Pentium 4 320 ghz İşlemcinin Isı Sorunu

rockinn2009
15-06-2012, 15:31   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

 

benim işlemci sistem boştayken bile ısısı artıyor ve düşmek bilmiyor fan öylesine hızlı dönüyorki 4200 rpm yi geçiyor bile

pcyi ilk açtığımdan 5 dksonra cpu ısısına bakıyorum 60 den yukarda 30 dk falan internette dolaşınca 70 73 lerde geziniyor . macun 1 ay önce sürüldü.

yanlış giden bişeymi var yoksa bunlar normalmi ?

işlemci : Pentium 4 3.20 ghz
İşlemci soğutucusu intelin kendi orjinal şeyi sorun fandada olabilir hızlı dönüyor ama fayda yok.
havalar ısındı ama bu dereceler normalin çok çok üstünde gibi ...
Toz falan yok kasada..
yardımlarınızı bekliyorum...

Kasanın kapağı araba vantilatoru koysam bi faydası dokunurmu ?

Kapalı Hesap (91855)
15-06-2012, 15:37   |  #2  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 27
2,006 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

Yeni bir işlemci soğutucu alabilirsin hem şimdiki soketini destekleyen hem gelecekte bilgisayarını yenilersen kullanabileceğin tarzda.

Akasa venom voodoo çok iyi bir soğutucudur bunu alırsan ilerde farklı soketlerle de kullanabilirsin

http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=7954

rockinn2009
15-06-2012, 15:39   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

bi sorum var kasanın kapağını açıp araba vantilatörü koysam sorun çözülürmü ?

atid
15-06-2012, 15:39   |  #4  
atid avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
74 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

araba değil f16 fantilatörü koysan yine bişey değişmez. işlemci için yeni soğutucu al. macunu yenile. klimalı odaya göç et. ben böyle çözmüştüm ısınma problemini. bütün yaz overlocklu buz gibi işlemci ile takıldım.

Son Düzenleme: atid ~ 15 Haziran 2012 15:40
Kapalı Hesap (91855)
15-06-2012, 15:47   |  #5  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 27
2,006 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: rockinn2009  
bi sorum var kasanın kapağını açıp araba vantilatörü koysam sorun çözülürmü ?
Sanmıyorum ama bir dene.

rockinn2009
15-06-2012, 15:52   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

f16 vantilatorü :D Soğutucu ve işlemci gidici... başka çözümü yok gerçekden..

atid
15-06-2012, 15:53   |  #7  
atid avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
74 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

malesef. tek pentium 4 kullanan ben kaldım sanıyordum. yeni pc geçicem bu yaz inş. :/ battlefield 3,skyrim sevdası yapcak bişe yok.

rockinn2009
21-06-2012, 00:33   |  #8  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

Sorun çözülmüştür. cevaplarınız için teşekkürler. 1 adet fan alıp işlemci fanının üstüne yerleştirdim ses ve ısı azaldı ciddi derecede ....

işlemci fanının üstüne yerleştirdiğim fan 5 $ 'lıklardan kalitesiz bişey ...

rockinn2009
05-10-2018, 13:24   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

nedense hortlatmak istedim :)