Pc topladım bir bakarmısınız ?

From_Sky
16-05-2011, 18:36   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
33 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

 

Core 2 quad işlemci var 4 çekirdek , ben bunu 3.2 ye overclock etmeyi düşünüyorum , eğer edersem..
http://www.teknobiyotik.com/dona ... es-ekran-karti.html
http://www.teknobiyotik.com/dona ... -oyuncu-kasasi.html

Bu ikisini almayı düşünüyorum.2 gb ram var , ram i satıcam .ve diğer parçaları
ve biraz daha para biriktirirsem ,
ram : 2*2gb , 120 lira.ddr3 1600 mhz
işlemci:    AMD Phenom II X2 555 Black Edition AM3 3.2GHz 7MB Cache 45nm İşlemci  , 210 lira
anakart:ASUS M4A78LT-M LE AM3 AMD 760G/SB710 DDR3 1800MHz (O.C) VGA&DVI Anakart 123 lira
yukarıdakileri alıcam , güncel oyunları low da , kasmadan çalıştırır mı ? dvd rw ve hdd var.
Donanımdan pek anlamam ama bu sistem bu fiyata en iyi pc dir kanımca.Siz ne dersiniz ?Yada bana bir pc toplarsanız iyi olur , işlemcim core 2 quad (4çekirdek) 3.2 ghz diyelim , 2gb ram var , kasayla ekran kartımı lazım , crysis 2 yi low da açmak için ?

Son Düzenleme: From_Sky ~ 16 Mayıs 2011 18:42
From_Sky
16-05-2011, 18:48   |  #2  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
33 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

uppppppppppp

Jubei76
16-05-2011, 19:05   |  #3  
Jubei76 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,579 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009
Alıntı: From_Sky  
Zaten 4 Çekirdekli bir işlemcin var biraz O.C. ile dahada performanslı hale gelir.eğer anakartın destekliyorsa DDR3 Ram alabilirsin ama yok eğer sadece DDR2 Ram destekliyorsa çokta gerekli değil DDR2 ile yola devam edebilirsin çünkü eğer Bench kasmazsan aradaki farkı zaten anlayamazsın.
Link,lerini verdiğin ekran kartı ve Kasa+PSU ikilisini aldığında her oyunu Full ayarda oynarsın ama mutlaka 4Gb Ram olsun.Göz kırpma

From_Sky
16-05-2011, 19:11   |  #4  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
33 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010
Alıntı: Jubei76  
Zaten 4 Çekirdekli bir işlemcin var biraz O.C. ile dahada performanslı hale gelir.eğer anakartın destekliyorsa DDR3 Ram alabilirsin ama yok eğer sadece DDR2 Ram destekliyorsa çokta gerekli değil DDR2 ile yola devam edebilirsin çünkü eğer Bench kasmazsan aradaki farkı zaten anlayamazsın.
Link,lerini verdiğin ekran kartı ve Kasa+PSU ikilisini aldığında her oyunu Full ayarda oynarsın ama mutlaka 4Gb Ram olsun.Göz kırpma
Sağol dostum .

mburak12345
16-05-2011, 23:14   |  #5  
mburak12345 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,242 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

full ayarlarda oynamak için 2 gb ram yeterlidir... ayrıca overclock yapmana gerek yok.. ddr3 anakart ve ram alırsan geleceğe yönelik bi yatırım yapmış olursun(ilerde 8gb fln).. ekran kartı olarakda 6950 öneriyorum.. fiyatı çok gelirse vtx3d 5770 de alabilirsin..psu olarak da high power 500 watt yeterli..
o işlemciye overclock yapsanda yapmasanda fps değişmez çünkü zaten yeterli... 2gb ramde yeterli.. senin yapman gereken geleceğe yönelik olsun diyorsan ddr3 destekli (asus veya gigabyte) bir anakart ve ddr3 ram almak... hem ddr3 ram fiyatları daha uygun... performansı daha yüksek.. ilerde 8gb ram takarsan o zaman kaliteli bi cpu soğutucu alıp overclock yaparsın...üstelik inteli 4 çekirdeği varken gidipte amd çift çekirdek almak salaklık senin işlemcinin ikinci eli 200tl civarı saçma yani...

umutumut
17-05-2011, 03:16   |  #6  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
32 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

ULTIMATE PC Atölyesi !!!!!!

Evinizde ve işinizde bilgisayar arızalarını kolaycagidermek sizi mutlu etmez mi?
Bilgisayar Onarım bilginizi en üst seviyelere çıkarmayane dersiniz?
Her problemde bilgisayarınıza format atılıp her şeyinizinyerinin değişmesi sinirlerinizi bozmuyor mu?


“İçeride sizin için hazırlanmış çok zengin bir içerik varacele edin bu fırsatı kaçırmayın. Evinizde, işinizde size her an yardımcıolacak bir ürün var “


Karo00
17-05-2011, 15:27   |  #7  
Karo00 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
327 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Ram Konusuna aynen Katılıyorum 3gb ddr 1066 mhz rami 1200 mhz çıkarıcam ddr3 de neymiş ? :D

efeoglu
17-05-2011, 15:53   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 8
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

ewet o konuya bende katılıyorum :D;)