PDM.keylogger uyarısı.

HPQ-User
07-09-2009, 07:10   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 26
30,997 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

 

altuntas1212 sormuş:
Kaspersky internet security 2010 kullanıyorum.sürekli uyarı veriyor.Bir zararlı tespit edildi."PDM.keylogger tuş kaydedicisi hareketi kernel mode memory patch" diye.ama eylemlere baktığımda yok yazıyor.format attım yine olmadı.güvenli modda tarattım bişey çıkmadı.formları okudum aynı sorunu yaşayan var ama çözüm bulanı görmedim.yardımcı olursanız sevinirim.

Soru Türü: Yazılım
İşletim Sistemi: Windows Vista
Sistem Özellikleri:
İNTEL CORE2DOU 2 GB RAM 2.OO GHZ T6400

İnternet Tarayıcı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0)

teknohat
07-09-2009, 11:23   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,494 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

güvenli modda açıp tarama yapın, olmazsa başka bir cd ile format atın

pislick_67
03-11-2009, 22:32   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

Bu sorun bendede war ama galiba bu casus windowsunmuş bi kaç yerde okumuştum..

CapanQGLU
03-11-2009, 22:41   |  #4  
CapanQGLU avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,511 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: teknohat  
güvenli modda açıp tarama yapın, olmazsa başka bir cd ile format atı
Yapmış zaten.

H.W.O.A.R.A.N.G
05-11-2009, 01:46   |  #5  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

Keylogger'lar kolay kolay sistemden ayrılmazlar, size önerim ise Format atın.

Dream_Boy
20-06-2010, 11:27   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Bende de aynı sorun var kafayı yemek üzereyim.. Orjinal Vista kullanıyorum KIS2010 yükledikten sonra çıktı bu sorun.. KIS2010 arkaplanda tarama yaparken buluyor ve o anda bil kitleniyor.. Yok mu çözen bi arkadaş..

-MHG-
20-06-2010, 18:59   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
641 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Zemana Antilogger'ın 15 günlük deneme sürümünü indirip kurabilirsiniz.Tarama sonucunda herhangi bir sonuç çıkmazsa büyük ihtimalle Kaspresky'ın uyarısı yanlıştır.Eğer Zemana herhangi bir keylogger tespit edemezse Kaspersky'ın keylogger uyarısındaki programı güvenilirler bölümüne alın.
Zemana için: http://download.cnet.com/AntiLog ... ml?part=dl-6307232&
NOT:Zemana Antilogger programı 64 bit işletim sistemlerinde çalışmaz.Üzgün

Son Düzenleme: -MHG- ~ 20 Haziran 2010 19:00
Y.İ.Ğ.İ.D.O.
21-06-2010, 17:57   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 14
3,152 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Bus rounun aynısıda bende 2-3 hafta önce vardı. Bu kişilerin bilgisayarlarında keylogger yok W32/Parite ye benzeyen bir virüs var bakın benzeyen dedim aynısı demedim. Oyun falan açtığınızda ekranda kesilmeler falan çizgiler çıkıyor ve oyundan atıyor C++ runtime error diye  bir hata veriyor olması lazım bende masaüstünde tema dosyalarım vardı onları sildim öylece silindi. Yani bu virüs masaüstünde bulunan dosyalara daha kolay bulaşıyormuş gibi bir şet .exe uzantılı dosyaları bozuyor.

mancukya
22-06-2010, 16:51   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
2,844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Kasper ve Norton vs vs tara düzelir gibi sacma sapan olaylari birakirsaniz bu tarz sorunlarida cözmeyi becerirsiniz.
100 % 100 koruma sagliyabilen bir yazilim yok  en iyinin bulamadigini en kötünün buldugu bir ortamda bu antilerle bir sey olmaz taramada bir sey yoksa temiz mantigini birakin ben sahsen 3 sene önce Kaspersky göcerten bir virusu gördüm XP kullanirken

34EbraR54
26-06-2010, 10:24   |  #10  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Arkadaşlar ben Düne kadar Avira AntiVr yi kuLLanıyordum. Fakar char soyuLmaLarım devam edince Kaspersky2010' u yükLedim. Oyun ikonuna tıkLar tıkLamaz keylogger uyarısı veriyor. Sonunda charımın soyuLmasına neden oLan keyLLoggeri buLdum fakat nasıL kaLdıracağım Lütfen yardımcı oLun.

34EbraR54
26-06-2010, 10:26   |  #11  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Format attırdım gene oLmadı.

mancukya
27-06-2010, 01:57   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
2,844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

34ebrar54 kardes
Oyunu crackla oynuyordun keyloggerda o crack icinde format neye fayda edecek biraz düsün ya baska crack ariyacaksin yada yasal oyniyacaksin o oyunu

kartal7
25-07-2010, 20:49   |  #13  
kartal7 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
380 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

buraya tıklayın.          çözüm bu linkte  ben  uyguladım. sizde  uygulayın kurtulun keyloggerden. 4 aydır yaptığım testlerden keşvettim çözümü.

Son Düzenleme: kartal7 ~ 27 Temmuz 2010 11:28
turgut73
12-11-2010, 11:42   |  #14  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

Bu sorun bendede var.Online oyunlarda veriyor genelde bu hatayı.Örneğin ben Metin2 oynuyorum ve PDM.keyloger ve buna benzer PDM. ile başlayan birşey daha var.Bunu oyunun yöneticilerine sordum ve forumlarda araştırdım.Anladığım kadarıyla online oyunlarda kullanıcı adı ve şifrenin sunucuya gönderilmesini sağlayan bir sistemmiş.Uzun zaman bu uyarıyı aldığım halde hiç bir sorun yaşamadım.

huhuq
12-11-2010, 12:21   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
567 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

oyun program gibi şifre girilen bu uygulama varsa bu uyarıyı veriyor

drm
24-03-2011, 01:08   |  #16  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Selamın Aleyküm Arkadaslar Ben Internet Securutıry 2011 Kullaniyorumda Wolfteam Oynuyorum Hep Oyuna Girerken PDM Apex İzin Verildi Falan Diordu Simdi PDM Keylogger İslemine Benziyor İzin Verildi Dior İlk Defa Oldu Acaba Bir Sorun Varmi ?
 

cesursavcı
19-08-2011, 17:36   |  #17  
cesursavcı avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,052 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

dah çözen yokmu bunu

sosyalik
20-08-2011, 16:11   |  #18  
sosyalik avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 47
1,710 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010
Alıntı: sercan1988  
dah çözen yokmu
Kaspersky'nin yanlış uyarılarından biri sanırım. Ben kullanırken bir aralar demişti şüphelenmiştim ama Malwarebytes' ile filan taratığımda hiç bir şey bulunmamıştı. Zaten bir şey de yüklememiştim, durduk yerde... İnternetten açılan konulara bakmıştım ve format atıldığında da geçmediğini yazanları görünce şüpheyi kesmiştim. Bir kaç gün sonra düzelmişti zaten :)

hd4650
23-08-2011, 07:08   |  #19  
hd4650 avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
76 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

arkadaşlar ben bir yerde okumuştum windowsun kendisi zaten casus bir yazılım taşıomuş ve anlamadan güncelleştirmeler yapıomuş (gizli gizli) bunuda windows itiraf etmiş ztn

by_casper
26-08-2011, 17:16   |  #20  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
39 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

arkadaşlar senin sorununu çözecek mucize ilaç bende şimdi dediklerimi teker teker yap 
CTRL + ALT + DELETE tuşlarını birce tıklayıp, prosesler bölümünden services.exe bulun qarshisinde "user name" System Yok bashqa sizin akkount (mes: Admin, ..) yazilibsa demeli bilgisayarınızda keylogger var.
Sonra Start-run-msconfig kamandalarini yerine getirip system.ini bölümünden "disable all" seçin ve bilgisayarınızı yeniden ishe salin
C: / windows / system bölümü services.exe dosyasını silin.
run-msconfig den system.ini ve "enable all" secin. İşte keylogger silindi! isteseniz yine prosesler bölümünden baka bilersiniz
__________________

M.G.G
27-08-2011, 04:28   |  #21  
M.G.G avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

thtden aldığın yazıyı kendininmiş gibi gösterip azericeden çevirme zahmetine bile girmiyorsun :D
O kadar uğraşana kadar process explorer ile gizli ve normal servislere bakar ve şüpheli gördüğümü sonsuza kadar durdurum haklarını üstüme alırım bir daha virus canlamaz.Bir kere daha girmeye cüret etse bile calıştığı an kararsızlığa düşer ve sonlanır ;)
Yada en basitinden pcyi güvenli modda aç msconfigden(Windows+R>msconfig>başlatma) virusun exesinin kayıtlı olduğu yeri bulur orjinal client exesini siler aynı yere aynı adda boş bir .exe uzantılı metin belgesi açar salt okunur yaparım ;)