Oyun İçin Toplama Bilgisayar Alacağım Önerileriniz

thedevil01
09-04-2012, 22:05   |  #51  
thedevil01 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 18
1,203 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

 

bence güzel ama dvd rom ve fan konusunda fazla bilgim yok vatan bilgisayara almaya gidince onlar sana önerirler. sen sorarsın vatanbilgisayardaki görevlilere bana 2 adet kasa fanı,1 adet işlemci fanı ve bir tanede dvd rom lazım dersin onlar sana önerirler . tabi sistem hakkında onlarında fikrin almalısın.

Kapalı Hesap (203105)
09-04-2012, 22:08   |  #52  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011
Alıntı: Joker65  
psu 350 değil 650 watt bu 1 dediklerimi hemen 1-2 satır okuyup geçme tamamen oku
2-bir K işlemciye hangi chipset önereceğimi bilmiyorum diye cahil değilim hadi cahilim diyelim bunu insanı kırmadan söyle ve öğret ne neymiş.elbette herkesin hataları vardır.elbette herşeyi biliyorum diye bir şey yok bilmerdiğim şeyleri öğreneceğim.
bak kardeş burası forum sitesi burada her akşam kendi kendine sor bakalım bu gün ne öğrendim diye sen gel konu dışı sohbetlerine veya aç bir konu sormak istediğin soruları bir sor ben sana elimden geldiğince yardımcı olup bildiklerimi öğreteyim ama insanlara yanlış donanımlardan oluşan bir pc toplama senden rica ediyorum insanlar mağdur kalır sonra

thedevil01
09-04-2012, 22:09   |  #53  
thedevil01 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 18
1,203 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011
Alıntı: Joker65  
o dediğin anladık zaten.bende hadi şey olmasın diye intel önerdim sayende K işlemciye o chipsetin olmayacağını öğrendim.bende biliyorum amd hd 6000 serisine en az 600 watt psu gerektiğine ama sen yanlış anladın 650 dediğim halde 350 dediğimi sandım.bak 1-2 şeyi bilip bilmeden söylediğim için özür dilerim bilmesemde önemli olan öğrenmek.
ben psu hakkında bir şey demedim sadece amd fx serisinin 1866 mhz ram desteklediğini söyledim. psu hakkında olanı glscgn arkadaş söyledi.

Kapalı Hesap (203561)
09-04-2012, 22:09   |  #54  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 136
4,310 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

Ben olsam 75 TL falan daha katar kasayı daha iyi alırdım. Bu kasa büyük ihtimal verimsiz bir psu'ya sahip

kalkan-99
09-04-2012, 22:10   |  #55  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
87 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

Zaten hemen almayı düşünmüyorum şöyle bir ay sonra alacağım.O zamana kadar inşallah konu görülür ve değişik yorumlar alırız.Onları değerlendiririz tabii

kalkan-99
09-04-2012, 22:11   |  #56  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
87 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

Bir de vatan da %25+karne indirimi gibi bir şey olur mu??

thedevil01
09-04-2012, 22:13   |  #57  
thedevil01 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 18
1,203 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

glscgn sence benim topladığım nasıl ? sence onu almalı mı ? ya da başka bir önerin varsa lütfen söyle düşüncen benim için önemli.

Kapalı Hesap (203561)
09-04-2012, 22:15   |  #58  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 136
4,310 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

Karne indirimi yok :D ve söylediğin sistem 2390 TL tutuyor. Çünkü şu anda %8 indirim var. yani ekstradan %17 indirim olacak bu da 2390 TL yapar.

Kapalı Hesap (203105)
09-04-2012, 22:16   |  #59  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

sistemi toplayacak arkadaşa söylüyorum bu parçaların listesini yap git vatan computer e % 25 indirimle birlikte bu parçaları topla ve montajını yaptır evine götür at bi windows 7    64 bit format ını kur driver ları yükle oyunları istediğin oyunu en son ayarda fulhd oynarsın

kasa :

anakart :

ram :

işlemci :

ekran kartı :  

( ekran kartını 2 adet alıp slı sistem kuracaksın ve bu sayede bütün oyunlar akıcı bir şekilde son ayarda oynayacaksın  ve normalde GTX580 alsan 900 tl den pahalı ama bu 2 kart ı 900 tl den ucuza alıcaksın ve slı yaparak GTX 580 den daha yüksek performans alacaksın


HDD :

monitör :

kalkan-99
09-04-2012, 22:16   |  #60  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
87 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

son goku arkadaşım bu nasıl?psu açısından? sanırım bunu alırsam kasa fanı almama da gerek yok.

... ils.aspx?I_ID=55679

thedevil01
09-04-2012, 22:18   |  #61  
thedevil01 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 18
1,203 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011
Alıntı: kalkan-99  
son goku arkadaşım bu nasıl?psu açısından? sanırım bunu alırsam kasa fanı almama da gerek yok.

... ils.aspx?I_ID=
bu link bozuk :D

Kapalı Hesap (203561)
09-04-2012, 22:19   |  #62  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 136
4,310 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

thedevil01 ve glscgn, sana çok güzel sistem topladılar karar biraz da sana kalıyor artık. Bana sorsaydın seçemezdim :D

kalkan-99
09-04-2012, 22:20   |  #63  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
87 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012
Alıntı: thedevil01  
bu link bozuk :
senin önerdiğin şu 350 tl olan

kalkan-99
09-04-2012, 22:22   |  #64  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
87 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012
Alıntı: glscgn  
ekran kartı :  

( ekran kartını 2 adet alıp slı sistem kuracaksın ve bu sayede bütün oyunlar akıcı bir şekilde son ayarda oynayacaksın  ve normalde GTX580 alsan 900 tl den pahalı ama bu 2 kart ı 900 tl den ucuza alıcaksın ve slı yaparak GTX 580 den daha yüksek performans alacaksın

konuyu biraz açabilir miyiz??

thedevil01
09-04-2012, 22:26   |  #65  
thedevil01 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 18
1,203 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

http://www.vatanbilgisayar.com/B ... ils.aspx?I_ID=55444



benim favori 3 kasam bütçen yeterse bunlardan birini al ama bunlardan birini alırsan psu alman lazım bunların içinde psu yok

Kapalı Hesap (203105)
09-04-2012, 22:27   |  #66  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011
Alıntı: thedevil01  
glscgn sence benim topladığım nasıl ? sence onu almalı mı ? ya da başka bir önerin varsa lütfen söyle düşüncen benim için önemli.
söyleyeyim bunlar sadece benim fikrim ama onuda baştan söyleyim darılmak yok

aslında fena bir sistem değil ancak şu gibi kötü yanları var

1- anakart çok iyi ve kaliteli ancak bu anakartda ki ekran kartı pcı slot aralıkları 2 slot yani slı veya crosfire yapacağın zaman arkadaki ekran kartının önü kapalı kalacağı için kart çok ısınacak

2 - böyle bir sisteme 19 inç monitör önermek sencede iyi mi yani en düşük 21.5 inç önermelisin

bu kadar dediğim gibi kötü değil ama daha iyi olabilirdi

Kapalı Hesap (203105)
09-04-2012, 22:28   |  #67  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011
Alıntı: thedevil01  



benim favori 3 kasam bütçen yeterse bunlardan birini al ama bunlardan birini alırsan psu alman lazım bunların içinde psu

o kasalar içinde bi tek

bu alınır


bide benim önerdiğim sistemdeki haf 912 diğerlerine para vermek yazık olurdu.

thedevil01
09-04-2012, 22:30   |  #68  
thedevil01 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 18
1,203 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011
Alıntı: glscgn  
söyleyeyim bunlar sadece benim fikrim ama onuda baştan söyleyim darılmak yok

aslında fena bir sistem değil ancak şu gibi kötü yanları var

1- anakart çok iyi ve kaliteli ancak bu anakartda ki ekran kartı pcı slot aralıkları 2 slot yani slı veya crosfire yapacağın zaman arkadaki ekran kartının önü kapalı kalacağı için kart çok ısınacak

2 - böyle bir sisteme 19 inç monitör önermek sencede iyi mi yani en düşük 21.5 inç önermelisin

bu kadar dediğim gibi kötü değil ama daha iyi

yok canım niye darılayım :) zaten başka şeyler öğrenebilmek için sordum. birdaha topladığımda dikkat edeceğim.

kalkan-99
09-04-2012, 22:30   |  #69  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
87 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

GLSCGN HOCAM, 2 Lİ EKRAN KARTI NASIL OLACAK ONU PEK ANLAYAMADIM, BİR DE BİRAZ UCUZLATABİLİR MİYİZ BİR 100-150 TL ???

Kapalı Hesap (203105)
09-04-2012, 22:40   |  #70  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011
Alıntı: kalkan-99  
GLSCGN HOCAM, 2 Lİ EKRAN KARTI NASIL OLACAK ONU PEK ANLAYAMADIM, BİR DE BİRAZ UCUZLATABİLİR MİYİZ BİR 100-150 TL ???
100 - 150 tl ye bakma sen bu kasayı al oyunları en üst ayarda oynarsın ama ekran kartının 1 ini sonra da alabilirsin burada test leri var tamam sana önerdiğim ti modeli değil ama listede ti slı vardı bi tek aralarında 3-4 fps fark olur en fazla


2 ekran kartınında anakart a takıcan slı yapıcaksın bunu vatanda yaparlar zaten böylece performansı 2 kat artmış olacak ama slı için slı uyumlu anakart ve 2 kart a yetecek psu ve darboğaz yapmayacak işlemci gerekli ve ben sana böyle bir sistemi topladım zaten
slı destekli anakart

işlemci kendi ayarında bile yapacağını sanmıyorum darboğaz ama 5 ghz e bile o.c yapılabilen bir işlemci

750 W psu o sisteme fazlasıyla yeter

ve bu sayede GTX580 den ucuz ama daha yüksek performans verecek bir sistem e sahip olacaksın

Kapalı Hesap (203105)
09-04-2012, 22:44   |  #71  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

bak bu linkdeki resimde göreceksin 2 ekran kartı üstünde slı köprüsü var buda aynı ekran kartından kullandığında performansı 2 ye katlıyacaksın



kalkan-99
09-04-2012, 22:44   |  #72  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
87 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

Teşekkürler.Anladım.Vatan Computer sadece o işlemi mi yapar sadece, bütün kasayı birleştirir mi yoksa?

Son Düzenleme: kalkan-99 ~ 09 Nisan 2012 22:45
kalkan-99
09-04-2012, 22:47   |  #73  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
87 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

Bir de bu kasa için fan falan almama gerek olmaz herhalde.Tam takım bi şeye benziyor. :D

Kapalı Hesap (203105)
09-04-2012, 22:49   |  #74  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

kasada gerekli kadar fan var sen benim sistemin listesini yap git vatan a kasayı toplayıp sana verirler aslında bide korsan w.7 64 bit ultimate dvd si alıp gitsen belkide sistemi bile kurarlar sana hem slı ayarlarınıda yaparlar sen sistemi alda orada yardımcı olurlar sana

dabbe1
09-04-2012, 23:43   |  #75  
dabbe1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
2,665 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009
Alıntı: son_goku  
2 TB fazla ama fiyatı uygun olduğu için olabilir.
16 GB ram gereksiz.
O kasa bu sisteme olmamış :D
Monitör nerde :
16GB niye gereksiz? ilerde oyunlar daha çok ram isteyecek... fazla cimri olmamak lazım...