öss sınavı hakkında

HPQ-User
12-10-2008, 17:09   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 27
30,997 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

 

loreking sormuş:
arkadaşlar ben öss sınavına gireceğim fakat neye ve nasıl çalışacağımı bilmiyorum şimdi ben meslek lisesinde öğrenim görüyorum son sınıftayım ve sınava çalışıp orta ölçeklide olsa bi üniversiteye girmek istiyorum bu mat1-mat2 edebiyat 1 edebiyat 2 v.s şimdi arkadaşlar ben mat1 denmi sorumluyum yoksa mat 2 denmi yoksa hepsindenmi meslek lisesine neler çıkıyo hiçç bir bilgim yok yorumlarınızı bekliyorum şimdiden sağolun

bide arkadaşlar böyle kaliteli eğitim veren bir site varmı acaba bildiğiniz.

Soru Türü: Yazılım
İşletim Sistemi: 0
Sistem Özellikleri:
p4 işlemci 2gb ram

İnternet Tarayıcı: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; tr; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3

Banned
12-10-2008, 17:12   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 2
5,024 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

linkteki siteye kesinlikle bakmalısın bu konuda aradığın herşeyi bulabilirsin.


meslek derken hangi meslek lisesinde okuyorsun? okuduğun bölümü tam olarak yazarsan sana bilgi verebiliriz.

Son Düzenleme: Kylie ~ 12 Ekim 2008 17:14
mesut_illegal
12-10-2008, 17:46   |  #3  
mesut_illegal avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
810 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

örfi çetinkaya e.m.l veritabanı programcılığı bölümüm çok sağol yanıtın için

Son Düzenleme: mesut_illegal ~ 12 Ekim 2008 17:46
Banned
12-10-2008, 18:15   |  #4  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 2
5,024 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

arkadaşım senin bölümün Bilişim teknolojileri alanına giriyor.öss de başarılı olmak için,
Matematik - 1
Fen Bilimleri - 1
Türkçe
Sosyal Bilimler - 1
Matematik - 2
Fen Bilimleri - 2
testlerinden soruları yapman gerekiyor yani iyi bir puan almak istersen SAY-2 ÖSS Puanın En Az 185 Olmalı

emre__
12-10-2008, 18:15   |  #5  
emre__ avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,519 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

mat1 mat2 say1 say 2 söz1 söz2 okuduğun bölüme göre değişiyo mesela muhasebe felan okuyosan eşit ağırlık ve sözel oluyor. sözelciysen mat2 çözersen puana biraz artı getiriyo...

frkncyr
12-10-2008, 19:21   |  #6  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
83 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

kylie sanırım karıştırmış.çünkü bil.tek. ciler say1 den sınava girerler.1 bölümdeki sorulara çalışacaksın yani matematik1,geometri1,kimya1,biyoloji1,fizik1,tarih1,coğrafya1,türkçe1,felsefe1...
internetten çalışmanın ne kadar getirisi olur bilinmez.o yüzden konu anlatımlı test kitapları ve soru bankaları almalısın.hangisini alcağını karışmazsın,zaten üsttlerinde 1. bölüm felan yazar...

Banned
12-10-2008, 19:34   |  #7  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 2
5,024 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

arkadaşın bölümü bilişim teknolojileri alanında linke tıkladıktan sonra 4 yıllık fakültelerde ararsan karşına dediklerim çıkacak.