NOD32 2.70.39 Türkçe

pcxman
30-07-2007, 01:45   |  #26  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
83 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006
0

Bu arada lisans için şöyle bir kampanya gördüm.


Quad-Core
30-07-2007, 12:05   |  #27  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

asimileci karedeş helal sana foruma bakıyorumda hep senin adın geçiyor valla çok sagol asimileci bildiklerini bizimle paylaşmak çok iyi oluyor teşekkürler

asimileci
30-07-2007, 13:17   |  #28  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,996 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

desteklerinizle ayaktayım bunu forumun bilmesi yeterli
modlar bilmese de olur?
umrumda değiller zatende (lafım sadece granzat'a)
diğer modlara saygım sonsuzdur.

Quad-Core
30-07-2007, 13:26   |  #29  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007
asimileci
desteklerinizle ayaktayım bunu forumun bilmesi yeterli
modlar bilmese de olur?
umrumda değiller zatende (lafım sadece granzat'a)
diğer modlara saygım sonsuzdur.
asimileci kardeş sen bize yeteeeersin vede artarsın bile  modlara göşteris yapmadığın seni tebrik ediyorummm bide bişey dicemmm biraz ara verde bizde konu açalımmGülüşGülüş(sadece saka idi) güncel konuları bulup bizimle paylasman çok iyi oluyor

cemil hoca
08-08-2007, 15:35   |  #30  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
23 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

evet portable nod32 2.70.39 çıktı bilginize
asimileci banlandı galiba,
onun görevini kim üstlenecek?

6 aylık yasal key çalışmaya başladı
kaspersky 7.0.125 6 aylık yasal key çalışmaya başladı.

Son Düzenleme: cemil hoca ~ 08 Ağustos 2007 15:36
Quad-Core
08-08-2007, 15:37   |  #31  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007
cemil hoca
evet portable nod32 2.70.39 çıktı bilginize
asimileci banlandı galiba,
onun görevini kim üstlenecek?

6 aylık yasal key çalışmaya başladı
kaspersky 7.0.125 6 aylık yasal key çalışmaya başladı.

teşekürler

merwe
15-09-2007, 23:24   |  #32  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

ben pc ye kaspersky kulanmak istedim ama hiç bir güvenilir sitede link bulamadıgım için indiremedim.nod32 yi indirdim fakat yukarda bulunan 90 günlük keyde sorun var bu konuda bana yardımcı olabilirmi birileri !!! ltn bekliyorum .eger kaspersky laptop kasmaz ise onu kullanmam daha dogru bana burda bunların linkini vericek birileri  var mı ben bulamadım

secular
17-09-2007, 23:35   |  #33  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

bu program süresiz mi arkadaşlar freeware mi?yoksa süresi ne kadar?syrıca bedava key dediğiniz ne ,ne işe yarar??

FikoDakota
18-09-2007, 00:03   |  #34  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
72 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

selam, kardeş 90 günlük key sayfası açılmıyor, yardımcı olabilirmisin. bendekinin süresi doldu yenisi şart :)

uGuR.uK
18-09-2007, 18:23   |  #35  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

NOD'dan şaşmayın derim ben zaten, bence en iyisi o. ne elinden bisi kacıo nede calıstıgını hissediosunuz. zaten asıl bomba bi arkadasın dedigi gibi suan beta olan "smart security" tamamlanınca olcak. nod32 v3.0+firewall+antispy vs. tam bi güvenlik paketi direk geccem onadaGöz kırpma

Quad-Core
18-09-2007, 19:02   |  #36  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007
elazigli
NOD'dan şaşmayın derim ben zaten, bence en iyisi o. ne elinden bisi kacıo nede calıstıgını hissediosunuz. zaten asıl bomba bi arkadasın dedigi gibi suan beta olan "smart security" tamamlanınca olcak. nod32 v3.0+firewall+antispy vs. tam bi güvenlik paketi direk geccem onadaGöz kırpma
ne zaman biter acaba bi bilgin varmı

uGuR.uK
19-09-2007, 18:20   |  #37  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007
Quad-Core
elazigli
NOD'dan şaşmayın derim ben zaten, bence en iyisi o. ne elinden bisi kacıo nede calıstıgını hissediosunuz. zaten asıl bomba bi arkadasın dedigi gibi suan beta olan "smart security" tamamlanınca olcak. nod32 v3.0+firewall+antispy vs. tam bi güvenlik paketi direk geccem onadaGöz kırpma
ne zaman biter acaba bi bilgin varmı
walla eset bu konuda temkinli davranıo, bu ürünün 1. betası nisanda cıktı, 2. beta ağustosta geldi, son sürümde en gec 2-3ay icinde(ama o kadar uzatmazlar heralde 1-2gibi gelio bana, baya oldu cünkü haberi cıkalı)piyasaya cıkar, sabırsızlıkla bekliormm bende. bu kadar sürdürdüklerine gore baya guzel bi ürün gelcek herhalGöz kırpma

Son Düzenleme: uGuR.uK ~ 19 Eylül 2007 18:20
Quad-Core
19-09-2007, 18:34   |  #38  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007
elazigli
Quad-Core
elazigli
NOD'dan şaşmayın derim ben zaten, bence en iyisi o. ne elinden bisi kacıo nede calıstıgını hissediosunuz. zaten asıl bomba bi arkadasın dedigi gibi suan beta olan "smart security" tamamlanınca olcak. nod32 v3.0+firewall+antispy vs. tam bi güvenlik paketi direk geccem onadaGöz kırpma
ne zaman biter acaba bi bilgin varmı
walla eset bu konuda temkinli davranıo, bu ürünün 1. betası nisanda cıktı, 2. beta ağustosta geldi, son sürümde en gec 2-3ay icinde(ama o kadar uzatmazlar heralde 1-2gibi gelio bana, baya oldu cünkü haberi cıkalı)piyasaya cıkar, sabırsızlıkla bekliormm bende. bu kadar sürdürdüklerine gore baya guzel bi ürün gelcek herhalGöz kırpma
isalla beklediğimize değerGöz kırpma

uGuR.uK
19-09-2007, 18:37   |  #39  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007
Quad-Core
elazigli
Quad-Core
elazigli
NOD'dan şaşmayın derim ben zaten, bence en iyisi o. ne elinden bisi kacıo nede calıstıgını hissediosunuz. zaten asıl bomba bi arkadasın dedigi gibi suan beta olan "smart security" tamamlanınca olcak. nod32 v3.0+firewall+antispy vs. tam bi güvenlik paketi direk geccem onadaGöz kırpma
ne zaman biter acaba bi bilgin varmı
walla eset bu konuda temkinli davranıo, bu ürünün 1. betası nisanda cıktı, 2. beta ağustosta geldi, son sürümde en gec 2-3ay icinde(ama o kadar uzatmazlar heralde 1-2gibi gelio bana, baya oldu cünkü haberi cıkalı)piyasaya cıkar, sabırsızlıkla bekliormm bende. bu kadar sürdürdüklerine gore baya guzel bi ürün gelcek herhalGöz kırpma
isalla beklediğimize değerGöz kırpma
deger deger sen merak etme, NOD32'nin saglam temellerine kuruo eset zaten ;)

zipkin1971
25-09-2007, 11:57   |  #40  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Arkadaşlar 90 günlük key sayfasına erişemiyoruz...!

derdani
25-09-2007, 17:55   |  #41  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
183 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

NOD 32 ile Windows Defenderi aynı anda kullanabilirmim?

onlineTR
25-09-2007, 18:14   |  #42  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,947 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

evet kullanabılırsın defender vırus programı degıl
bilgisayarınızı casus yazılımların ve diğer istenmeyen yazılımların neden olduğu açılan pencerelere, performans düşüklüğüne ve güvenlik tehditlerine karşı korumanıza yardımcı olan bır programdırr rahatca kullanabılırsınız..

amdmania
25-09-2007, 18:51   |  #43  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
16 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

hiçbir anti virüs kav dan ii olamaz! ama bilgisayarı kasmasın dersen,belki nod 32!!!haa!!! ben mc afee kullanıyorum hiç problem cekmedim. o ayrı ama nod 32 yi denedim virüsleri silemio oyüzden ben ce eset biraz daha calısmalı!

kara_kartallar
27-09-2007, 15:07   |  #44  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
142 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Arkadaşlar şimdi virüs programları artık yenileniyor 2008 modeli xp de çalışır mı bilmem ama fazla her şeyden zarardır.

fatrose08
29-09-2007, 19:04   |  #45  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

3 aydır NOD32 kullanıyorum.Blgsyrı kasmıyor.Gayet memnunum.

malkoçoğlu
07-05-2008, 19:19   |  #46  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

bişey soracam ya ben bu nod32 2.7 yi yükledim bir numara girdim ve güncellemeleri yapıyor yani süresizmi oldu acaba

BOOMFUNKMCS
07-05-2008, 19:33   |  #47  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 11
3,375 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006
malkoçoğlu
bişey soracam ya ben bu nod32 2.7 yi yükledim bir numara girdim ve güncellemeleri yapıyor yani süresizmi oldu
bilgi kısmında kaç günlük kullanım süresi olduğu yazıyordur.

malkoçoğlu
08-05-2008, 15:32   |  #48  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

benimki ingilizce ama baktım yinede hiç bir rakam yazmıyor