Pc tarihinin klavye kırdıran 10 oyunu

Metal_Milita
16-01-2009, 23:49   |  #1  
Metal_Milita avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,011 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

İngiliz CustomPC sitesinin yaptığı liste, Pc tarihinin klavye kırdıran oyunları olarak ilan edilmiş.

1 : ALIENS VERSUS PREDATOR
2 : Armed Assault
3 : IL-2 Sturmovik
4 : Far Cry
5 : Grand Prix Legends
6 : Syndicate: American Revolt
7 : Final Doom
8 : Homeworld 2
9 : System Shock 2
10 : Grand Theft Auto: San Andreas
  Beni burada ençok Far Cry zorlamıştı ve harbiden bi klavye dağıttım Allah'tan cafe sahibi tanıdıktı.

Kapalı Hesap (101323)
17-01-2009, 01:09   |  #2  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
3,337 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

grand theft auto san andreas nesi klavye kırdıyoki  o kadarda zor  değil  çok  kolay  aslında  grand theft auto san andreas bitirmek en fazla  2 3 günümü alıyor oyunda orjinal trainer mod yama vs yüklü değil buna rağmen 2 3 günde bitiyor  ama sadece  ana senaryo  yani  %70 i  %100  bitirmek  klavye kırdırır gerçekten

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (70527) ~ 17 Ocak 2009 01:12
01apachi
17-01-2009, 01:13   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,618 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

call of duty4'te bi bölüm vardı, öyle adam yaralanıyor,sırtında taşıyorsun.. düşman çıkınca karşınıza adamı idir.. düşmanı öldür.. bide köpekler...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kılavyemde bikaç çatlak var..

PsK_Pc_06
17-01-2009, 08:10   |  #4  
PsK_Pc_06 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
753 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

ben burda bir tek gtayı bitirdim ancak klavyem sapa sağlam ...

S.W.A.T
17-01-2009, 12:00   |  #5  
S.W.A.T avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,872 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
01apachi
call of duty4'te bi bölüm vardı, öyle adam yaralanıyor,sırtında taşıyorsun.. düşman çıkınca karşınıza adamı idir.. düşmanı öldür.. bide köpekler...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kılavyemde bikaç çatlak var..
sana katılıyorumBeğendim

Barış
17-01-2009, 12:30   |  #6  
Barış avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
1,971 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

Burdakilerin hiç biri Knight Online'ı bilmiyor galiba heleki bi asassain belasını combo + minor yapmak için 2hatada bir klavye değiştirirdim ser basmaktan ya tuş takılı kalır çıkmazdı yada basmazdı...

illet bi oyun ama bırakamıyorum hem okul harçlıgım çıkıyor :)

_cypher_
17-01-2009, 12:55   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,389 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

bu adamlar hec  street fighter oynamamıs mıSoru

Kapalı Hesap (76993)
17-01-2009, 12:59   |  #8  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,382 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Fifa'da son dakikada yediğim açık açık ofsayt olan golü hakemin vermesinden sonra ki şaşkınlığımı hiç bir oyunda yaşamadım videosunu kaydetmiştim ama format atınca gitti maalesef Üzgün

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (70527) ~ 17 Ocak 2009 13:00
DaRWeLL
17-01-2009, 22:21   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,851 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
01apachi
call of duty4'te bi bölüm vardı, öyle adam yaralanıyor,sırtında taşıyorsun.. düşman çıkınca karşınıza adamı idir.. düşmanı öldür.. bide köpekler...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kılavyemde bikaç çatlak var..
aynen..o bölümü hatırlıyorum.sinir olmuştum o herife :) kalk kendin git lan falan diodum Kahkaha
bu arada geçen most wanted oynarken klavye ayaklarını kırdım.
oyunda değil ama toplam 16 dakikamı alan yarışta son düzlükte karşıdan gelen bi arabaya çarpıp birinciliği kaybettim ve kafa göz daldım klavyeye. Kahkaha
sonuç: ayakları kırık bir klavye..klavyenin kondugu açılır kapanır yer oynamıyor ve bi kısmı parçalanıp yazıcının üstüne düştü..bir vidası düştü..elim ağrıyor Kahkaha

bilgifrm
21-01-2009, 18:14   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
143 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

evet Far Cry da benim en çok sevdiğim oyunlar arasında.beni de epey zorlayan bölümleri olmuştu. hele son bölümdeki o sahne! 2-3 belki 4 gün uğraşmıştım orayı geçebilmek için.sonunda geçtim.ama 2. zorlukta oynadım oyunu baştan sona kadar.sen en zorda oynadıysan tahmin edemiyorum zaten :D

   bu arada Call Of Duty 2'nin tanklı bölümleri de adamı çıldırtan cinstendi. oyunun 4. serisinde de bi bölümde bizim adamımız sakatlanıyo ve biz, helikopterimiz gelene kadar hem adamımızı hem de kendimizi korumaya çalışıyoruz...

  gerçekten çok sinir olmuştum klavyeyi gerçekten kırıcaktım mauseda gidicekti yanında :D

nooby-user
22-01-2009, 01:40   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
137 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

valla klavyemi hiç kırmadım ama masama attığım yumruklardan elimi incittim buna neden olan oyunda pes2009 oldu:D

An1L
22-01-2009, 09:45   |  #12  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
34 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

ben hiçbir oyunda klavye kırmadım, oyunu o kadar kafaya takmamki yenildiğim zaman yeniden başlatırım olur biter ne klavye kırıcam :D

wickerman
22-01-2009, 17:37   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
644 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2005

Klavye değil de sinirden dişlerimi sıka sıka ağrımalarına sebep olurum genelde. Bir de elimi masaya vurmam var. Oyun oynarken bu halimi görseler, hemen bir deli gömleğine sokup doğru hastaneye götürürler diye düşünürüm.

En çok araç kullanılan bölümlerde sinirlenirim. Quake 4'te tank, Medal Of Honor'da (Pacific Assault'tu sanırım) uçaklı bölüm. Hatta oyunu kaldırmıştım.

Kaptanos
22-01-2009, 18:57   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

Tomb Raider serisi (Underworld ve 1 hariç)
NFS serisi (Undercover ve Pro street hariç)
Diablo II (Her zorluk seviyesinde)
Midtown Madnes 2
Comandos 1
Test Drive Unlimeted
Crysis (Orta ve en zor seviyede)
Heros Might and Magiç (3 oyunu bitirdim ama hangileri hatırlamıyorum)
Red Alert 2
Hitman
Suffering
Made Man
Fifa (01-02-03-04-05-06-07-08) sayılmaz ama :)
Tiberum Sun
Half Life
Desperado

Bu kadarı aklıma geldi daha çok var ama hatırlayamadım

Bitirdiğim oyunlarda beni en zorlayanı Commandos,Tomb Raider'ın iki tanesi ama hangileri olduğu aklıma gelmedi, Diablo II halfnight en zor seviye. Tabi birde duvarları yumruklamamı sağlayan Midtown Madnes ' unutmamalıyım

Five-Tech
23-01-2009, 12:20   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
690 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Bence listeye Timeshift i de eklemeliler Kahkaha

Kaptanos
23-01-2009, 13:10   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

Yok o kolaydı ben rahat bitirmiştim

Kaptanos
23-01-2009, 13:17   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

Bence Commandos ve Tomb Raider kesinlikle eklelemeli hele hele Monkey Island ve Gabriel Knight unutulamaz. Bu oyunları bitirirken kafayı yedim sürekli bilmece sürekli kafa patlatman lazım çok zordular

burmakadayif
23-01-2009, 13:58   |  #18  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

klavye terchim degil..klavyeyi anlamlı bulmam monitöre çok daldım ben yumrukladım.. ama hala daş gibi :D

pathofneo
28-01-2009, 18:27   |  #19  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
130 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

ben en çok online oyun oynarken özellikler FIFA da evden birinin telefonu açtığında masaya vuruyorum.gerçekten çok sinir bozucu bir durum

syk23
29-01-2009, 23:59   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
454 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006

Serious Sam... 40-50 yaratıkla aynı anda kapalı mekanlarda kapışmak hiç kolay değildi...

mrlonely
30-01-2009, 20:44   |  #21  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009
01apachi
call of duty4'te bi bölüm vardı, öyle adam yaralanıyor,sırtında taşıyorsun.. düşman çıkınca karşınıza adamı idir.. düşmanı öldür.. bide köpekler...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kılavyemde bikaç çatlak var..
Ben de oyun bitirdim COD4 te o bölümde çok zorlanmadım.Oyun genelinde çok zevkli ama çok kısa sürdü...

burakcyp
30-01-2009, 21:30   |  #22  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
72 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

valla arkadaşlar size garip gelebilir ama ben de klavyenin ayaklarını kırmıştım hem elimi masaya vurup 2 gün ağrısını çekmiştim oyun neydi derseniz Football Manager :D hastayım o oyuna bazen kendimi fazla kaptırıyorum ve Yılmaz Vural moduna giriyorum şampiyonlar ligi finalinde son dakikada 2 gol yeyip maçı 2-1 kaybedince baya bi dellenmiştim ve daha birçok maçta böyle oluyorum