özelliklerimi nasıl buLdunuz

sokak
29-06-2009, 18:14   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
16 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

arkadaşlar karşınızda kasam kaç puan veriyorsunuz

Anket
Son Düzenleme: sokak ~ 13 Şubat 2010 09:15
jupiter65
29-06-2009, 18:16   |  #2  
jupiter65 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 23
1,162 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
49

Hangi kasa?

Trance
29-06-2009, 18:24   |  #3  
Trance avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,058 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

hani nerde kasa ?

sokak
29-06-2009, 18:25   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
16 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

pardon resimler eski yeniden upload yapalım


edit : resimler eklendi

Son Düzenleme: sokak ~ 29 Haziran 2009 18:28
Feel Good
29-06-2009, 18:29   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,688 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Kasanın içinde kablolar çok karışık gördüğüm kadarıyla. Dış görünüş fena değil. Oyum=İdare eder

sokak
29-06-2009, 18:46   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
16 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

yorum yaparken bi de mümkünse kasanızı koyun seçim yaparız :)

Psychonaut968
29-06-2009, 19:22   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,757 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Kasa güzel de biraz karışık,dolambaçlı.Oyum:Güzel(Karışık görünmese gayet güzel:D)

Y.İ.Ğ.İ.D.O.
01-07-2009, 00:16   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 14
3,152 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

İdare eder resimler net değil :)

StyleALP
01-07-2009, 12:56   |  #9  
StyleALP avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,601 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Oyum kötü seçeneğinden yana. Bana çok karmaşık geldi. Stickerler felan çok dağınık durmuş. Kasanın içindede herhangi bir düzen yok hani kabloları böyle bir yere sabitleyerek düzen verebilirdin. ;)

Psychonaut968
04-07-2009, 13:41   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,757 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Soğutma sistemin iyi değilse kabloların karışık durması ısınmaya yol açabilir,bence de kabloları sabitlemende fayda var.

CapanQGLU
05-07-2009, 01:51   |  #11  
CapanQGLU avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,511 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Arkadaşların dediği gibi resimler pek net değil. İdare eder.

1 - 2 Ay'a kadar bende Kasamı Modifiye etmeye başlıcam. Bu 1 - 2 Sistemi yükseltmem lazım.
Sistemi yenilicem diye çalışıyorum valla canım çıkıyor :)

man on the moon
05-07-2009, 02:31   |  #12  
man on the moon avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,153 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

kasandan pek bir şey anlamadık ama resim çekmen kötü.

ECHELON_
05-07-2009, 02:33   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,644 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

su soğutmalı mı o benmi yanlış gördüm

sokak
06-11-2009, 06:18   |  #14  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
16 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

sen yanlıs görmussun dostum :D

alien_fx
06-11-2009, 23:07   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,671 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

idare eder :)