PHOTOSHOP 7.0 TÜRKÇE YAMA

KARAHAN_18
15-03-2007, 19:56   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

k]slm arkadaslar ya ben coktandır fotoshop 7.0 ın TÜRKÇE yamasını arıyorum aceba yardımcı olabılırmısınız şimdiden tskler...Onay

Caner Güral
15-03-2007, 21:01   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006
124

tryama.net'te olması gerek ancak tavsiye etmem Türkçe kullanmanızı.

Hoşçakalın.

KARAHAN_18
15-03-2007, 22:14   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

   kardes eyvallah sagolda neden önermıyonuz ne zararı olabılırkı

Caner Güral
15-03-2007, 22:45   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

Mağlum güzel Türkçemiz çeviri yapılırken bazen hazin sonuçlara uğrayabiliyor.Örneğin programda Error deyimi Yemleme olarak çevrilebiliyor ve siz bu Yemleme'yi gördüğünüzde aklınızın ucundan bile geçmiyor Error kelimesi...

Bu basit bir örnek.Bunun gibi bir sürü İngilizce terimin Türkçe hali tabiri yerinde; komik oluyor.Yani yabancı terim kelimeleri Türkçe'ye çevrildiklerinde anlam dışı hissettirebiliyor.

İyisimi siz İngilizce olarak kullanın, bir işi orjinal diliyle İngilizce'yle öğrenin.Neticede internet üzerindeki derslerde gradient'i hiç kaydırılmış renk olarak veren birilerini duymadım.Hep ingilizce...

Hoşçakalın.

selamsan
18-10-2008, 14:42   |  #5  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

ya bende arıyorum aslında ama işte bulamadım şimdi araken buraya rastladım ya kardeş senin dediğin o şey varya tryama.net ord yokya senin dediğin

haqan35
02-12-2008, 17:17   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

yaaa arkadşm türkçe olması şöyle kötü. programı ne amaçla kullancaına bağlı ileriye dönük yane biyerde bunla ilgili bi iş sözkonsysa satn ing istiyorlar yok kendi halinde bişiler yapmak uğrasmak içinse türkçe fark bu

07BENER07
08-12-2008, 12:54   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,699 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

https://www.chip.com.tr/forum/ado ... ce-yama_t57982.html

bencede ingilizce kullanmaya bak olmazsa photoshop cs3 türkçe onu kullanabilirsin tabi sistemin bunu kaldırabilecekse Beğendim