okuduktan sonra unutmaya çalışın ...:)

yesilkrt
30-11-2008, 00:29   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
106 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

ZonkÖğrenci:hocam çok katısınız!hoca:sende çok rafadan

Soru:çöldesiniz elinizde sadece şişe var ve cok susadınız ne yaparsınız? cevap:şişeyi kırarsınız tuzla buz olur tuzunu atar buzunu içersiniz muaaa

Önce içine girdim iyice yerleştirdim iyice kavradım onu sonra 1-2 yetmedi 3-4 ileri geri...aman tanrım ne büyük zevkmiş araba kullanmak!!!

Kocanızla ortak ozellıgınız ne?cevap:aynı gun evlendık

İki adam muhabbet ediyorlarmış.ne muhabbeti demişler ''geyik'' muhabbeti demiş,ne geyiği demişler ''ren'' geyiği demiş,ne reni demişler ''her yerini'' demiş,ne heri demişler ''kadın cevheri'' demiş,ne kadını demişler ''ev kadını'' demiş,ne evi demişler ''dağ evi'' demiş,ne dağı demişler ''ağrı dağı'' demiş,ne ağrısı demişler ''baş ağrısı''demiş,ne başı demişler ''kuşbaşı'' demiş,ne kuşu demişler ''muhabbet kuşu''demiş,ne muhabbeti demişler ''geyik muhabbeti'' demiş,ne geyiği demişler...

Altın gibi çocuktu bozdura bozdura harcadılar

balık bastan kokar cunku ayakları yoktur

kadının bırı telefon edıyomus hamıle kalmıs neden? cevap: tus basmıs

adamın kolu şişmiş bacağıda pirzola

Bir adam yüzünü hiç yıkamazsa ne olur?...KİRLİSAKAL

Soru:bir elma diskoya niçin gider???? cevap:kurtlarını dökmek için :)

sineğin içinden ne çıkar????????e tabiki İnek

Bir adam OMOyla yıkanmış ve maymuna dönüşmüş neden? çünkü omoyla yıkanan hersey ilk günkü gibi olur

en kıllı adam hangisidir?-MAYKIL

Emaye tencere....no you’re not..

Minenin sana selamı var Hainği mine??????Şömine pohahahahhah

Senin bu sölediklerine kim inanır??????KADİR İNANIR......

En çok araba olan ilimiz hangisidir? -Kars

Birinci olan ilimiz?-Van

Saat kaç ben de kovalayım

Denizler neden tuzludur? Balıklar kokmasın diye.

İnsanlar gemide transa geçerse ne olur?cevap:transatlantik olur

Pardon ! size benden başka tecavüz eden oldu mu?

Tarih Hocası:Göktürkleri hangi devlet yıktı? Öğrenciler: sallar... Hoca Cevap verir: Cengiz Han yıktı ....

Size bir espiri patlatimi?BUM

Sin60 (sinüs 60) hipotenüs tutmuş...

bi plajda kızlar çokmuş erkekler azmış!

Tozpembe hayallerim vardı;pembesi gitti tozu kaldı.

yumurtayı sahanda mı seversim deplasmanda mı

anne beni bekleme sabaha dönerim akşama iskender

Çocuğun biri arkadaşlarına: Olm bizim okulda bi çocuk var bütün dersleri 5. Diğeri: Yazık koskoca okulda sadece 1 çocuk mu var ??

Ayşe bi gün doktora gitmiş doktor soyun demiş ayşe de çokçeker oğulları demiş

Dost acı söyler, garson bir adana

Bar'a gidelim mi? hangi bar'a? kerim abdul cabbara

Sana bi kıllık yapıyım içine kıllarını koyarsın

Adamın başına kola dökülmüş,ne demiş???? =kolaysa başına gelsin

Temel bi gün bi ucaga bınmiş ucaktaingiliz alman fransız varmıs gene mi siz deyip inmiş hehe :)

İnsanların en çok bakakaldığı yer neresidir??? BAKKAL.

Gecelik giymiş eşşeğe ne denir??? cevap: iyigeceler

Bi adam elinde bişi ile bi odaya girmiş bu elindeki şey herşeye değiyomuş bu neymiş? Mmagnumsa eger herseye degerr :))

İNANAMIYO , RUM , TÜRK , AZERİ

TÜRKİYEDE İLK TÜTÜN NEREYE EKİLMİŞ? CEVAP:TOPRAĞAKahkahaZonk

Raxx36
30-11-2008, 00:37   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

 

bu şeyleri(espri demiyorum) bulan kişilerin amacı neymiş acaba?

frozen
30-11-2008, 01:26   |  #3  
frozen avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
776 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Zaman kaybı.

physfg
30-11-2008, 04:23   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,687 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

hoca geyiğğin dibine vurdun yauwww...

meturko
30-11-2008, 20:42   |  #5  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

bazıları cok abartılmıs ama yınede bızı guldurdun tsk ler paylasım ıcın

Toxic
30-11-2008, 21:37   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,600 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

ben hiç gülmedim

Banned
01-12-2008, 09:53   |  #7  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
374 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
SoN_KraL
ben hiç gü
aman sen gülmesende olurKahkaha

yesilkrt
01-12-2008, 22:08   |  #8  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
106 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Raxx36
bu şeyleri(espri demiyorum) bulan kişilerin amacı neymiş acaba?
puhahaha ama sen espiriyi patlattın be dostum.. espiri demiyosan bile ağlamıyosan sorun yokKahkaha

StatioN
02-12-2008, 01:09   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
379 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008
yesilkrt
TÜRKİYEDE İLK TÜTÜN NEREYE EKİLMİŞ? CEVAP:TOPRAĞAKahkahaZonk
buna benzer bişi benim başıma gelmişti
arkadaşın babasının mesleğini sordum
polis dedi
nerde dedim
karakolda dedi salakKahkahaKahkahaKahkaha

Raxx36
02-12-2008, 11:13   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

bu gene burdakilere göre iyi :D