Osmanlı Cumhuriyet'ine gideyim mi?

Hiper£l£v£nKids
23-11-2008, 09:23   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,311 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

 

Önğmüzdeki hafta sonu boşum.Sizce Osmanlı Cumhuriyet'ine gideyim mi?

omergulcicek
23-11-2008, 10:52   |  #2  
omergulcicek avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,858 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Ben Muro'ya gitmeyi düşünüyorum. Ama Osmanlı Cumhuriyetininde güzel olduğunu düşünüyorum...

cbilgen13
23-11-2008, 12:09   |  #3  
cbilgen13 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,442 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

ben osmanlı cumhuriyetini izlemeyi düşünüyorum fragmanlarda basit esprilerin yanında harbiden insanı koparacak esprilerde war..ama size tawsiyem sakın ama sakın DESTERE'ye gitmeyin..türk sinema tarihinin en kötü filmi diyebilirim..(dünya'yı kurtaran adam dahil.. :D)

darkelven
23-11-2008, 13:01   |  #4  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

arkadaslar ben osmanlı cumhuriyetine gittim.. öyle aman aman kopartacak bi espiri yok. onu düşünerek giderseniz hayal kırıklığına uğrarsınız onu söliyim.. hatta sonunda gözleriniz bile doluyor.. izlenebilir bir film.. ama dediğim gibi gülmek istiyorsanız muro olabilir. fragmanlarından anladığım kadarıyla komik olması muhtemel.. ama osmanlı cumhuriyetini de izlemeden geçmeyin derim.. bir kaç güzel duygu veriyor insana.. vatanseverlik gibi gibi..

Banned
23-11-2008, 13:47   |  #5  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 2
5,024 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
enes39
Önğmüzdeki hafta sonu boşum.Sizce Osmanlı Cumhuriyet'ine gideyim mi?
hadi paranı geçtim zamanını harcadığına değmezBeğenmedim ilerde dvd ya da vcd'i çıkınca izlersin nasılsa onun yerine daha iyi bir filme gidebilirsin.

Son Düzenleme: Kylie ~ 23 Kasım 2008 13:52
Raxx36
23-11-2008, 14:13   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

o kadarda kötü değil ama o kadarda iyi bir film değil, biraz komik biraz aşk masalı birazda yurtseverlik duygusu içeren bir film yani beklediğimden çok farklı olmuş

ENqiiN
24-11-2008, 04:20   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

hem atatürkü ü hemde Osmanlı Devletini küçük düşürecek işler yapan bu filme gitmemelisinizKızgın

Son Düzenleme: ENqiiN ~ 24 Kasım 2008 04:21
Raxx36
24-11-2008, 10:04   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008
ENqiiN
hem atatürkü ü hemde Osmanlı Devletini küçük düşürecek işler yapan bu filme gitmemelisinizKızgın
Deli hayır öyle bir şey yoktu! filmi abartmaya ve yanlış yönlendirmeye hiç gerek yok bu arada osmanlı devletinin son 50-60 senesine bakarsak bundan daha beterdi...osmanlı devleti sadece ''1453 yılındaki istanbul fethiyle oluşmuyor'' biraz araştırın okuyun ondan sonra osmanlı devleti hakkında yorum yapın

Not:Ben osmanlı devletini kötülemiyorum sadece filme dayanarak yukardaki arkadaşa uyarıda bulunuyorum!

Tuncay_Sukan
24-11-2008, 10:09   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
255 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

Kardeşim Ne  alakası  varya şimdi osmalı ile  Atatürk ile adamlar  emek  vermiş  bi  film  çekmiş  konuyu  açan  arkadaşda  gidip  gitmemek   hakkında bizden  yardım istemiş  konuyu  dallanıp budaklandırmanın  ne gereği  var  kısaca  git  gitme  diye bilirsin

ENqiiN
24-11-2008, 14:27   |  #10  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

benim tarih sevdam bu saçma sapan işlerin erz etk görmemesi yönünde beni hareketlendiriyor

yok atatürk hiç olmamış

yok Atatürk başına armut düşmüş

sorarım size Osmanlı kendini dalga geçtilecek ne yaptı

Geçmişini bilmeyen gececeğin karanlıklarında ölür.......

Google'de arayın bakalım 'kırmızı Çehhreliler' diye ve ondan sonra eleşytri yapın lütfen

Raxx36
24-11-2008, 15:13   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

benim osmanlı da sadece osmanlıda da değil haçlılarda bile şöyle birşey vardı komik gelir

Monarşi sisteminde Kral,imparator vs. Allah'ın bütün yetkilerinin kendisinde olduğunu düşünür ve bütün yetkileri kendinde sanardı  (düzenden bahsetmiyorm ölümünden tutta kendi zevkine kadar...) Cesur olabiliriz, Kahraman,Onurlu bir devlette olabilirz ama şöyle bi + ları zaferleri,bilimde yaptıklarımızı değilde birde - leri düşünsek ne gibi hatalar olmuş insanların o dönemdeki mantıkları nasılmış diye araştırırsan fazla tepkini önleyebilirsin (ki halen daha devam ediyor)

hadi bırak 1400-1700 arasını artık osmanlı devleti bitmek üzereyken vahdettinin yaptıklarına bak bakalım ... senin ülkeni işgal etmek isteyen devlete nasıl tıpış tıpış gidiyor...

onlineTR
24-11-2008, 21:24   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,947 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

filmi bu gün izledim ve bence gerçekten harika bir filmdi. yeri geldi güldük , yeri geldi gözümüzden yaş düştü. gerçekten izlemeye değer bence...
baştan soylıyım komedı fılmı degıl...

ENqiiN
25-11-2008, 00:07   |  #13  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

başlığı açan arkadaştan özür dilerim başlığı mahvettiğim için

ama böle konularda hazmedemiyorum illaki karşılığını vermek istiyorum elimde olmayan birşey sırf bunu söylemek için üye oldum anlayın yanı :(

Son Düzenleme: ENqiiN ~ 25 Kasım 2008 00:08
uGuR.uK
25-11-2008, 00:30   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

film gayet güzel, sadece komedi filmi degil ata demirer var diye öyle düşünmeyelim. onun haricinde izlenir yani, hoş bişey...

xf55
28-12-2008, 21:52   |  #15  
xf55 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
678 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

amman ha

birkul
17-01-2009, 08:27   |  #16  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

film bir işe yaramaz.. kesinlikle zamanınıza yazık. Komedi namına hiçbir şey yok.. Konuların bazılarınıda o kadar abartmışlar ki aaa Osmanlı Devleti böylemiymiş diyorsunuz. Çok saçma bir filmdi..

onlineTR
18-01-2009, 16:48   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,947 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

komedı fılmı dıye gıtmıssın ama sadece sen yanılmıssın....gunumuzdekı   osmanlı cumhurıyetı padişahının yaşam oykusu nasıl olurdu konu buydu ama sen anlamamışsın....filmı begenmeyebılırsın ama karalamayada hakkın yok...

yellowstone
19-01-2009, 21:15   |  #18  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
73 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Osmanlı Cumhuriyeti her ne kadar komedi diye tanıtıldıysa da çok önemli msjlar içeren bir film ve bence gerçekten herkesin izlemesi gereken bir film ancak filmin fragmanlarına bakarak yanılmayın çoğu sahne filme bulunmuyor...

Selçuk İslamoğlu
22-07-2009, 20:55   |  #19  
Selçuk İslamoğlu avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 73
4,127 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2003

Az önce DVD'den izledim... İzlenmesi gereken bir film, tabii izlediğinizi anlayabilecek, Recep İvedik'ten daha fazlasını irdeleyebilecek kapasiteniz varsa...
 

darkknight
22-07-2009, 21:39   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
339 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

Albenisi için gitceksen gitme zaten...verdiği mesajlar son derece önemliydi...aşağı yukarı aynı zamanda çıkan arog ve recep ivedik ile kıyaslanamayacak kadar farklıydı..zaten cem yılmaz yada şahan, ata demirer gibi cesur olamadılar..bu filmde pek çok yere dokundurmalarda vardı..özellikle günümüz için söylersek..

darkknight
22-07-2009, 22:55   |  #21  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
339 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

Yanıtıma böyle yorum getiren birinin zaten sadece bu filmi değil herhangi bir filmi anlamasınıda beklemiyorum..

ParanoiD
23-07-2009, 15:49   |  #22  
ParanoiD avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,900 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

İzlemeyenlerin izlemesi gereken bir film bana göre.Gayet duygulu arada ince esprilerede yer verilmiş.İzlemenizi tavsiye ederim...

pelinpelin
28-07-2009, 18:18   |  #23  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
63 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

bu filmi anlamayanları yada beğenmeyenleri anlamak güç..bence iyiydi her yönüyle

Craterus
28-07-2009, 19:14   |  #24  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
881 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

konu bayağı eskimiş

dextercan
28-07-2009, 23:55   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,624 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Recep İvedik gibi saçma bir film gişe rekoru kırıyorsa bu izlenebilir.

Turhost