vermeden önce başka net modellerine bak ve bunu yaşayan çok mesela sana cazip gelsin diye ayda limitsiz 50 tl yazıyorlar ama sözleşmede aynen şu yazıyor...

İLK YIL=50TL

İKİNCİ YIL = 80 TL

ÜÇÜNCÜ YIL= 110 TL

SANA FES ETME İZNİDE VERMİYOLAR FESİH BEDELİ DİYE KULLANMADIĞIN İNTERNET İÇİN 100"LERCE LİRA ODUYOSUN

bunu yaşıyanlar çok oldu o yüzden dikkatli olalım ve sözleşmeyi okumadan(tamamını) karar vermiyelim umarım

bilgilenmişsinizdir...

(kaba davrandığım için özur dilerim.)

jupiter65
02-08-2013, 21:19   |  #10  
jupiter65 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 19
1,151 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

Önemli değil Darkinq16. Olur böyle şeyler... :) Aslında dediğin gibi kotasız 8 limitsiz olabilir. Çünkü 4 limitsiz bile bana yetiyordu. Adamlar öyle bir ayar yapıyorlar ki, çıkmamız halinde bile kendilerin garantiye alıp zarar etmiyorlar sözleşmeyle. Artık kampanyanın yanından bile geçmiyorum. Bütçem bu aralar açık veriyor. Belki ileride geçebilirim ama. Ayrıntılı bilgin ve alakan içkin teşekkürler kardeşim.

Son Düzenleme: jupiter65 ~ 02 Ağustos 2013 21:21
cozcell
03-08-2013, 13:39   |  #11  
cozcell avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
373 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2012

Hepinizin interneti bana göre fiber hızda.Çünkü benim internetim 1Mb/s de.Ama adil kullanım kotası yok.Hep 1 Mb/s.

Son Düzenleme: cozcell ~ 03 Ağustos 2013 13:40