Pegatron anakartlar ekran kartı desteği

tRaner17
27-05-2020, 01:24   |  #1  
tRaner17 avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2020

 

Elimdeki anakart pegatron ipm41-d3

İşlemcim: Pentium dual core e6600 

PSU : 300w (ekran kartını alırsam 500w psu alıcam) 

Acaba bu anakart Gtx950 desteklermi? Ve işlemciyide quad serisi işlemci ile değiştiricem.

excel_mustafa
28-05-2020, 18:22   |  #2  
excel_mustafa avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 455
3,667 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

desteklemez desteklese de darboğazdan kullanamazsın. ikinci el amd hd 5400-5500-5600-6500-6600-6700-7500-7600 serilerinden olan ekran kartları takılabilir.

tRaner17
29-05-2020, 19:11   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2020

Q9400 veya q9550 ile kullanıcam anakart bu işlemcileri destekliyor. 

2.el r7 370(400 TL) veya gtx760(500 TL) buldum uygun fiyatlara ileride anakart ve i5 işlemci alacağım için idare edecek bir ekran kartı arıyorum. Hem kartı aldığımda deneme şansım var. 

Desteklemediğinden eminsen hd6850 ekran kartını alıcam mecvur.

excel_mustafa
29-05-2020, 19:19   |  #4  
excel_mustafa avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 455
3,667 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

Bence o sisteme fazla yatırım yapma. 6850 ekran kartı ve q8200 alsan yeter q9400 biraz pahalı olur.

tRaner17
29-05-2020, 21:01   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2020

Ben ileriye dönük Bi ekran kartı takmak istiyodum. İlerde anakartı ve işlemciyi geliştiricem çünkü ben yinede r7 370 ekran kartını denicem darboğaz yaparsa geri iade ederim.