Pc geç açılıyor ve hantallaşıyor

themania
28-07-2012, 18:33   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2012

 

Öncelikle herkese merhaba. Benim sorunun şöyle; bilgisayarı açma tuşuna basıyorum pc açılıyor ama ilk ekran (ramlari falan sayan ekran) çok geç geliyor 7 saniyeyi buluyor, HDD yi çıkarıyorum ve hemen açılıyor, sizce bunun sebebi ne olabilir HDD de mi yoksa anakarttamı ? HDD ye low level formatta attım.

Birde pc ye yeni format atsamda pc geç açılıyor ilk ekranı kastetmiyorum. Yani pcde bi hantallık var. Bunun sebebide ilk sorunla alakalı olabilir mi? Sistem özelliklerim şöyle; 
AMD Athlon X2 255 Processor 3.10 GHz

4GB MSI Ram

Nvidia GTS 450 1 GB 128 bit

1TB HDD

LENO7
28-07-2012, 18:41   |  #2  
LENO7 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 91
2,019 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

biosa girip bütün ayarları default yapın dicem ama genede sana bırakıyorum..

themania
28-07-2012, 18:44   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2012

onu denedim ama sonuç aynı

anl90
08-09-2012, 01:15   |  #4  
anl90 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
576 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

HDTune programını indir ve harddiski tarat.Harddiskte sorun varsa zaten uyarı alacaksın.Ama bu yavaşlığın sebebi illaki donanımsal olacak diye bir kural yok.Programı indir ve bir tarat bakalım.

Turhost