Notebook tavsiye !!

Emperor26
05-04-2011, 12:33   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

arkadaşlar yakın zamanda laptop alcam. işlemcisi i7 olsun. rami 6 veya 8 gb , 8gb olsa iyi olur (sonra kim uğraşcak ram taktırmaya Ağzı kulaklarına varıyor ekran kartı paylaşımsız en az 1 gb olsun.blu-ray'i en azından okusun.bir de en azından 1 tane usb 3.0 olsun. led ve hd olursa çok iyi olur.Gülümseme fiyatı daaa 2500 civarında olsun.marka olarak sony ya da toshiba olsa iyi olur.
bir de şuna bakar mısınız ? Sony Vaio VPCF13S8E/B İstanbulbilişimden bakabilirsiniz


 yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Son Düzenleme: Emperor26 ~ 05 Nisan 2011 20:12
sabanslk
05-04-2011, 14:01   |  #2  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
69 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2004

 

478

http://www.bimeks.com.tr/urun/117045/asus-n53sn-sz024v.aspx#specs

bu ürünü incele istesen. alırsan benim gibi asus kullanıcıları kulübüne girmiş olursun :)))

Emperor26
05-04-2011, 20:25   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

Gösterdiğin ürün güzel fakat blu-ray i yok bir de rami 4gb yani ben bir bilgisayarı alınca 3-4 yıl kullanan insanım :) benim gösterdiğim ürün nasıl? bir de son yıllarda sony'de işin içine çin girmiş diye bir söylenti duydum.bilginiz var mı?

hariciadam
05-04-2011, 22:14   |  #4  
hariciadam avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 12
1,192 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010

arkadaş başka bi ürünle karıştırdı galiba istediğin üründe blue ray var ve 6 gb da ram var bayada kaliteli makina tavsiye ederim ama istanbulbilişimden deil çüünkü distiribütör garantili ürün satmıyolar oyüzzden üzeriindeki işlemci ve ekran kartı ile alabilirsin

http://www.pcdepo.com/sony-f13s8e-b-i7-740qm-6gb-500gb-16-4-39-39--urun5202.html

Kapalı Hesap (203105)
06-04-2011, 11:13   |  #5  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

http://www.fokusbilgisayar.com/a ... 16F11-15-6-Notebook

KENAN_35
07-04-2011, 10:43   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
990 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

http://www.fokusbilgisayar.com/a ... 16F11-15-6-Notebook

Emperor26
09-04-2011, 18:58   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

monster'ı herkes tavsiye ediyo ama ben bi türlü sevemedim sony vaio aklıma yattı toshibanın istediğim özelliklerde istediğim fiyata ürünü yok en iyisi sony almak yine de tavsiye edebileceğiniz laptop varsa söyleyebilirsiniz

vahapcemil
10-04-2011, 12:50   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
173 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2011

Dediğim sony ı al .
vpceb3m1e ;) .. Özellikleri seninkinden azıcık ama azıcık düsük ama fiyatı baya ama baya baya bi düsük . Hem de sony kalitesi kaçmazz yaniiii ;;)

Emperor26
12-04-2011, 18:08   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

Bu asus nasıl     :  N73JQ-XT1-08

tugberk_91
12-04-2011, 19:05   |  #10  
tugberk_91 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
516 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Sony yi bu fiyata bu özellikte bulabileceğini zannetmiyorum. Ucuza satan mağazalar varsa bilemem. Toshiba ya zaten hiç bakma bence. O kadar para Toshiba ya verilmez. Versen de özelliği ne olursa olsun 3-4 yıl kullanamazsın. En iyisi sen Lenovo ve Samsung lara bak.
 
Bu var mesela. Bunu başka bir arkadaşa da tavsiye etmiştim.
 
http://www.vatanbilgisayar.com/l ... ils.aspx?I_ID=51344

Banned
12-04-2011, 19:30   |  #11  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
558 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

http://pcdepo.com/msi-gt680r-i7-2630qm-8gb-1tb-15-6-urun5435.html

al kardeş

Emperor26
13-04-2011, 16:50   |  #12  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

o bilgisayar çok güzel de bütçeyi aşar daha önce de bakmıştım zaten

Emperor26
14-04-2011, 21:44   |  #13  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

Asus'a yorum yok mu?  
N73JQ-XT1-08