Öneri

kloster
12-01-2012, 20:43   |  #1  
kloster avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
388 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

 

Selaun aleyküm arkadaşlar sorunuma geçicem ben.
Ben bilgisayara ne zaman format attırsam USB,DVD, lerden virüs bulaşır ve bugünde aynı sahneyle karşılaştım artık bıktım böyle güzek bilgisayarı( kendime göre uçuyo aslında :) )  virüslerle başını belaya sokuyorum 
ve hep duymuştum WİNDOWS VİSTA güvenlik ağırlıklı diye kafama gelmedi değil hani vista 64bit kursam rahat edermiyim diye o yüzden size soruyorum HANGİ SÜRÜMÜNDE RAHAT EDERİM  ( GÜVENLİ VE HIZ BAKIMINDAN ) Yoksa hiç geçmesemmi ?

SİSTEM ŞÖYLE
AMD ATHLON(TM) 640PROCESSOR 3.00Ghz
4GB ddr3 1333Mhz ram (2*2)
ATİ POWER COLOR HD5670 EKRAN KARTI 2GB GDDR3
ASUS M4A78LT-M-LE


TEŞEKKÜRLER

Kapalı Hesap (186082)
12-01-2012, 20:55   |  #2  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,770 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Profilde sisteminiz Windows 7 ultimate 32bit olarak geçiyor. 
Windows 7 ultimate 64bite geçin çoğu virüs çalışmayacaktır 64 bit sistemde. Eğerki sisteminiz 32 bitse.
Bir de 4gb raminizin hepsini kullanmış olursunuz.

Limonlu Kahve
12-01-2012, 20:55   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
176 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

Sistem normalde de güzel ;)

Ben sana şöyle söyliyeyim etrafında Vista kullanan var mı ? Büyük ihtimalle yoktur , olmazda zaten birşeyin yenisi varsa ve bu sürüm gayet iyiyse,hızlıysa neden eskisi kullanılsın?
Herneyse demem o ki , Bence geçme derim çünkü saçma olabilir, Yazılımsal bir problem olduğu için Virüs Programını değiştir derim. Daha kalitesi Daha güvenilir olan bir Program bulmalısın

kloster
12-01-2012, 21:02   |  #4  
kloster avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
388 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

Jenledger ben değiştirdim sanıyordum profili değiştirmediysem değiştrrim şimdi 64bit sistem . ama sanki bi hantallık var gibi duruyor ya bu arada etrafımda vista kullanan var sınıftan masaüstü dosyalarla dolu sistemi benimkinden kötü açılışta bir gıdım bile donmuyor

dervipasa
12-01-2012, 21:14   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
650 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

açılışta donması virüsten degildir pek çok nedeni vardır
1. açılışta çalışacak programlar çoktur kullanmadıkların açılmasın
2. hdd eskidir okuma hızı yavaştır ondan olur ben ssd de 45 sn de pc açıyorum diger diskim normal disk 3 dakikada açılıyor
3. format atınca virüs bulaşıyorsa kullandığınız dvd virüslü başka dvd kullanın
4. 64 bit win7 hepsinden stabil ve sagalm çalışır. vistaya geçmek saglam diye otomobili satıp kamyona binmeye benzer :)

kloster
13-01-2012, 11:43   |  #6  
kloster avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
388 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

Hmm Bide vistanın görünümü çok güzel gerçekten aklımda hep vista kurmak vardır :S

mustafa2116
13-01-2012, 21:58   |  #7  
mustafa2116 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 64
3,012 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

Deneyebilrisn format atmayı düşünüyorsanız anlaşılan vistayı denemek isterseniz deneyin. Beğenmezseniz Windows 7 kurun. Onda Vista teması bulunmata. ( ultimate sürümünde)

kloster
14-01-2012, 09:40   |  #8  
kloster avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
388 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

Bencede denicem bir nasolsa elimde windows7 cd si var . Beğenmssem geri geçerim windows7 ye . 
Peki 64bit mi yüklicem 32bit mi ?

mustafa2116
14-01-2012, 23:31   |  #9  
mustafa2116 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 64
3,012 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

duruma göre  64 bit uyumlu ama anakarta 64 bit desteği varmı onu bilmenizi tavsie ederim Bios ayarlarında  çalışma prensipleri ile ilgili alandan öğrenebilrisiniz.

kloster
15-01-2012, 14:33   |  #10  
kloster avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
388 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

Tm peki ben windows vista 64bit i nerden indirebilirm özel mesaj atabilirmisn ?

mustafa2116
15-01-2012, 15:09   |  #11  
mustafa2116 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 64
3,012 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

Googlede arayabilrisiniz Bu konuda size paylaşacağım bir link yok. Bi arayacağım bulabilrisem Mesaj atarım